{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.460 visninger | Oprettet:

Guldager, så det nu ;) {{forumTopicSubject}}

sad li og nørdede lidt rundt og fandt biler der var til salg..

Chief: http://www.lastbilnettet.dk/vis_salg.asp?id=79759

Jak Black: http://www.lastbilnettet.dk/vis_salg.asp?id=79367

Thorager transport, Tomb Raider: http://www.lastbilnettet.dk/vis_salg.asp?id=79660

Nogen der ved hvorfor guldager sælger?
Jak Black har jo ikk så forfærdeligt mange km på klokken..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guldager, så det nu ;)
  • #1   21. mar 2011 claus B > Tror nærmere det hedder Spørg Oraklet, Pedersen fra Nord haha... ;o)

Men godt spørgsmål, han er vel opkøbt af Frandsen efter at Lars E har solgt sit førekort til ham så han kan køre i døgndrift... ;op

• #2   21. mar 2011 Men for helvede hvor ser Tomb Raider da bare forkneppet og slidt ud på de billeder...

• #3   21. mar 2011 Enig Nobody. Ku måske lige ha vasket den først.

Guldagers biler ville jeg ikk investere i. Det bliver jo aldrig ens egen bil. Det vil altid være den Guldager byggede og så er de sku også for specielle.

My 2 cents.

• #4   21. mar 2011 Cajus > Vi er meget enige synes jeg, for ja gu er de da flotte, men så er de hellere ikke flottere... der er for meget hype omkring ham...

• #5   21. mar 2011 Tomb Raider har aldrig været ejet af Guldager...

Mht. de andre... Godt spørgsmål - Chief er jo efterhånden ved at være en "gammel" vogn, men det er Jak Black jo ikke... Jeg ved det ikke.

• #6   21. mar 2011 Er Tomb Raider ikke en Guldager? Det troede jeg da at det var...

Men må sige at de ter rart at se at Chief ikke er sat urealistisk højt bare fordi den er malet sjovt og hvad ved jeg...

• #7   21. mar 2011 Jeg har fået afvide af en af Guldagers chaufføre,at han vil af med Jack Black pga.at den ikke kan bruges til det den skal kører.

Og det var Allan Lauridsen,ham som også har Van Helsing,der byggede Tomb Raider op tilbage i 2002. Men Lundager har lavet meget om på den bil da de købte den

• #8   21. mar 2011 Tomb Raider var først ejet af Allan Lauridsen... smiley - Det var chaufføren Carsten Thøstesen, der byggede den - Ham der senere "byggede" Jade Idol, Blade og Spiderman... smiley

• #9   21. mar 2011 Pedersen .
    Det med Jade Idol er ikke rigtigt,for det var Carsten Nielsen der byggede den. Men ellers har du ret

• #10   21. mar 2011 der kan jo være mange grunde.
    1 han plejer jo at køre ef der 800.-900000 i dem
    2 kan være banken ikke synes dét er så vildt godt at være hans sponser til container. Kunne da se at den køletrailer at havde købt med den orange stafering også er solgt igen.
    3 jak black var jo nok så billig at hvis han sælger den nu er der nok ingen tab også kunne den jo gå til at lave en ny man kan jo bare gætte

• #11   21. mar 2011 Mon ikke der er en eller anden halv tosset vognmand der køber alle 3 bil og så maler dem blå!??

• #12   21. mar 2011 Er det Micki du snakker om?
    Jeg syns faktisk at infernal bilen er rigtig lækker i den blå fave smiley

• #13   21. mar 2011 Manden sælger alle sine volvoer og har nu valgt at investere i RENAULT & IVECO ..
    det kunne være rart med noget nyt istedet for kun gejlede scania og volvoer det bliver for kedeligt i længden smiley

• #14   21. mar 2011 Han solgte den trailer fordi han røg ud ved arla.

