1.998 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "så er derfor"
Er det Korrekt?
Møjn...!! Kan det virkelig passe at jeg skal have F*** HF eller EGU for at kunne komme igang med at tag stort kørekort. (Er 22år) eller er det kun hvis jeg skal ud i et firma som elev/lærling som ...
Møjn...!! Kan det virkelig passe at jeg skal have F*** HF eller EGU for at kunne komme igang med at tag stort kørekort. (Er 22år) eller er det kun hvis jeg skal ud i et firma som elev/lærling som ...
Skrevet af: SaladAss T - 10. feb 2017
er jo ikke noget nyt...
En ny type svindel har bredt sig med voldsom hast i lastvognbranchen. Lastbilchauffører har fundet ud af, hvordan de kan slukke de elektroniske fartskrivere, der ellers skulle begrænse hastighede...
En ny type svindel har bredt sig med voldsom hast i lastvognbranchen. Lastbilchauffører har fundet ud af, hvordan de kan slukke de elektroniske fartskrivere, der ellers skulle begrænse hastighede...
Skrevet af: jan n - 25. jan 2011
Spar penge på din forsikring
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 78
jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Lastbiler: 1 Emner: 1 Svar: 17
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
aug 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
Nååårh, men jeg vil nu alligevel lægge en anden vinkel på sagen. Har i tænkt på, at der ved undvigemanøvre kan ske temmelig store uheld - Traileren kunne måske slå ud og ramme en bus - Væsentligt flere dræbte!
Jeg skal gerne være den første til at fortælle at i mine "turistbus-tider", der fik vi på et kursus lige præcis det samme at vide - Det er og bliver GRUNDREGLEN i førstehjælp - Begræns skaden mest muligt - Altså slå færrest mulige ihjel. - Og ja, det lyder koldt. Men jeg vil forresten også hellere slå familien Jensen ihjel - End mig selv. Sjovt nok er såvel min kone som mine døtre enige med mig.
Jeg er egentlig ligeglad med såvel min bil som min last - Men der er kun en grund til at jeg kører hjemmefra - Og det er altså for at komme hjem igen.
Slap lige lidt af, inden de fordømmende toner kommer frem. At jeg ved alt om, hvordan og hvorledes man kan snyde - Betyder vel ikke at jeg gør det?
Det kan godt ske, at i alle sammen i jeres hellige fagforeningsånd kalder jer alle sammen kammerater. Men jeg skal gerne indrømme, jeg vil gerne hjem igen. Og det er det vigtigste.
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
aug 2011
En ting er teori noget andet er hvad vi gør i, en given situation.... jeg har heller aldrig prøvet det, men tænker jeg længere, kan jeg se fornuften i at vælte hen over den personbil..... Om jeg praktisk kan gøre det.... Håber jeg aldrig jeg bliver testet for
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 599
dec 2010
Følger: 35 Følgere: 43 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 151
aug 2011
Hvad er det lige ham der Morten Spiegelhauer skal tage op ????
Det er fornuftig logik det polakkerne lærer.... BEGRÆNS UHELDET
Og jeg undlader gerne at give de kære journalister karakter for deres udsendelser.... Det jeg har set angående TRANSPORT har ihvartfald ikke været til nogen stauette - Det skulle da være under en eller anden kategori på Zulu-Standup ....
Fagligt og sagligt.... NÆPPE
så er derfor de køre sådan..:P