Velkommen til det nye LastbilGalleri! {{forumTopicSubject}}
Velkommen til det nye LastbilGalleri!
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.
Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:
- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.
Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.
- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden
- Lige nu på LastbilGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på LastbilGalleri.
- Mine forumemner
Som noget nyt kan du nu se alle dine forumemner under "Mit indhold" på "Min konto", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.
- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.
- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.
Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en lastbil oprettet.
Vigtigt for dig som bruger!
- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.
Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!
-Tjek ’Min konto’ og dit nickname
Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.
Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)
Vi håber at du synes godt om det nye LastbilGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.lastbilgalleri.dk/faq
God fornøjelse
Med venlig hilsen LastbilGalleri
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Mage til lort skal man lede længe efter, det er ekstremt uoverskueligt, ikke skide gennemtænkt og minder mest af alt om noget specialklassen har fået lov at prøve kræfter med, jeg håber virkelig ikke for jer at i har betalt penge for at få dette her lavet... FØJ siger jeg bare...
Det er rigtigt meget hvidt i gråt hvilket ikke ligefrem hjælper på gennemskueligheden, og på trods af at det gamle design har, så vidt jeg husker, mere end 10 år på bagen så holder det en milliard-million mere end det her...
Det er mildest talt ikke særligt gennemtænkt..
Min mening, kun lidt censureret...
dec 2010
Jeg er rystet...
If it aint broke, don't fix it...
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Lastbiler: 1 Emner: 12 Svar: 74
Jeg er enig. Det er det værste lort jeg længe har set. Hvis det forsætter på de andre gallerier jeg har bruger på sletter jeg mine kontoer her...
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 44
Der er sku da vidst en designer her der har drukket af natpotten eller sådan noget for mage til uoverskulig bras skal man da vidst lede længe efter!!!
Er Helt enig med Mr. Nobody
If it aint broke, then don´t fix it, just small repairs...
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 54
dec 2010
Følger: 108 Følgere: 105 Lastbiler: 1 Emner: 20 Svar: 989
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 118
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Fair nok man vil lave om, men behøver vel heller ikke skræmme kunderne..
Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Lastbiler: 2 Emner: 23 Svar: 67
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 69
dec 2010
Følger: 26 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 6 Svar: 334
No further comments
jan 2011
Følger: 1 Lastbiler: 2 Emner: 22 Svar: 109
dec 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Lastbiler: 3 Emner: 10 Svar: 155
dec 2010
hvor svært kan det lige være ved godt man har stor tendens til at være vanemenneske meeen helt seriøst, det er sgu ikke helt svært at finde rundt i hvis man har lidt tålmodighed, undre mig over hvordan i kan have det job i har med alle de regler osv når i ikke engang kan finde rundt i et galleri bare fordi at det har fået et bette facelift kom ind i kampen...:)
Følger: 1 Følgere: 19722 Emner: 23 Svar: 38
Vi tager imod al konstruktiv kritik, så fortsæt endelig diskussionen, og meld endelig ind, hvis I oplever fejl eller mangler
dec 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Lastbiler: 1 Emner: 25 Svar: 346
dec 2010
dec 2010
Og til jer der åbenbart kun kan se det negative kunne det da være at i skulle sætte jer ind i tingene Inden at hagler noget ned vi har da fået større billeder og en række andre gode funktioner...
dec 2010
ud med det gamle ind med det nye he he....;)
Panikken: Det er dejligt at du og andre også kan se positive ting ved det nye design - og vi håber at I brugere vænner Jer til designet med tiden:) Nu er LastbilGalleri et af de nyere gallerier, men ellers har gallerierne haft det samme udseende i mange år, og det var på tide med en opdatering. Vi er godt klar over at det er en stor mundfuld, men vi håber at I klarer det.
