Kørselsrapport, hvor og hvordan? {{forumTopicSubject}}
Kunne godt tænke mig en simpel og alligevel "detaljeret" kørselsrapport, som det ser ud i dag. Er det eneste vi bruger i firmaet en dagseddel til vognmanden og så har vi nogle arbejdsedler vi udfylder for hver en kunde vi kører for. Så mangler en simpel kørselsrapport, jeg kan lave ved siden af/som ekstra til dem der kræver det. en rapport hvori man kan notere tidspunkter,destination,km. og kort om hvad man foretager sig ved de forskellige stop.
Nogle der evt. kan linke eller har et tomt dokument de vil videregi som jeg kan omformulere så det passer mine kørselsbehov?
Eller hvis der er nogle der har gode forslag.. Tak.
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 27
Det er bare tit jeg mangler en kørselsrapport så jeg nemmere kan gøre rede for hvad jeg har lavet og hvor langt tid jeg har brugt de enkelte steder, plus vi har nogle kunder der gerne ser de får noteret tidspunkter så de ligeledes kan se hvad tiden er blevet brugt på..
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 117
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Lastbiler: 1 Emner: 3 Svar: 121
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 1 Svar: 84
Det havde jeg gjort.
apr 2011
Emner: 2 Svar: 163
jeg har smidt en dagsrapport op som jeg selv bruger dagligt.
øverst har jeg mine egne oplysninger stående.
knappen <b>gem en kopi</b> gemmer en kopi I SAMME MAPPE som originalen ligger i, dvs at ligger den på dit skrivebord, gemmer den en fil med navnet <i> 00.xlms</i> hvor 00 = dags dato. - VÆR OBS PÅ AT LIGGER DER EN FIL MED SAMME NAVN I MAPPEN BLIVER DEN OVERSKREVET!!!!!!!!!
den øverste del bruger jeg til de leveringer jeg har i løbet af dagen, den nederste bruger jeg til opsamlinger.
i højre side er der forskellige preskrevet infoer, disse er til at lave om så de passer til dit behov.
alle felter er der mulighed for at benytte de preskrevne oplysninger der tilknytter sig for netop der hvor du åbner rullegardinet ( gøres i højre side af cellen ), du har også mulighed for at skrive din egen fritekst, hvis de preskrevne ikke skal bruges.
sidst, så regner den selv dagens samlet pris sammen.
apr 2011
de preskrevne, samt egneoplysninger, vil så være spærret for indtastning.
dec 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 12 Svar: 194
http://www.itdnetshop.dk/ProductDetails.aspx?CategoryID=337906207&ProductID=TCI30002
og den er jeg rigtig glad for. det er godt nok til export men synes også godt den kan bruges almindeligt.
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 13 Svar: 571
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 27
Jo det er rigtig nok, så godt der stod en med kamera ved tanken.. men godt spottet ellers
Og tak til alle svarene med hensyn til rapporterne, må hvis hellere få fat i nogle fde rapporter
apr 2011
(link fjernet)
Mærkeligt at de ikke har sat et stort fedt vandmærke over, så man ikke bare printer den ud direkte fra dem??
dec 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 12 Svar: 194
apr 2011
Kørselsrapport, hvor og hvordan?