{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Ang syn {{forumTopicSubject}}

Hej

Står for at skal havde lastbilen synet nu her, men hvordan er det ang lys fremad?

Kan det passe det er 4 hvide der skal være foran?
Har nemlig lavet orange markering i "V" i forlygterne, Volvo Fm vers 3.
Så om det er nok at sætte et par markinglygter på nede i kofangeren med hvid frem ad, og oppe på taget? smiley

På forhånd tak

Mvh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang syn
  • #1   29. sep 2014 Dit markeringslys må gerne være gult/orange...

Det er flere år siden det blev lavet om...

• #2   29. sep 2014 Mr Nobody - Nå okay... syntes bare jeg havde hørt noget med 4 hvide fremad.. Men det gør det da kun nemmere.. smiley Tak for svar..

• Thomas Dybro
    Thomas Dybro Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 15
    #3   29. sep 2014 Hey Mr. Nobody. Kan du ikke lige finde et link til det? For så gider jeg da ikke have flere bøder for det, og bøvl til syn. På forhånd tak smiley

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 83
    #5   30. sep 2014 De markeringslygter bilen er født med skal være hvide.

Alt andet ekstra lys må være orange.

• #6   30. sep 2014 Det beklager jeg, kender bare flere som ikke går noget ved deres biler til syn...

Men min fejl...

• #7   30. sep 2014 NEJ!!!

De lovpligtige POSITIONSLYS SKAL være hvide, og markeringslys skal afgive lys af hvid eller gullig farve.

• #8   2. okt 2014 Jeg takker for svarene.. Så må jeg lige stjæle et par andre forlygter den dag den skal synes.. smiley

• #9   2. okt 2014 Lund.
    Jeg mener kun det giver en anmærkninger til syn ligesom hvis der er sprunget en pære. Men er ikke helt 100%

• #10   5. okt 2014 Jeg kørte til syn med min, med orange positionslys, og det gav ingen anmærkninger. Så det kan være du er heldig.
    Jeg ved ikke om de er lige så strikse med lastbiler, men min lillebrors Passat blev kasseret fordi den havde orange positionslys.

• #11   5. okt 2014 Morten.
    det lyder godt nok sygt. Min dame har prøvet at køre syn med hendes gamle bil hvor der var sprunget en baglygte pære lige inden hun kørte ind. Det gav kun en anmærkninger

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 83
    #12   5. okt 2014 En sprunget pære har altid kun givet en anmærkning. Forkert farve lys giver omsyn.

Men farven på dit positionslys i forlygterne og de 2 markerings lygter der sidder i solskærm/ tag skal lyse hvidt hvis man vil have bilen godkendt.

• #13   9. okt 2014 Takker for svarene..

Men ja, har godt hørt det med det kan være meget forskelligt fra synshal til synshal og med de forskellige ting.
    Sidste år da jeg var til syn med den anden bil med lygtebøjle på, fik den bare en anmærkning, da han var til syn med den idag, skulle den pilles af.

Men var til syn med min idag, der blev ikke sagt noget som helst til de orange lys foran på forvognen, men de orange lys der sad foran på anhængeren, ville han ikke godkende, så den skulle til omsyn hvis vi ikke gjorde noget. Så de blev bare pillet af, og vi lovede højt og hellig at sætte hvide på når vi kom ind på værkstedet. smiley

Men nu er den synet og godkendt, så kan den et år mere...:)

Kommentér på:
Ang syn

Annonce