Men som sagt, så tager vi al konstruktiv kritik med videre, så I skal endelig melde ind
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Lastbiler: 1 Svar: 8
dec 2010
David N
Tror nu at det er godt nok at de ikke har smidt en syntes godt om knap her på siden for den ville der da ikke være nogen der kunne finde ud af at bruge...;)
dec 2010
Har du kigget inde på lastbil i dag for den funktion syntes jeg da at der nu.
Panikken.
Tror du ikke nærmer der er tale om en gang pms ?
dec 2010
dec 2010
kan godt være du har ret he he....;D
dec 2010
Følger: 83 Følgere: 83 Emner: 2 Svar: 77
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Giv det dog for h...... en chance folkens..!! Alt nyt kræver tilvending.. Og i sidste ende så lære vi vel alle også at bruge det nye her..
Er dog enig med kritikken om mangel af smilys, farvevalg osv..
Og til dem der truer med at slette jeres bruger.. Jamen så gør da det..!!
I kommer vel i sidste ende alligevel tilbage igen når i er færdige med at spille Bubberfornærmet..
Jan K : Hvorfor er det så lige din bruger ikke er slettet nu godt 7 timer efter dit indlæg ????????
jan 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Lastbiler: 1 Emner: 7 Svar: 166
forsiden ville jeg personlig gerne ha lavet om
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Lastbiler: 15 Emner: 22 Svar: 192
dec 2010
Følger: 33 Følgere: 33 Emner: 5 Svar: 104
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 71
og er total enig med dem som ikke kan li det nye design, jeg var total forviret første gang jeg så det og kunne ikke finde rundt
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 35
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Lastbiler: 2 Emner: 32 Svar: 45
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
så kom der et baby-galleri.... (vi vil havde et lastbilgalleri...)
der kom et hifi galleri... (vi vil havde et lastbilgalleri...)
og et have galleri.... (vi vil havde et lastbil galleri...)
Endelig kom der et lastbilgalleri... et sted hvor vi som arbjder med lastbiler, men (for de flestes vedkommende) ikke ejer dem, kunne få lov at være...
Med andre ord... Bazoom-gruppen slækkede på deres regler, for at give os, lov til også at være her....
De har set i gennem fingre med vores (til tider..) let barnlige diskutioner og opførsel.... og set bort når vi fra tid til anden måske... måske lige "bøjer" reglerne så de passer til vores bedste...
Kan vi så tillade os at skabe os, som små forkælede unger, når de bruger os som "prøveklud"??
Jeg skal da erkende at jeg ikke er ovenud lykkelig, for den nye "still"... men det var jeg sku heller ikke for de nye "matador penge-sedler" med broer... jeg sagde også dengang, "nu får jeg sku visa-kort.. for dem vil jeg hverken eje eller have!"....
Men ved i hvad.. jeg har sku ikke fået det kort endnu...
Lad os nu lige give det en changse til ... skal vi sige 1 juli... ??
(2 mdr. kan vi vel holde det ud?)
og lad os så se om flertallet vil havde den gl. side tilbage, eller om vi kan accebterer den nye still.
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
dec 2010
dec 2010
Følger: 56 Følgere: 55 Emner: 60 Svar: 1.283
jeg må indrømme SYNTES GODT OM knappen mangler lige til det der.!!
godt skrevet.!
Der kræves også tilvending for admins men det kommer hen af vejen
og alt konstruktivt kretik modtages gerne
dec 2010
Følger: 56 Følgere: 55 Emner: 60 Svar: 1.283
har du prøvet og kigge under mere og så udforordringer i den nye linie hvor der står forum, galleri, osv. de kommer frem ved mig idag
dec 2010
Resten > Jeg tager lige nøjagtigt den hat på jeg føler for, jeg er ikke ligefrem kendt som ham der bare vælger at rette ind herinde... Og hvis jeg mener at designeren skulle have sin førerhund aflivet eller at Bazoom har lavet en gevaldig fuck-up ved at lave dette nye tiltag, så er det sgu sådan det er...
