{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Liberal Allianse Kopierer Transportpartiet {{forumTopicSubject}}

Dette skrev jeg i en mail til Anders Samuelsen:

Tillykke med det flotte valg, og jeg ønsker dig og dit parti lykke til på tinget.
Jeg skriver nogle linjer til dig, fordi jeg startede noget som jeg kaldte Transportpartiet i 2005. Jeg giver dig nogle link til hvad jeg har skrevet. Dog har jeg også fulgt med nok i valget til at se at du i presse og på tv har brugt de argumenter og mærkesager som har stået i partiprogrammet til Transportpartiet. Dette har jeg selvfølgelig ikke noget imod.

Jeg har også set at du har været på min hjemmeside (truckerjan.dk) og læst min artikel om de 12 minutter. Samt bruger de forslag til løsning på ulige problemer i ehrverslivet. Dette har jeg heller ikke noget imod, og med min erfaring i transportbranchen gennem 30 år, gør at jeg ved hvad der skal til og hvordan det kan gøres. Dog ville jeg sette pris på at blive kontaktet og konsulteret om de forslag og sager som Liberal Alliance har valgt å bruge i sin kampagne, som er blevet direkte kopieret fra Mig og Transportpartiets program.

Se gerne på disse link:
http://www.24.dk/user/truckerjan/perma/2007/03/12/Nu_har_vi_et_debatrumgruppe_for_Transportpartiet

http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Syd/2007/02/25/064015.htm?rss=true

http://www.facebook.com/larsloekke/posts/423824833787

(link fjernet)

(link fjernet)

Hav et fortsat godt valgår på folketinget.

Venlig Hilsen
Jan Kleven
Aabenraa
www.truckerjan.dk
---------------------------------------------

Han har dog ikke svaret endnu, vi får se hvor seriøs han er eller om det bare er valgflæsk....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liberal Allianse Kopierer Transportpartiet
  • hoffmann v
    hoffmann v Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #1   18. sep 2011 I Misforstår fuldstændig det med de 12 min.!

Det er altså myntet på de deltidsansatte og så dem der nøjes med de 37 timer, og hvor mange chauffører gør det?

Og jeg kan nu sagtens køre 38 timen i ugen lovligt..

• #2   18. sep 2011 Misforståelse eller ikke, det er ikke det som sagen drejer sig om. Jeg skrev en artikel om de 12 minutter for at tilspidse en debat og sette fokus på køre og hviletider, og netop at de 12 minutter i køretid UD OVER de som er lovlig ville give en bøde. Noget som Hr. Samuelsen selv brugte i et argument udenfor Christiansborg dagen efter valget.

Desuden har ideen med en betalingsring i flere danske storbyer, været noget som jeg allerede i Transportpartiets program har foreslået i 2005.
    Dog var brugen og betalingen en helt anden, for at lette byrden for yrkestrafikken og få billigere og bedre kollektivtrafik.

Sagen jeg kommenter og skriver om, er for at informere om at Liberal Alliance har taget eller rettere sagt Kopieret Transportpartiets program, helt uden at konsultere mig. Og jeg skriver så at vi må så se om LA er så seriøse som de vil fremgå, men indtil videre er jeg ikke videre imponeret.

Kommentér på:
Liberal Allianse Kopierer Transportpartiet

Annonce