• #15   21. mar 2011 undskyld ulrik d Lundager har lavet meget om på Tomb Raider ????
    mvh tom

• #16   21. mar 2011 Ulrik : Ja det er rigtigt - Men hvem var chauffør på Jade Idol i starten hos Carsten Nielsen? Og bestemte hvordan den skulle se ud? - Det var Carsten Thøstesen smiley

• #17   21. mar 2011 Gad ikke købe chief kun modellen af den smiley
    men den bil er os noget lidt specielt for mig men har sku ikke lige råd til den rigtige af dem smiley

• #18   21. mar 2011 Volvobilen med chief motivet er nu ikke så ringe. Jeg ville i hvert fald ikke sige nej tak, hvis jeg fik den gratis smiley

• #19   21. mar 2011 Thorager transport har jo Tomb Raider, men ja, den ser sku lidt forkneppet ud på de billeder der.. kan sku heller ikk li hytten, ligner en dagligstue :O!

men ja, bilerne vil altid være "dem Guldager byggede" sådan vil det jo altid være.. udover lakeringen, så ser jeg intet i de biler, men det jo nok ogs det man skal se.. Chift, Pirates, osv osv. opbygningerne er jo som på mange andre, og de findes (efter min mening) flottere og bedre..

- Anders -

• #20   21. mar 2011 Anders : Ja Thorager har Tomb Raider nu - Men den har aldrig været i nærheden af Guldager smiley

• #21   21. mar 2011 Pedersen: nejnej, det ved jeg godt, ogs derfor jeg skrev "thorager transport, Tomb Raider".. smiley

men på et tidspunkt på færgen, hørte jeg faktisk rygter om at Guldager havde købt tre nye Volvoer, deri bland Tomb R.. meeen, det vist færgesnak:D

• #22   21. mar 2011 han købt nogle nye om dét er 3 ved jeg ikke men set en sort 460 af de nye han har i hvertfald den også 2 af de grå. Også 440 af de nye,

dét var da ikke længe han kørte for arla så var dét ???

• #23   21. mar 2011 Martin

Guldager har kørt for Arla i maaange år. Hvis ikke jeg husker helt forkert, så startede han tilbage i 96/97. Måske endda lidt før.

• #24   21. mar 2011 Han har i hvert fald haft den Læsø-tur længe... Som han kører endnu med en sølvgrå/orange Volvo...

• #25   21. mar 2011 Pedersen

Det var en der hed Thomas der startede med at køre Arla, jeg ved ikke om han er der endnu. Han kørte containere før for Tri Trail og før det Frigoscandia på Spanien.

• #26   21. mar 2011 Det plejer at være sådan en mørkhåret gut på din alder eller lidt yngre Morten så vidt jeg ved... Jeg kender ham ikke, har bare set ham nogle gange smiley

• #27   21. mar 2011 Pedersen.
    Okay,vidste ikke at han havde været chauffør på den Carsten.

Tom h.
    Ja Lundager fik lavet en del ændringer på Tomb Raider,blandt andet motiv på moterhjelm - Andre fælge + flere andre små ting både inde og ude.

• #28   21. mar 2011 Pedersen

Det kunne godt lyde som ham. Det er 100 år siden jeg har set den bil. Hvis det da ikke er Michael - Han har en grå bil med noget orange - Det må jeg bore lidt i, nu er jeg nysgerrig.

• #29   21. mar 2011 David N > Har du noget personligt i mod Micki Dupont siden du konstant er efter ham? Og helt seriøst hvad skulle han have gjort med den infernal bil? der var jo en elelr anden jubel nar der havde splittet lakeringen på den ved at ligge den ned, og tvivler på at det kunne betale sig at få malet motiver på den igen...

Personligt synes jeg den blev hammer flot i den blå farve... Den var pæn som Infernal bil, men den blev mindst lige så flot af at blive malet blå...

• #30   21. mar 2011 måårten

helt fair er ikke just så stærk i guldager klassen. Læste bare at der var en der skrev han var blevet læsset ud ved dem og har nemlig set den trailer han havde til dét med den orange stafering ved eejvind hvidd i horsens og med deres navn på

• #31   22. mar 2011 Ja efter Thøstesen eget udsagn byggede han Jade Idol, i hvert fald den gang jeg snakkede med ham lige inden han skulle til at bygge spiderman, der han stadigvæk kørte rundt i Blade smiley

• #32   22. mar 2011 Er der nogen der lige ved hvor der ligger billeder af Chief af interiør?

• #33   22. mar 2011 Mr. Nobody: nej det har jeg ikke... Kender jo ikke manden! Vil da ikke ligefrem sige jeg er efter ham jeg har nævnt 1 gang i fotoalbumet om den daf og det jeg skrev her var en joke.... For nu er jeg altså ikke ligefrem en af de der gamle mavesure stoddere der ikke laver andet end at brokke mig.....

• #34   22. mar 2011 David N > Okay, synes bare det virkede sådan nemlig, men alt forladt ;o)

• #35   22. mar 2011 Efter Micki har fået Daffen, så synes jeg sku den er blevet meget flottere.. Volvoen Micki havde før var også en rigtig kongebil! for satan den var feee! bilen er stilfuld, gejlet, ikk overdrevet men skide flot, plysset efter alle kunstens regler og lakeringen er da li prikken over i'et.. jeg elsker den bil! smiley
    når, off topic om Micki, heh

• #36   22. mar 2011 Helt enig Anders B.! smiley

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #37   22. mar 2011 Der er vel en meget nem grund til hvorfor de biler er lagt derop.. Han vil gerne sælge et par biler? Mere skal man jo nok ikke lægge i tingene..

• #38   22. mar 2011 Sune N.. ja gu vil han da sælge, ellers er det da dumt at sætte dem til salg, hæhæ smiley
    men HVORFOR? Jak Black har ikk mere end li knap 300000 på klokken, Chief har kørt noget mere, den forstår jeg godt hvorfor han vil sælge men Jak, hvorfor?

• #39   22. mar 2011 Altså de 800.000 km Chief har kørt, er jo ingenting, den gule Volvo FH12 jeg har under min profil havde rundet 1.600.000 km da jeg satte den, og den spandt bare, havde ALDRIG problemer med den, så det er nok mere et spørgsmål om euro norm end at de ter fordi den har kørt langt, og så har han vel nogle nye projekter i ærmet han gerne vil ud med...

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #40   22. mar 2011 Anders B.. Du overtænker tingene.. smiley Det er jo kun Henrik selv der ved helt præsis, hvorfor de biler skal videre i livet, så du kunne have gjort det nemmere og skrevet til ham, at du gerne ville høre omkring Jak black, da du skal bruge den som trækdyr til en ny hestetranport-trailer, som i netop har bestilt.. Så kan du jo i samme åndedrag høre ham om, hvorfor han allerede vil af med den.. smiley

• #41   22. mar 2011 chief er sku en god bil! var den i hvertfald for en 4 år siden da jeg blev kørt i den til min konfirmation der var den næste helt ny smiley

• #42   22. mar 2011 Mie > Det kan skam også være sket MEGET på de 4 år... ;o)

• #43   22. mar 2011 nobody:

yeps det kan der.. men det sidste jeg har hørt er den stadig er meget velholdt og kører stadig rigtig godt! smiley

• #44   22. mar 2011 Come on, ingen der ved hvor der er billeder af den inden i? smiley

• #45   22. mar 2011 den er brun og gul indeni munken smiley

• #46   22. mar 2011 Er det stadigvæk lastbilen vi snakker om!!?? XD

• #47   22. mar 2011 Mr. Nobody.. nej 800.000 er ikk meget for en bil som den, og velholdt er den jo.. men ja, du kan have helt ret i det med euronormen eller evt. andre projekter..

Sune.. måske, men nu er der tilfældigvis et forum på siden der hedder Lastbilgalleri.dk, og jeg tænkte at jeg måske havde lov at spørge herinde?? det vel ogs det mange andre gør, hvis de undrer sig over noget? derfor spørg jeg herinde.. jeg gider ikk bruge tid, og tænker ikk Henrik gider bruge tid på at svare mig på spørgsmålet?? derfor spurgte jeg herinde..

• #48   22. mar 2011 Adw... :o( Men jeg vil også gerne se billeder af den.... ja altså lastbilen... ;o)

Kommentér på:
Guldager, så det nu ;)

Annonce