{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
23.303 visninger | Oprettet:

Ruteplan for Lastbil {{forumTopicSubject}}

Hej alle skal bruge en side hvor man kan lave en ruteplan for lastbiler på nettet. det skal være til indrigs.

lige 1 ting til

hvor lang tid vil det ca tage at køre fra Stamholmen hvidovre til Randers, Viborg og via Odense på vejen tilbage til stamholmen. og hvilken vej vil man bruge mindst diesel på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruteplan for Lastbil
  • Ronni T
    Ronni T Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #1   10. apr 2013 Kan du ikke bruge google maps.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #2   10. apr 2013 Google maps.. Ganske fin ruteplanlægger, som jeg brugte til min svendeprøve.. Du skal dog selv regne tiden ud, for mener ikk man kan ændre hastighed.

Fra stamholmen til randers, ca 4,5 time, 50 min til viborg og så 4 til 4,5 hjem igen.
    Hæng mig ikk op på det, det er bare umiddelbare gæt uden jeg har tjekket km

• #3   10. apr 2013 www.viamichelin.com/ sæt som campingvogn (80km/t) så regner den de hele ud, du skal bare selv regne ud med køre- og hviletider smiley

• #4   10. apr 2013 Hvis dieselforbruget er vigtigere end tiden, så bør man nok køre til Kalundborg og sejle til Århus. smiley

• #5   10. apr 2013 Yes Måårten Ææs.

Så sparer man også lidt køretid, hvis man er i tvivl om man kan nå tilbage til Stamholmen..

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #6   11. apr 2013 Hvor tit er det molslinien sejler? Medmindre man kører fast rute der tilfældigvis passer med de få afgange er molslinien ikke et reelt alternativ. Hvidovre, Randers, Viborg, odense, Hvidovre. Der er vist kun EN rute, se på et kort og det giver vist sig selv. Men det kommer vist til at knibe på en ni timers eller rettere sagt det er ikke en tur du skal regne med at køre fem dage om ugen.

• #7   11. apr 2013 Thomas

Det kunne jo være til en opgave eller lignende. smiley

• #8   11. apr 2013 thomas g

Alotså hvis han selv kan bestemme hvornår på dagen han starter den pågældende tur, så kan han da sagtens bruge "Mols-Linien"...

• #9   11. apr 2013 Lige et indspark... med fuld skrue kan man, køre fra Høsten ( ved haslev, sjælland ) over fyn, til rasteplads Limfjorden lige syd for ålborg på 4½ køretime, så vil mene at du bør kunne køre fra hvidovre til randers på mindre, alt efter trafik self ( og hvordan det går fra nr åby til middelfart og igen forbi vejle )

Men det logiske valg ( i min verden ) må være E20/E45 til randers, rute 16 fra randers til viborg, rute 13 fra viborg til vejle, og så ellers motorvejen tilbage igen.. smiley

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#10   13. apr 2013 nå ja tænkte bare det var noget rute kørsel. Nu kender jeg ikke sejlplanen men det lyder som om der er tre kunder der skal tilfreds stilles og der er broen bare mere fleksibel. De skal jo helst have åbent når man kommer.

• #11   13. apr 2013 Thomas

Jeg er helt enig og er i øvrigt selv fortaler for broen, jeg hader at sejle - Total spild af tid.

Jeg lagde bare mærke til det med det mindste diesel forbrug. smiley

• #12   13. apr 2013 Vi er jo chaufføre, så vi vil vel alle helst undgå den møgfærge... smiley

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#13   13. apr 2013 Morten
    Vi bliver jo snart medlemmer af enig klubben.

• #14   15. apr 2013 det var til en opgave og fik 10 i den smiley mange tak drenge!

• Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #15   16. apr 2013 www.tourstart.org er er ruteplanlægningsværktøj som kan bruges af alle (mange motorcyklister bruger det - men mange chauffører kører jo også MC :-). Er fin til alle typer køretøjer - landvejen er jo den samme.

Du har to muligheder for at lave en tur:

Gå inde under "Tour" og "Opret tour" : her kan du lave en tur og gemme den og bagefter overføre den til en Garmin, TomTom eller Navigon. Turen kan du altid finde igen under dine egen ture.

Gå ind på "Drive" : Her kan du lave en tur og direkte overføre den til en GPS. Her kan turen ikke gemmes.

profilbillede
  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

#16   17. apr 2013 Er det bare mig eller er alle de spørgsmål der kommer til opgaver lidt ligesom at "snyde", eller man kan måske sige at springe over hvor gærdet er lavest. Ikke at brugerne herinde er en facit liste, men der er trods alt samlet en del erfaring og hvis man kan få svaret her slipper man jo for selv at gøre en indsats. Ikke at jeg ikke selv ville kunne finde på at spørge hvis jeg var i situationen. ( jeg er sku ikke hellig jeg er jo i transport branchen ) Men! bare en tanke.

• #17   18. apr 2013 Nææ men er jo rart at få lidt hjælp når læreren faktisk ikke ved tingene man skal bruge :)!

Kommentér på:
Ruteplan for Lastbil

Annonce