{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder??
  • #2   17. jul 2011 Skriv til sælger. smiley

• #3   17. jul 2011 Har lige sendt dig en besked på fjasen Jesper..

• #4   17. jul 2011 Den er bestemt pæn, men er prisen ikke lige fantasifuld nok - Eller er jeg bare ikke helt opdateret på den slags.

• #5   17. jul 2011 Hahaha Måårten

Du kan få en sprit ny Scania R500 til den pris... smiley

• #7   18. jul 2011 tænkte det samme.. men super lækker er den sku, flot opbygget smiley

• #8   18. jul 2011 Det var nemmere hvis der var nogen herinde som lige havde et link til nogle billeder... Tak Thomas J :O) Jeg undrede mig satme også over hvad fanden det var du havde sendt ha ha

• #9   18. jul 2011 Pingo

Jeg skal ikke betale i nærheden af 925.000 for en spritny R500. Vi er tæt på, at den er 100.000 billigere.

Men hul nu i det, bilen er ganske pæn, jeg synes bagenden er lidt sær - Men ellers er den fin. Dog fatter jeg ikke hvordan man kan finde på at bygge en bil med glat plade hvor der normalt er dørk bag hytten - Det stinker at gå på så snart det er vådt og er der bare en smule sne så er det lige så glat som en skøjtebane - Der udover, så bliver det fuld af ridser på ingen tid.

Sådan er Lady og Vagabonden også lavet - Det er muligt det er pænt, men kors hvor upraktisk og dyrt ikke mindst!

• #10   18. jul 2011 Prisen virker lidt høj ja, men hellere den der end en R500...

• #11   18. jul 2011 ham hender jeg sku da, det er kaj p. fra ulbjerg´s søn..

• #12   18. jul 2011 Måårten Ææs . : Jajajajaja, det er jo også hvad DU kan få den til, du presser jo også prisen rimeligt, ikke? smiley

• #13   18. jul 2011 Steven

Det er lige akkurat det, det er. Jeg kender ham ikke, men har kørt lidt sammen med Kaj og så har jeg kørt syd på sammen med Kajs biler tilbage i 92/93/94.

Men der står det er på grund af sygdom, det lyder da ikke rart!

Morten J

Nææ, der var ikke engang blevet presset. Første udspil fra Scania var 850-860.000 for en boogiebil med King Line hytte, Xenon, koblingsfri Opticruise, metallak og et par andres små ting og med en standard skandinaviens opbygning med ca. 600 liter olie og et skab på højre side.

Nobody

Du vil simpelthen gerne betale små 100 af de store sedler ekstra for en brugt Volvo frem for en ny Scania???

Nu gentager jeg lige, jeg synes bestemt bilen er fin - Men alle de penge der er puttet i maling og opbygning de er altså svære at få hjem igen - Der er jo ikke tale om en custombil.

For at smide tingene lidt i perspektiv, så er de rogså en FH 16/660 fra 2008 til salg på lastbilnettet - Nypris 1.128.000 - Pris nu med ca 300.000 på uret 600.000. Det er stadig dyrt, men langt mere realistisk.

• #14   18. jul 2011 Morten.. det er da sjovt.. jeg fik et udspil på 950 for en 3 akslet R500

• #15   19. jul 2011 Jeg tror det er de dersens "jyske dollers" måårten handler med... hihi

Jeg kan ikke huske om det var 850 eller 950 Scania i Ishøj skulle have en R500 de havde stående... Men det var det prisleje men igen om den er custom eller ej så ville jeg ikke give de penge for en brugt volvo..

• #16   19. jul 2011 alle nye biler er faldet i pris igen, har hørt at man kan få en R730 til 1mil i dag med dk opbygning og boogie. og den har været oppe i 1,2mil for en ny

• #17   19. jul 2011 Mikael H

Nu var jeg heldigvis ikke alene med sælgeren da udspillet kom. Så jeg sidder ikke og fyrer en "røver" af bare for at være smart,

Nu ved jeg heller ikke hvor du har fået din pris henne - Jeg ved bare, at jeg ALDRIG får råd til at købe en Scania her i området og ej heller i Århus. Så kan du jo tænke hvad du vil om det. ;-))

Desuden har det jo ret stor betydning hvordan bilen er specificeret.

Pedersen fik en pris i Ålborg tror jeg det var på omkring 860 - 865.000 så vidt jeg husker.

Og husk så på, at der er langt fra et udspil til den pris bilen koster - Er det ikke tilfældet er den en helt forkert sælger man har fat i!

• #18   19. jul 2011 Måårten som du selv er lidt inde på så er der stor forskel på hvor landet man handler smiley

• #19   20. jul 2011 Måårten > Nu har jeg kørt Scania de sidste dage, og JA det ville jeg, men skulle jeg til at lægge penge til en vogn, så tvivler jeg på at der ville stå Scania eller Volvo på snuden af den... Der ville jo nok stå MAN ;o) Og de penge jeg sparede i forhold til de to svenskere dem kunnejeg passende bruge på udstyr til at forsøde tilværelsen med... :o)

• #20   20. jul 2011 jaaaah, eller bruge de penge du spare på og holde på værksted.. smiley

• #21   20. jul 2011 Steven.. en MAN holder ikk mere på værkstedet end en Volvo eller Scania for den sags skyld... smiley det da kun Kim Johansens, når polakkerne ikk passer ordenligt på dem, lol...

