{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SCT bil med hjem?
  • Gokke
    Gokke Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 44
    #1   14. jul 2013 Undre mig bare at sådan et stort firma tillader den slags..

• #2   14. jul 2013 Nu ved jeg ikke lige hvor mange biler de har, men det er vist rimelig mange.. Hvis de skal have plads til så mange biler/enheder, så bliver det hurtigt dyrt i plads smiley

• Gokke
    Gokke Tilmeldt:
    maj 2012

#3   14. jul 2013 Ja det jo egentlig rigtigt nok.. mener de har 200+ biler.

• #4   14. jul 2013 Har nogen ved Frode og DSV ik også det??

• #5   14. jul 2013 Dsv i Esbjerg er vist stoppet med at lade chauffutterne tage bilen med hjem.

• TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #6   14. jul 2013 LM Transport i Ans, de har da også bil med hjem nogen af dem.. Har jeg da set smiley

• Gokke
    Gokke Tilmeldt:
    maj 2012

#8   14. jul 2013 Ja men bruger køretid jo.

• Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 13
    #9   14. jul 2013 Ja det er rigtigt at det bruger køre- og rådighedstid, men mon ikke det bare er et spørgsmål om planlægning. Er selv ansat ved Rygaard nu og vi har også bilerne med hjem. Jeg bor i Kalundgborg og henter trailer ved færgen i Kalundborg om morgenen og sætter trailer ved færgen om eftermiddagen igen. Hvis jeg ikke havde bilen med hjem, skulle jeg starte og slutte i Ishøj hver dag og køre til og fra Kalundborg, det ville først være spild af køre- og rådighedstid.

• #10   15. jul 2013 martin du må uddybe det noget mere..

kan ikk rigitig bruge dit svar til noget

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #11   15. jul 2013 Jeg har også haft biler med hjem hos flere virksomheder, da jeg var hos 3V havde vi lastbilerne med hjem da jeg boede tætter på grusgraven end på firmaet og skulle man ud og salte først og man har en halv time fra telefonen ringede til man skulle være i gang var det også en fordel.

• #12   15. jul 2013 SCT har vist omkring 180 biler

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #13   15. jul 2013 Martin.. Det kunne jo være at de en gang imellem får opgaver i vest og Sydsjælland, og så er det fint at have nogen biler i nærheden..;-)

• #14   15. jul 2013 Ja vi har bilerne med hjem hos sct men nogen stiller den i firmaet. Der er ikke plads til Ca 200 biler i firmaet, der er rigeligt kaos når der skal afleveres sedler osv

• #15   15. jul 2013 Nu skal jeg ikke gøre mig "klog" på det omtalte firma...
    (og ret mig gerne hvis jeg har misforstået....)

men så vidt jeg husker..

Når du kører frem og tilbage til din arbejdes plads, kan du trække "kørslen" fra i skat..

Når du har bilen med hjemme, kan dit firma trække det fra, som "firma bil"..

HVIS du så bor tættere på der, hvor arbejdet realt starter, kan det jo i grunden kun være til fordel for firmaet, at du tager bilen med hjem.. de spare tid og løn, og tjener på dig samtidige...

Kommentér på:
SCT bil med hjem?

Annonce