{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trippelboggie kontra alm 4.aks m. Bagmomteret kran.
  • #1   3. nov 2013 Jeg synes at en tripel drejer bedre end alm 4 aksel da en tripel kan dreje på den sidste aksel

Og vis du skal have en 4 akel med tandem lige som min så ville du ikk kunne spare lidt på dæk som en hæve bar tripel ville kunne + du ville jo stadigvæk have tandem på en tripel med hævet bag aksel

• #2   4. nov 2013 En alm 4 akslet kan os dreje på den sidste ,

Men på en trippel har du ikke li så lang akselafstand . Så du rykker dreje punktet frem .
    Jeg har selv en trippel Boogie den æder fordæk . Men klart en trippel du kan have alt vægten bag på.

Min far kører med en trippel Boogie med bagmonteret kran og han er rigtig glad for den ,

• #3   4. nov 2013 Med sovekabine og bagmonteret kran er trippel Boogie det eneste rigtige.
    Her kan du placere vægten helt korrekt når du læsser.

På en almindelig 4 akslet har du for lidt foraksel tryk og for højt Boogie tryk ved fuld læs.

• #5   4. nov 2013 Jeg er nu også mest til at det skal være en trippel, synes bare jeg har hørt lidt om at de gerne vil køre ligeud når der er kran bagpå.
    Jeg skal både kører med hænger og kærre

• #6   4. nov 2013 Men hvordan drejer en trippel uden for fast vej? Ved godt den jo kan dreje på evt den bagerste men tænker bare om det lige så godt som to rigtige foraksler?

• #8   5. nov 2013 Og så er der det faktum hvor de fleste(nærige) vognmænd falder af, en trippel er noget dyrere end en almindelig 4 akslet.

Dig mener jeg at de penge på sikt er givet godt ud.

• #9   5. nov 2013 Dengang jeg tog kørekort måtte man ikke køre med boogien hævet hvis man havde bagmonteret kran. Altså hvis du får en med drejbar bagaksel, vil den altid styre. Og så med en tandem foran, så tror jeg ikke man får meget snildere forvogn! det skulle da lige være hydraulisk forhjulstræk også smiley

Men hvis jeg en dag skal have en 4-akslet forvogn, så bliver det med den akselkonfiguration, uden tvivl.

• #10   15. nov 2013 Tak for jeres svar, har været ude og prøve en demo vogn med trippel og er nu ikke længere i om hvad det skal være.

Kommentér på:
Trippelboggie kontra alm 4.aks m. Bagmomteret kran.

Annonce