{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.758 visninger | Oprettet:

Kenneth C
Kenneth C
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257

Fjernbetjening virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej, jrg har mig et invatec tv i vognen men kan ikke få fjernbetjeningen til at virke. Knapper virker fint på tvet. Købte mig en universal men den havde åbenbart ikke frekvensen.

Nogen der har nogle gode ideer til hvad faen jeg lige kan gøre. Kan hverken søge kanaler eller starte dvder uden fjernbetjening.

Kender i til en fjernbetjening der kan finde invatec kode ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernbetjening virker ikke
  • #1   8. jul 2012 har selv haft et invatec tv og det var noget være lort så jeg købte et nyt men hvis jeg var dig ville jeg prøve med en logitech fjernbetjening de billige model som man koder via en computer de plejer at virker på stort set alt ellers er google din ven smiley

• #2   9. jul 2012 Har nøjagtig samme problem... med et Invatec M19-dvd tv...

Har lige snakket med INVATEC....

Et lille "trick"....
    Tag din kameramobil... aktiver programmet for at tage billede...
    Pej mod dit kamera som om du vil tage et billede af den diode der sidder foran på fjernbetjeningen...

og tryk på en knap på fjernbetjeningen..

Din øje kan ikke registrerer de små impulser.. men det kan din mobil.
    Hvis din fjernbetjening virker kommer der nogle små hvide lys, eller "gnister" på skærmbilledet på mobilen..

Hvis IKKE du ser nogle hvide lys / gnister... virker din fjernbetjening ikke...

Og en ny koster 490.- +Moms.

og så er det du skal til at spørge dig selv om det er rentabelt at købe en ny fjernbetjening til et fjernsyn som.. (i mit tilfælde) er for gl. til at kører de signaler som man bruger i dag.. og derfor i bund og grund kun kan bruges til at vise DVDér.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

#3   9. jul 2012 Altså min universal laver det trick der men min invatec gør ikke.

Gider ikke bruge penge på et het nyt tv. Ser aldrig tv, kun dvd så det helt fint for mig smiley

• #4   10. jul 2012 Hvad med batterierne?

• #5   10. jul 2012 Kæft det kunne være awesome hvis batterierne sad forkert smiley

• #6   10. jul 2012 Eller var flade?!?! Bare en tanke smiley

• #7   10. jul 2012 kør forbi HP teknik i horsens og se om de har en gammel til og ligge

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

#8   12. jul 2012 Hehe jeg ved godt jeg bare er chauffør, men batterier er vel det første man kigger smiley

Har fået nys om en billig betjening, så tak for hjælpen smiley

• #9   12. jul 2012 Jo jo, men jeg kunne såmænd sagtens selv have spurgt uden at tænke over det kunne være dem smiley

Kommentér på:
Fjernbetjening virker ikke

Annonce