{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søgning af job
  • #1   14. mar 2011 ikk godt lige pt

• #2   14. mar 2011 Køre rundt ringer rundt og sender ansøgninger.
    Mega træls man køre hen til en vognmand og man får afvide du kan bare sende en ansøgning:S

• #4   14. mar 2011 klogt tror også jeg vil gøre det sårn hvis man må efterligne ig på dette område simon

• #5   14. mar 2011 Gør som Simon T det virker godt i praksis, sørg at den bil du kører på besøg i er ren og pæn både udvendigt og indvendigt det giver et godt indtryk, på din måske nye vognmand, det viser du passer på tingene.

mvh.
    Flemming

• #7   14. mar 2011 altid at bruge sit netværk men hvis det ikke virker så er nummer 2 helt klart at opsøge firmaerne personligt selv om man så bliver henvist til en ansøgning for så viser man at man mener det personligt for som tiderne er nu skal man jo bare have haft stort kørekort nå du bliver ledig så er det jo helt sikkert det jobcenteret vil forslå dig og der for er der rigtig mange der ikke tager telefonopkaldene seriøst med mindre de er helt ude og skide selv men det er mere held ind en god chauffør det kræver

• #8   14. mar 2011 altid at bruge sit netværk men hvis det ikke virker så er nummer 2 helt klart at opsøge firmaerne personligt selv om man så bliver henvist til en ansøgning for så viser man at man mener det personligt for som tiderne er nu skal man jo bare have haft stort kørekort nå du bliver ledig så er det jo helt sikkert det jobcenteret vil forslå dig og der for er der rigtig mange der ikke tager telefonopkaldene seriøst med mindre de er helt ude og skide selv men det er mere held ind en god chauffør det kræver

• #9   16. apr 2011 Jeg sage mit gamle job op i tirsdags, pga mester og jeg ikke kunne sammen. har ellers kendt ham hele mig liv, men vi kan bare ikk arb sammen. onsdag ringede jeg til 2 vognmænd og fik begge jobsne med start torsdag, så måtte melde det ene fra har os skrevet et indlæg med Tlf nr til den vognmand der bliv valgt fra. men det bare og fortælle dem på en rigtige måde at de ikke har råd til ikk og ansætte dig. Hehe. ej hvis man har de rigtige kvalifiktioner og gerne vil arb så er der masser af Jobs. så det bare og klø på. mvh.
    ps det os en god ide med de uopfordret henvendelser.

Kommentér på:
søgning af job

Annonce