3.190 visninger
|
Oprettet:
Trippelboggie kontra alm 4.aks m. Bagmomteret kran. {{forumTopicSubject}}
Min vognmand, har bedt mig finde ud af hvad jeg kunne tænke mig af opbygning på ny vogn.
Så vil jeg hører hvad er jeres erfaringer (godt/skidt) ved en trippel kontra alm 4.aks, den skal bygges med sovekabine, hejs og bagmonteret kran 24/26tm
dec 2010
Følgere: 25 Lastbiler: 1 Emner: 22 Svar: 453
Og vis du skal have en 4 akel med tandem lige som min så ville du ikk kunne spare lidt på dæk som en hæve bar tripel ville kunne + du ville jo stadigvæk have tandem på en tripel med hævet bag aksel
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 105
Men på en trippel har du ikke li så lang akselafstand . Så du rykker dreje punktet frem .
Jeg har selv en trippel Boogie den æder fordæk . Men klart en trippel du kan have alt vægten bag på.
Min far kører med en trippel Boogie med bagmonteret kran og han er rigtig glad for den ,
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
Her kan du placere vægten helt korrekt når du læsser.
På en almindelig 4 akslet har du for lidt foraksel tryk og for højt Boogie tryk ved fuld læs.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 2 Svar: 15
Jeg skal både kører med hænger og kærre
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Lastbiler: 4 Emner: 71 Svar: 864
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
Dig mener jeg at de penge på sikt er givet godt ud.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Men hvis jeg en dag skal have en 4-akslet forvogn, så bliver det med den akselkonfiguration, uden tvivl.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 2 Svar: 15
Trippelboggie kontra alm 4.aks m. Bagmomteret kran.