Men jeg fatter ikke helt hvorfor der skal være øverst på siden en lang stribe med hvad der er skrevet hvor og hvorfor og af hvem, og scroller man så lidt ned så kan man få lov at se hvad der er kommet af nyheder, de bør da byttes om eller i bedste fald laves om så man kan skifte imellem dem som på det gamle..
Futte > Hold nu op... Bazoom har da ikke gjort det her for at gøre os en tjeneste, de har da udelukkende gjort det fordi de fandt et sted de kunne tjene penge, tro mig laver denne side underskud lidt for længe så bliver den da lukket med det samme... Hvis det var for at gøre os en tjeneste så ville en VIP-status jo f.eks. være gældende på alle Bazoom's sider og ikke på en enkelt...
Jeg mangler stadig "Synes godt om" knap samt endnu mere vigtigt smileys... Så meget arbejde og så har man ikke engang gidet høre på hvad brugerne har sagt... Det er satme skræmmende...
dec 2010
dec 2010
Det jeg mener med det jeg skriver at du ikke er ret intelligent at høre på er din måde at omtale os andre på, os som ikke bare slikker røv på Bazoom af en grund jeg har lidt svært ved at finde...
Jeg synes stadig det nye LBG er noget lort, kort og godt, men med tiden vil jeg naturligvis som med alt andet kunne vænne mig til det, men i sidste ende vil det bare være noget lort...
dec 2010
dec 2010
dec 2010
Jeg brugte skam tid på at kikke på det, indrømmet jeg har ikke brugt dagevis, jeg har brugt mellem 10 og 15 minutter, mere skulle jeg ikke bruge for at danne mig et indtryk, at du åbenbart skal bruge mere tid på det må så siger mere om dig end om mig, og ikke nødvendigvis på den gode måde.. Den med Smiley'erne, der tror jeg faktisk kun det er Bazoom der ikke er enig med mig, for havde de været havde de lyttet efter hvad vi har sagt siden LBG kom på benene...
Men helt ærligt du angriber mig fordi jeg tilfældigvis var den første der turde sige min mening, og var den første til at kommenterer, så havde det været en anden der havde skrevet det samme som mig, så havde vedkommende fået alle mine tæv... Du har ret det er en børnehave herinde til tider, og det er folk som der er med til at gøre den det... Læs alle svarerne i tråden igennem og se hvor mange (eller rettere, hvor få) der falder på knæ og er klar til at tage hele herligheden i munden af ren og skær glæde og se så hvor mange der er utilfredse med det nye Bazoom....
Som jeg har skrevet før, jeg lægger ikke fingre i mellem, det er jeg holdt op med for lææænge siden for folk fatter ikke en skid når tingene er pakket ind, lev med det, det gør jeg...
dec 2010
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 120
Jesus fucking christ. Giv det lidt tid.
Ja gu fanden gør de det her for at tjene penge. Hvad havde man regnet med, at det er oprettet for jeres blå øjnes skyld.
Ang gallerierne. Ku man ikk lave det sådan at man bladre i dem ligesom på smart phones.
Eller udmærket resultat.
dec 2010
Mht dem som vil slette deres profiler, der synes jeg måske også det er lige voldsomt nok..
dec 2010
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Lastbiler: 1 Svar: 808
dec 2010
Men på bilgalleri og andre af de " gamle " gallerier der trængte til godt nok til fornyelse og da Bazoom har valgt at gå all in så får ALLE gallerier en ordentlig omgang med hensyn til nyt design.
Indtil videre har Lastbilgalleri,Hifigalleri,Cykelgalleri,Boliggalleri,Kattegalleri og Havebazoom fået nyt design og en anden farve men inden for de næste par uger kommer turen altså til alle de andre.
dec 2010
FÆRDIG!!!!!
