1.885 visninger
|
Oprettet:
Cabotage {{forumTopicSubject}}
Holdt lige ved siden af en rumæner idag for et større dansk firma, faktisk to gange på Aarhus Havn, på rumænske plader, vel og mærke med to forskellige kasser på, dvs mit kørsel han udførte i realiteten..;-)
Da jeg så kommer hjem til aften og går tur med hunden holder han lige nabo til mit hjem og venter på læs i morgen tidlig, også et containerlæs til Aarhus Havn, synes da jeg lige ville anmelde det, men ak nej, den flinke fyr i den anden ende kunne bare orientere om at det var der ikke mulighed for, det rækker bemandingen ikke til, det øger sku ikke lysten til at gøre oprør...;-(
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 23 Lastbiler: 1 Emner: 22 Svar: 97
dec 2010
Følger: 1 Svar: 7
dec 2010
Følger: 108 Følgere: 105 Lastbiler: 1 Emner: 20 Svar: 989
Tag billed og kontakt tungvognsektionen i morgen.
Hent evt. App'en, Cabotagestudien, og tast hans nummerplade ind på den.
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Svar: 5
jul 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 21
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Lastbiler: 4 Emner: 71 Svar: 864
maj 2011
Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
Det er altså bedre at hælde en slat diesel i hans addblue tank eller omvendt lidt addblue i diesel tanken.
feb 2013
Følger: 1 Svar: 2
Han gør bare hvad han får besked på.
Jeg tror det bedste man kan gøre, er at hjælpe dem så meget som muligt.
Oplys dem om vores løn og arbejdsforhold. Og så håbe på de gør oprør mod deres vognmænd. Andet kan vi ikke gøre når eu er skruet sammen som det er
maj 2011
Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
Det var en joke. Hils 3F de gør det jo så godt.
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 388
Politiet ville intet gøre. På 5. dagen ringede jeg så ind og spurgte om jeg selv kunne gøre noget. Nej det var jo ulovligt. 6. Dagen ringede jeg så ind og sagde at hvis ikke de kom og fjernede svinet så ville jeg ringe til nogen andre som også havde deres organisation stående på ryggen. Der svarede betjenten frækt: Det skal du være velkommen til. Da jeg nævnte ordet "Rockere" gik der en halv times tid og så blev han fjernet af politiet. Tænk at man skal true med noget der er banderelateret for at blive taget seriøst. FØJ siger jeg bare. Det er DET vi betaler skat til...!
Cabotage