• #22   20. jul 2011 hvor mange MANér er oppe på 1,5mil KM....????

• #23   20. jul 2011 sikkert ikk mange, men jeg har set nogle stykker ..

• #24   20. jul 2011 Jeg har set omtrent lige så mange som jeg har set Scania og Volvo...

Men det er sådan set også sagen uvedkommende, da bilen er detbilligere kan man tillade sig at skifte inden da...

• #25   20. jul 2011 Det er simpelthen et uomgængeligt faktum, at Volvo og Scania leverer biler der lever langt længere end stort set ALLE andre mærker - Herunder også MAN.

Hvor mange MAN, DAf, Renault osv. ser i lige på vejene fra før 2000 - Det sker stort set ikke. Der imod går der stadig mange Scania og Volvo fra den tid. Det er der nok en grund til.

I kan forherlige MAN alt det i vil, men mår alt kommer til alt, så er det en plastikspand! Det er muligt, at komforten i en ny er meget god, men på den lange bane holder bilen ikke og det ER et faktum!

Akkurat som det er et faktum, at især MAN har et voldsomt problem med overforbrug a Ad-Blue og det kan de ikke umiddelbart løse. Og det er altså ikke ligemeget om man bruger 100 eller 300 liter om måneden.

Der er EEN ting der tæller langt mere end indkøbspris og det er udgifterne til den totale drift og der halter de billige mærker langt efter - Var det ikke tilfældet var Scania og Volvo forlængst lukket.

• #26   21. jul 2011 hva er det da for et bande ord du bruger????? adddd blå... smiley

• #27   21. jul 2011 Steven

Du har ret, det ER et bandeord, men det er jo lidt svært at slippe udeom på sigt. De gamle biler som din holder jo ikke evigt - Og den dag du ender med at partikelfilter monteret, så bliver du ked af det når du ser hvad det koster ekstra i brændstof.

Vi har 2 Volvo 460 med filter - De går 300 meter kortere pr. liter end de gjorde før.

Tilbage er der så kun R480 uden latterligt gødning i tanken!

• #28   21. jul 2011 min bil kommer ALDRIG til og få filter på i den tid der står mit navn på døren

• #29   21. jul 2011 Steven

Så må vi jo bare håbe, at du an blive ved med at finde nogen der vil ha biler der ikke kan kører i zonerne - De er jo ret hysteriske rundt omkring. Filter er bare totalt skod. Det er dyrt i indkøb, der er bøvl med driften og det koster på brændstoffet.

• #30   21. jul 2011 så hellere sætte den hjem i laden og købe en R730... skal jeg køre i byen så bliver det i en ny bil og mindre end 730 kan jeg ikke bruge til noget.

• #31   21. jul 2011 Steven

Jamen det er da fair nok, men en 730 kan skal jo fyldes med det der bandeord. ;-))

• #32   21. jul 2011 tjaaaa, men skal jeg til og gøre i alt det lort, så kan jeg ligeså godt vælge den store og rare model, skal sku ikke ha en 500 igen det er sikkert.. falder jo i søvn så

• #33   21. jul 2011 På en måde er jeg enig, men jeg HADER bare Ad-Blue. Så skal men tumle rundt for at finde et sted de har det. Så går det i stykker og om vinteren vil det fryse og så er der dømt nødprogram.

anken til det fylder og laver man sjov i potten, så koster det boksen hvis man møder den forkerte betjent. Så er der dømt miljøsnyd.

• #34   22. jul 2011 tjaaa, men nu laver vi alle sammen jo så meget vi ikke må, så en ting fra eller til.. hehe.. men er der nogen som ved hva det koster og ha lavet brum brum på en med "bandeord" på???

• #35   22. jul 2011 Steven

Mon ikke det koster de der 15-20.000 at blive nappet med tilsætning sat ud af drift. Det svarer jo til, at kører i en ikke miljøbil i en miljøzone. Der udover er der dømt syn efter hvad jeg ved.

Michael M

Det er da noget vrøvl, hvis en 700 Volvo kostede 750.000, så ville en Mercedes, MAN, Iveco eller what ever jo stadig være billigere. Jo mindre kvalitet og jo mindre komfort jo lavere pris og en mand som Thorkild, han vil da blæse på hvad chaufførene sidder og hakker rundt i - Bare det er det BILLIGSTE!

• #36   23. jul 2011 jeg har bare hørt snak om et klip i kortet ved og lave det, men et syn kan man jo nemt klare ved og køre hjem og lave det om igen, men et klip er ikke lige til og fjerne sådan lige...????

• #37   23. jul 2011 Steven

Det med klippet tror jeg ikke på. Men du kan finde en liste på Politiets hjemmeside der viser hvad der giver klip.

Jeg er enig i, at et syn er en ligegyldig detalje - Men er det 15-20.000 værd??

Kommentér på:
Billeder??

Annonce