Benny > Om LBG er nyt eller ej er vel egentlig sagen uvedkommende, for designet er jo det samme og jeg tvivler på der er ret mange brugere herinde der ikke havde en bruger på BG eller en anden Bazoom i forvejen... ;o)
dec 2010
Hvor svært kan det være at se hen over det man ikke syntes om, og lade folk have deres meninger om tingene.
$$$ PANIKKEN $$ $
Du skriver tydeligt at hvis folk ikke kan lide lugten i bageriet kan de forlade det, dette gør sig åbenbart ikke gældene for dig da du tydeligvis er utilfreds med folks indlæg herinde, men ikke selv vælger at forlade "bageriet" ? -><-
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
dec 2010
1. Slapper du bare fuldstændig af.
2. Du har da ikke den fjerneste fornemmelse af hvor meget folk har sat sig ind i sitet inden de skrev deres kritik.... Kom da lige ind i kampen med et argument man kan forholde sig til istedet for det fis der!
dec 2010
Mr. Nobody nej det er ikke kvantefysik, men det gør i det da til jeg har givet min mening til kende og Sådan er det lige såvel som alle andre!!!
dec 2010
Du kan jo tydeligvis ikke udtrykke din mening uden det er omkring nogen eller uden at antaste.. Deri ligger forskellen på at sige sin mening
dec 2010
Af rettelser kan nævnes:
Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.
Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.
Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.
Vi håber I kan lide disse ændringer
Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
dec 2010
Mr. Nobody: Det var dejligt at høre Der er kun fire smileys og , men vi tager dit forslag om en boks med videre.
dec 2010
dec 2010
Følgende kunne jeg godt tænke mig:
En boks hvor man se smileys, evt bare trykke på dem og så kommer de på
Muligheden for at se hvem der har kunnet lide det man har skrevet, det er muligt man kan, jeg har bare ikke hittet ud af hvordan endnu
Og ja det virker fra smartphone, for jeg er på via min HTC lige nu...
Mr. Nobody: Man kan ikke se, hvad, der er enig i ens indlæg pt. men vi tager dine forslag med videre Og godt at høre, at det også virker på smartphones
dec 2010
når man trykker på "forum" kan man se "seneste emner" og "seneste indlæg"...
Der kunne godt mangle en fane som hed "Mine indlæg" eller "Emner" / "spørgsmål" kald det hvad i vil, men et sted hvor man kunne se de emner og spørgsmål som man selv har stillet, og svaret på.... frem for at skulle sidde og rode dem alle igennem for at finde de steder, hvor man selv har "skrevet".
Det sker.. (i hvert fald for undertegnet selv) at man pludselig får brug for at søge tilbage til et emne, hvor man ved at man har lavet et indlæg, men man kan ikke huske hvad spørgsmålet / indlægget hed, og så er det man er nød til at søge og søge og søge... for at finde det rigtige.
Hvor det ville være lidt nemmere, hvis de "emner" man selv havde oprettet, eller svaret på var samlet i ET faneblad.
Hvis du vil se, hvilke emner en anden bruger har oprettet kan du se dette på vedkommendes offentlige profil.
dec 2010
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 17 Lastbiler: 9 Emner: 21 Svar: 599
Det fylder jo stortset hele skærmen billederne, de er da absolut ikke blevet mindre fra det gamle design til det her, når du trykker dem fuld størrelse..
B. Rousing: Grunden til at de billeder ikke er større, skyldes ikke det nye system, men den kvalitet, som billedet er lagt op i. Som vi skriver i startindlægget
"Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet." Så hvis brugerne fremover lægger billeder op, der har højere opløsning, så vil det fylde mere af skærmbilledet
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 231
Synes stadig at det nye fancy her er noget pjat og er sgu ikke godt for noget. I udnytter heller ikke skærmen.
Grunden til at det her fis må da være så i kan få flere af alle de skide reklamer ind om alt lige fra glatbarbering til skudsikre veste....
