{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.038 visninger | Oprettet:

Hvorfor den ene, og ikke de andre..??? {{forumTopicSubject}}

Nu sider jeg og kigger lidt rundt her inde.. så falder jeg over en iveco daily 3500kg, og det er jo ikke en lastbil, og folk afviser den... jeg syns det er fint hvis man afviser den, da det er lastbilgalleri... MEN hvofor kan MR. T have sin lille moris marina (den lille flotte lilla med lad og trucker gejl) med her inde.. skal lige siges at jeg ikke har noget imod MR. T, eller hans bil er her og syns den er mere end velkommen.. men hvorfor må den ene, og ikke de andre..?????? Plejer det ikke at værre enten eller.. Forleden blev en sprinter også afvist..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor den ene, og ikke de andre..???
  • jesper r
    jesper r Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 29
    #1   19. sep 2012 tak joachim l det er min iveco

• #2   19. sep 2012 jeg siger ikke at biler under 3500kg, skal her ind, jeg mener bare at det er underligt nogen kan, og andre ikke kan..

• #3   19. sep 2012 jesper r. men husk, det var IKKE for at svine MR.T til, det var kun for at tage den bil som eksempel, så hvad for en bil der mest ligner en lastbil, skal vi ikke komme ind på, der er ingen af dem der kommer i nærheden af en lastbil nemlig:)

• #5   19. sep 2012 Jeg syns heller ikke at den morris skulle være herinde, da det HELLER ikke er en lastbil, men det er jo ikke noget, jeg kan gøre ved nu.. Det er Lastbilgalleri.. Vi kunne heller ikke oprette lastbiler på bilgalleri dengang, så derfor burde personbiler/varebiler, (samme kategori kg mæssigt) Heller ikke kunne være herinde.., bare min mening..

• #6   19. sep 2012 jeg synes det er noget fis, det burde hedde privatbiler og erhvervsbiler, altså mange af de kassebiler som vil her ind er jo også med gule lamper og horn på taget, hvem skader det at de små kikker med ved de store????

• jesper r
    jesper r Tilmeldt:
    dec 2010

#7   19. sep 2012 jeg vil gi steven b ret

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 38
    #8   19. sep 2012 Det Steven b siger!

• #9   19. sep 2012 Jeg er enig med Steven... Vi ved jo også godt at en 8-pallers daily med truckergejl ikke har en chance på BG medmindre man er MEGET heldig.
    Og herregud, der er squ da også nogle lastbiler ind i mellem som også kunne være undværet. Men hey, der skal være plads til os alle!

• #10   19. sep 2012 Helt enig med Steven...

Der hvor filmen dog kan knække lidt for mig, er så hvis der kommer små Polo'er herind etc. som kan fås på gule skilte, men som intet har med dette site at gøre...

Der skal ligesom være noget gennemgående tema over det , hvis i forstår...

• #11   19. sep 2012 Det generer absolut heller ikke mig..

Den eneste grund til jeg lige kommer med min kommentar, er fordi reglerne var meget firkantet på det område inden lastbilgalleri kom..

Altså ren princip smiley

• #12   19. sep 2012 men en polo på gule skilte er ikke ret tit en erhvers bil smiley

• #13   19. sep 2012 Nej det har du ret i, men jeg har nu ikke noget imod at privatejet materiel er herinde, det skal blot holde tråden... smiley

• #15   19. sep 2012 Lige der er jeg så ikke enig med dig Planes H.. Så er vi nogle der også kunne kalde din for bare en lidt større kassevogn smiley hehe..

Tror nu ikke de går og tror de kører lastbil.. Men klart de nok vil fremvise deres køretøj som vi fremviser vores, og de lever nu også i transport hvervet som os andre.. Så på det punkt er vi lige, der er på forskel på kg og kræfter..

• #17   20. sep 2012 Ja ja, jeg har intet imod en FL, en fin bil smiley Nævnte det bare, fordi det virkede som om du mente du var bedre end de andre fordi de kører i en lille sprinter i forhold til din FL ? Og der er da en del forskel størrelses mæssigt, fra din FL 16 T til min trækker ?

• #18   20. sep 2012 de er jo også på udstilling de små

• jesper r
    jesper r Tilmeldt:
    dec 2010

#19   20. sep 2012 nu er det sådan at den iveco vi snakker om er min og den er nedvejet fra 6500 til 3500 så jeg kan ikke se hvad problemet er

• #20   20. sep 2012 Sådan er det. Er det en fed scania så kommer den ind, uanset hvad. Et eksempel, HCP har hans må man sige flotte scania inde uden billeder indefra, men det ved andre biler er afvisnings grund. En skam syntes jeg.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #23   20. sep 2012 Der er vel ingen der TVINGER jer til at se samtlige biler der er herinde! Så gider I ikke se en Sprinter eller Daily så hop da over! Svære er det ikke....

• #24   21. sep 2012 Så vidt mig bekendt så kan en Sprinter fås som en 4.600 kg's bil, så er den jo en lastbil, men hvorfor kan en sprinter i 3.000 kg´s klassen så ikke komme ind? Man kan evt sige at køretøjet skal kunne registreres fra fabrikkens om lastbil for at kunne oprettes?? det var da en mulighed om ikke andet...

• jesper r
    jesper r Tilmeldt:
    dec 2010

#25   21. sep 2012 min iveco kan man også få som 6500 kg

• #26   22. sep 2012 jesper r > Det ved jeg, Sprinteren var også kun taget som et eksembel... smiley

Kommentér på:
Hvorfor den ene, og ikke de andre..???

Annonce