{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.192 visninger | Oprettet:

Kørselsrapport, hvor og hvordan? {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig en simpel og alligevel "detaljeret" kørselsrapport, som det ser ud i dag. Er det eneste vi bruger i firmaet en dagseddel til vognmanden og så har vi nogle arbejdsedler vi udfylder for hver en kunde vi kører for. Så mangler en simpel kørselsrapport, jeg kan lave ved siden af/som ekstra til dem der kræver det. en rapport hvori man kan notere tidspunkter,destination,km. og kort om hvad man foretager sig ved de forskellige stop.
Nogle der evt. kan linke eller har et tomt dokument de vil videregi som jeg kan omformulere så det passer mine kørselsbehov?
Eller hvis der er nogle der har gode forslag.. Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørselsrapport, hvor og hvordan?
  • #1   8. jan 2012 Vil lige tilføje at til de hyppigste opgaver er de nuværende sedler vi har gode nok og dækker behovet for bogføring osv.
    Det er bare tit jeg mangler en kørselsrapport så jeg nemmere kan gøre rede for hvad jeg har lavet og hvor langt tid jeg har brugt de enkelte steder, plus vi har nogle kunder der gerne ser de får noteret tidspunkter så de ligeledes kan se hvad tiden er blevet brugt på..

• #2   8. jan 2012 er det ikke bare og købe nogle blokke til eksport kørsel ved FDE....

• #3   9. jan 2012 Det er da bare selv at lave en på computeren,så får du lige nøjagtig de felter du skal bruge. Og så bare kopirer dem smiley

• #4   9. jan 2012 det er vel bare at mødes med en eksportknægt, få en enkelt kørselsrapport fra ham, og så kopiere et par hundrede af den, og have dem i bilen.

Det havde jeg gjort.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 2 Svar: 163
    #5   9. jan 2012 http://gupl.dk/671573/

jeg har smidt en dagsrapport op som jeg selv bruger dagligt.

øverst har jeg mine egne oplysninger stående.

knappen <b>gem en kopi</b> gemmer en kopi I SAMME MAPPE som originalen ligger i, dvs at ligger den på dit skrivebord, gemmer den en fil med navnet <i> 00.xlms</i> hvor 00 = dags dato. - VÆR OBS PÅ AT LIGGER DER EN FIL MED SAMME NAVN I MAPPEN BLIVER DEN OVERSKREVET!!!!!!!!!

den øverste del bruger jeg til de leveringer jeg har i løbet af dagen, den nederste bruger jeg til opsamlinger.

i højre side er der forskellige preskrevet infoer, disse er til at lave om så de passer til dit behov.

alle felter er der mulighed for at benytte de preskrevne oplysninger der tilknytter sig for netop der hvor du åbner rullegardinet ( gøres i højre side af cellen ), du har også mulighed for at skrive din egen fritekst, hvis de preskrevne ikke skal bruges.

sidst, så regner den selv dagens samlet pris sammen.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

#6   9. jan 2012 og hvis du går i beskyt projktmappen, så kan du, ved at beskytte mappen, gøre så det kun er muligt at ændre i de felter såsom adresse, firma osv som bruges dagligt.

de preskrevne, samt egneoplysninger, vil så være spærret for indtastning.

• #7   9. jan 2012 jeg bruger selv den her
    http://www.itdnetshop.dk/ProductDetails.aspx?CategoryID=337906207&ProductID=TCI30002
    og den er jeg rigtig glad for. det er godt nok til export men synes også godt den kan bruges almindeligt.

• #8   9. jan 2012 Lige for noget helt andet, så var du da i 19-Nyhederne i dag... Kan det ikke passe du kørte i Århus med en blokvogn i dag ?

• #9   9. jan 2012 - Pedersen -

Jo det er rigtig nok, så godt der stod en med kamera ved tanken.. men godt spottet ellers smiley

Og tak til alle svarene med hensyn til rapporterne, må hvis hellere få fat i nogle fde rapporter smiley

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

#10   10. jan 2012 den som michael J linker til, ligger også "frittilgængeligt" på deres side.
    (link fjernet)

Mærkeligt at de ikke har sat et stort fedt vandmærke over, så man ikke bare printer den ud direkte fra dem??

• #11   10. jan 2012 Kim B haha det har jeg slet ikke set.. troede ikke man kunne se dem ordentlig

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

#12   11. jan 2012 ja de er sq flinke, og hvis man lige bruger 10-15 minutter, så kan man lave en skabelon til excel, og vupti så kan det hele skrives ind på puteren, og bruge deres dokument som "brevpapir"

Kommentér på:
Kørselsrapport, hvor og hvordan?

Annonce