Vi tager som sagt al konstruktiv kritik med videre, så hvis du kan uddybe nærmere, så kan vi tage dine forslag med videre.
dec 2010
2: Alle de reklamer er faktisk ret træls, især når man surfer på iPad, smartphone osv. Hændelserne når jo ned over den øverste reklame, og når så trykker på fx. "Nye beskeder i Forum" så går den nærmest igennem og man trykker på reklamen istedet.
3: De reklamer med "Annoncer fra Google" som er lige over skrivefeltet, de er noget videre fejlplaceret. Det ser rodet ud og reklamerne er placeret alle mulige tilfældige steder.
dec 2010
dec 2010
dec 2010
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 33 Svar: 166
dec 2010
dec 2010
Daniel P > Ikke helt korrekt, nogle hjemmesider er så kryptiske at man er nødt til at lukke siden for at kunne starte forfra... Men ellers har du ret..
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 33 Svar: 166
dec 2010
dec 2010
dec 2010
sep 2011
Følger: 2 Lastbiler: 1 Emner: 28 Svar: 141
Det tager alt for lang tid at scrolle ned til sidste indlæg.
sep 2011
Følger: 2 Lastbiler: 1 Emner: 28 Svar: 141
direkte til tråd man følger - eller er det bare mig som ikke kan finde det punkt ?
dec 2010
I øverste højre hjørne er der et link der hedder beskeder. Ud for det står et tal i rødt. klik på det link og de dukker op.
dec 2010
Det er da forvirrende...
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
dec 2010
Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.
I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:
Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd
Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.
Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge mærke/model.
Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"
Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto"
dec 2010
dec 2010
at følge en diskution, er da oki... men man kunne godt savne muligheden for at "slippe" et emne....
dec 2010
dec 2010
dec 2010
Ligeledes er det nu muligt at afspille Youtube-videoer i forumtråde - se blot her :
http://www.youtube.com/watch?v=AOrr4qMWWOs&feature=related
Mvh. Rikke/LastbilGalleri
dec 2010
Tak for det Benny
dec 2010
dec 2010
Men giver Morten L. K helt ret, en rette knap kunne være så skøn...
Personligt bryder jeg mig stadig ikke om forsiden synes stadig den virker lettere uoverskuelig, men ellers er resten ved at være kørt ind i min nok gamle hjerne...
dec 2010
Allan K: "Markér som læst"-knappen kommer tilbage - vi erbejder på det
Den hedder nu "Fjern alle hændelser" og findes Under "Beskeder" i toppen af siden.
Så er det nu også muligt at skrive statusbeskeder fra forsiden.
Og til sidst, så er det igen muligt at se bedømmelsefordeling samt hvad der er blevet stemt på ens lastbil.
dec 2010
dec 2010
Men hvad med den anden vej..? ... når man kender indlæget og "tråden" (som her) begynder at blive ret lang.... gidder man jo ikke sidde og kikke alle de gl. indlæg igen og igen og igen ..... men vil bare gerne ned til bunde og se det seneste nye...
Eller sådan har jeg det i hvert fald...
dec 2010
Den var der allerrede... min fejl...
skulle bare lige finde den ...
dec 2010
dec 2010
Selv om jeg har læst alle beskeder, hændelser og gruppeemner, så har jeg hele tiden et 1 tal, stående oppe i hjørnet...
Hvordan kan det dog være???
dec 2010
Men der er ingen i den.....
dec 2010
dec 2010
Den skriver at der er 1 ny hændelse, men der ligger ingen og gemmer sig...
dec 2010
dec 2010
Men ville ikke selv prale af det...
dec 2010
Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.
Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.
Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.
Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.
mvh. Rikke/LastbilGalleri
dec 2010
Ja det har jeg ihver fald stadig....
dec 2010
dec 2010
dec 2010
for hold da op det er irreterende...
Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.
Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.
Vi håber I bliver glade for disse ændringer.
Mvh.Rikke/LastbilGalleri
dec 2010
Morten L.K: Det var dejligt - og det var så lidt
dec 2010
Takker for det...