{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

michael K´s greatest hits vol 4 {{forumTopicSubject}}

09-11-2009 michael K

Nu var der længere oppe en der havde overbrækket en luder, og den er ikke nem at slå, men jeg kan alligevel næsten.... :-))))

Dengang jeg kørte kølevogn på Italien gik der tit bajere i skidtet...Eller det ku smut det lort, som vi sagde, men der er én tur jeg aldrig glemmer...

Vi var nogen stykker der havde indfortoldet i Vipiteno Lørdag morgen og mens vi sad og fik et par pilsnere og et par sambucha´er diskuterede vi hvor vi skulle holde weekend... Vi havde ophæng på til alcauno nede ved Modena, så vi aftalte at gruspladsen ved Modena Nord blev stedet vi skulle feste igennem... Aner ikke hvordan det er i dag, men dengang var den plads proppet med negerludere, og lastbiler...Den var kæmpestor, og uanset om man ville det frække eller ej, var det et godt sted at holde fordi luderne holdt øje med bilerne... Nå men som sædvanlig var det i min lille volvo F12 vi holdt fest...Vi var 4 mand derinde, hvoraf 2 af dem kørte for en nu lukket vognmandsforretning i Holstebro... Hen på aftenen var vi blevet tæskestive, og den ene af mine makkere ville liiiiige over i hans fine 143 topline og duske en af de kællinger der...Lige så snart vi så gardinerne ryge for fik jeg en idé...Spurgte hans makker om han var frisk på noget sjovt...Al-hik-tid sagde han, og så foreslog jeg at vi tippede hytten på makkerens scania når vi så den begyndte at vippe...Han var klar, og vi væltede ud af volvoen, og tog hans tipstang og stillede os klar...Så snart den begyndte at vippe fra side til side rev jeg frontgitteret op, og løb/væltede om for at hjælpe min nye ven med at pumpe førerhuset op...Stille og roligt begyndte førerhuset at rejse sig mod himmelen, og kom længere og længere op....Pludselig brød helvede løs...Luderen skreg total i panik og makkeren der var igang brølede og skreg som en såret bjørn, og min nye ven og jeg pumpede på livet læs mens vi skreg af grin.. I et forsøg på at skræmme os startede han 143´en og en milliard gule lamper blev vækket til live, og gjorde billedet endnu mere groteskt...
Lidt inden den selv vippede det sidste stykke stoppede vi, og gik om foran bilen hvor vi var nødt til at holde om hinanden for ikke at falde af grin...Imens alt det her stod på skreg luderen stadig total panisk..Hun vidste ikke førerhuset kunne vippes oig troede bilen var på vej ud over en skrænt eller sådan noget, og ca 200 negerludere var kommet rendende til for at hjælpe veninden, og alle skreg og råbte i munden af hinanden..Kiggede rundt på de ca 200 lastbiler af alle nationaliteter og alle jeg ku se lå ind over rattet af grin, og nogen dyttede, og blinkede med lyset... Tårerne piblede ud af øjnene på os af grin, og ligesom vi ikke troede det kunne blive værre blev døren flået op indefra, og gardiner blev revet ned med de der små plasticdimser flyvende rundt om ørerne på os...Der stod den ikke længere så lystne chauffør med mord i øjnene og skreg han slog os ihjel...Normalt ville det sjove være ovre der, men...Han var splitternøgen med et kondom der hang halvt på en slap diller, og så kunne vi ikke holde os på benene længere...Vi brækkede os af grin...Jeg siger jer venner...I kan ikke forestille jer et syn det var...Nå men han kunne ikke få fat i os pga den kødrand der var af svahiliskrigende negerludere der forsøgte at komme den panikslagne veninde til undsætning, så vi skyndte os at tippe hytten ned igen, og løbe over og hente et par bajere til ham så han kunne køle lidt ned, og da vi lovede at erstatte de 20.000 lire han havde betalt for fisse slappede han lidt af igen...Men ingen af os turde gå i seng før han var gået under bordet, for vi var helt sikre på han ville lave en gengælder...
Hver gang jeg mødte min nye ven efter den tur hilste vi altid på hinanden ved at flække af grin... DEN weekend var satme en der vil blive husket til evig tid...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
michael K´s greatest hits vol 4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce