{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

Kenzo V
Kenzo V
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Chauffør med løntilskud {{forumTopicSubject}}

Søger job som LastbilChauffør. Har dog kun kat. C, men kommunen er villige til at give mig hængerkort eller andet hvis en vognmand vil give mig et job.. Vognmanden får Løntilskud til mig i et år + Mentortilskud + kommunen betaler hvis jeg har en sygedag, så reelt er jeg rimelig billig og have kørende. Jeg har hverken kone eller børn, så kan arbejde dag og nat. Er bosat på djursland og oprindeligt udlært maskinarbejder.. Min drøm er at køre Trækker/Trailer og gerne eksport, Men andet kan også have interesse.. Jeg har ikke det store netværk eller kendskab til reelle vognmænd, så hvis der er nogen der har nogle gode råd, skal i være meget velkomne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chauffør med løntilskud
  • #1   12. jul 2011 Prøv ole larsen:)

• #2   13. jul 2011 Hos Ole Larsen bliver det ikke eksport så..

• #3   14. jul 2011 Klaus Kousted i Grenå smiley

• Kenzo V
    Kenzo V Tilmeldt:
    jul 2011

#4   14. jul 2011 Også Selvom jeg kun har kat. c.. komunen skal nok betale resten, hvis en vognmand vil tage mig ind, men jeg har bare brug for flere kort, eller hvad man nu skal kalde det. for at komme videre i livet. Og dem kan man vel tage på aftenskole.. Og som sagt koster det ikke så meget og have mig kørende ( No disrespect for alle de hårdtarbejdene chauffører).. Jeg vil bare så gerne ud at køre, men kun med Kat. C, så bliver jeg sgu aldrig Trucker...

• Kenzo V
    Kenzo V Tilmeldt:
    jul 2011

#5   14. jul 2011 I skal have mange tak for hjælpen. Og jeg kontakter da firmaerne og høre om de kunne være interessede.. har lige et enkelt spørgsmål? Deler de trækkere? 1 eller 2 mands kørsel? Har de trækkerne med hjem? eller stiller de dem på vognfirmaet?.. Det er jo altid rarest med sin egen vogn smiley

Kommentér på:
Chauffør med løntilskud

Annonce