Chauffør søger job {{forumTopicSubject}}
Mangler DU
Danmarks mest engagerede chauffør…?
Jeg har netop bosat mig i Varde idet jeg ser større mulighed for job her i området, Privat er jeg Per 27 år som er glad for sport i tv og som er glad for sin familie som alle bor i området.
Som person er jeg loyal, mødestabil og frem for alt arbejdsom og vil gerne være med til, at gøre min arbejds-plads til et godt sted at være.
Er tilmeldt hænger og farlig gods som forventes afsluttet
01-06-2012
Tidligere beskæftigelse:
Servicetekniker hos Telenor
Sæsonarbejder hos Keldsen
Klargøringsmand hos Nørre Snede Autolak,
som kun servicerer lastbiler
Folkeskolens 9. klasses afgangseksamen
Kurser og uddannelser:
Godstransport med lastbil
Truckcertifikat
Grundlæggende førstehjælp
Jeg vælger at søge idet jeg er meget motiveret for at komme i gang som chauffør, jeg er altid positiv af sind over for såvel både mennesker og opgaver - jeg ser udfordringer frem for problemer.
Og hvorfor så tage mig ind uden nogen som helst erfaring?
Simpelthen fordi, at du i mig vil i få Danmarks mest engagerede medarbejder som hverken er bange for at tage fat eller yde en ekstra indsats og som brænder for at komme i gang.
Det med at være chauffør ligger til familien, idet den mandlige side i min familie alle er chauffører eller har været det. Jeg har altid haft en drøm om at komme ud og køre lastbil min langsigtede drøm er at køre eksport.
Voksen-elev vil bestemt også være en mulighed for mig J
Med venlig hilsen
Per Hansen
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 41
sep 2011
Per Hoff Hansen
Isbjerg Møllevej 32 tv.
6800 Varde
Tlf.: 81 71 80 60
perhoffhansen@gmail.com
Personlige kompetencer:
Loyal
Ærlig
Initiativrig
- og ikke mindst MØDESTABIL
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 459
dec 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 12 Svar: 194
så det er håbløst lige meget hvad man vil og kan..
sep 2011
sep 2011
en lille stikpille.... stemte dørklokker igår og fælles for dem alle var af de stort set ingen ansøgninger liggende.... det er mest opkald og email og de fleste nævnte at så bliver der ikke gjort mere ved det .. så ud af vagten venner
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 599
" Job søges", Jobansøgning", ell. lign. havde nok været mere passende.
sep 2011
Tak for kritik ,skal dog siges at det står der på ingen måde i min ansøgning - er kun en måde at skabe blikfang og det virker jo
dec 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 205
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 24 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 490
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 599
Hvad er det, der på ingen måde står i din ansøgning?.
Om det virker eller ej er irellevant. Det strider imod brugerbetingelserne.
Citat:
2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din lastbil og en god overskrift vil være: “Hvad er min lastbil værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min lastbil”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
sep 2011
Og det med brugerbetingelserne beklager jeg da meget var jeg ikke klar over.......
Chauffør søger job