{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Truck N´ Roll´s greatest vol 1 {{forumTopicSubject}}

12-11-2009 Truck N´ Roll

Jeg kan da fortælle lidt om min første eksporttur.

Den kommer ikke i Nærheden af Michael K's. men syntes det gik godt alligevel. Tirsdag morgen starter som det plejer, møder kl. halv 4, skriver skive osv og sætter kursen mod Horsens. denne tur var ved min daværende vognmand. jeg er færdig i Odense igen ved 11- tiden. Så skynder jeg mig hjem, skal nå at have et bad, pakket og vekslet penge. Kl. 12 bliver jeg hentet af en anden vognmand som kører mig til Kolding efter den "nye" bil, jeg hopper ind, snakker lidt med ham tyskeren jeg skal overtage den fra. Da han har forklaret div om hvad jeg skal køre, slutter han af med at spørge hvor mange førerkort jeg har, (allerede der burde der have været alarmklokker der ringede) jamen jeg har da kun mit eget... så kigger han meget mærkeligt på mig hehe. Jeg får smidt mit kort i og suser til Billund for at læsse. der får jeg et læs lego der skal til Amsterdam lufthavn. jeg får læsset også går turen ellers bare derudaf. da jeg har haft 14 timer og kørt 9 timer og 1 min. trækker jeg gardinerne for og ligger mig til at sove... dette var ca 90 km fra Amsterdam og kl. var 4 om natten, så synes selv jeg havde gjort det godt. Jeg bliver så vækket ca kl. 9 med et ramaskrig fra en speditør. "HVOR FANDEN JEG VAR HENNE ?" Jeg ligger sgu da og sover... også kørte smørren ellers der var ikke det der ikke var galt. og jeg skulle afbryde mit hvil osv. der blev så svaret fra min side, at inden jeg kørte hjemmefra spurgte jeg vognmanden om vi overholder køre/hviletiderne, og der blev svaret JA. også blev den sag afsluttet. jeg kørte igen kl. 13. fik læsset af, kørte til Rotterdam for at læsse et par steder. Også skulle vi ellers hjemad. Men der knækkede filmen så igen for dem, det læs jeg havde fået skulle være i Århus inden middag næste dag. Jeg ringede så og snakkede med vognmanden og vi lavede en "aftale". Da jeg var lidt syd for Hamborg havde jeg kørt mine 10 timer, jeg holdte ind, rev kortet ud og fortsatte. ca. 30 km før den danske grænse holder Jens betjent, kl. var lidt over 4 om natten og jeg tænkte bare FUCK, for det lignede de kørte ud efter jeg lige var kørt forbi. Nå det gik jeg blev ikke stoppet. kl. Halv 5 holder jeg ind på Jalmar, ca. 7 km fra den danske grænse. jeg springer om på hylden og der går ikke lang tid inden jeg knurrer. kl 8. banker det på døren så stod vognmanden der og skulle køre videre til Århus, man samtidig har det kære Polizei da lige startet en storstillet razzia hvor hjeg holder... Jeg springer ned i personbilen og afsti, afsted... vognamnden slipper også igennem. i Århus overtager jeg bilen igen, læsser af, kører vejle, taulov, billund rundt og læsser. Jeg får lige et par timers søvn i billund, imellem 2 steder jeg holder og venter på læs. til midnat holder jeg og tanker i padborg igen, sætter mit eget kort i og suser direkte til Amsterdam igen ... var færdig med at læsse af kl 14.15 næste dag. Jeg ringer så til speditøren og siger jeg er tom, og at jeg vil til køjs... men det var ikke lige hans plan. han regnede da med jeg lige huggede det andet kort i igen og kørte til Rotterdam for at læsse igen og buldre op... GLEM DET!!! jeg ligger mig til at sove nu, jeg ringer i aften når jeg vågner, så kan du fortælle hvor jeg skal køre hen for at læsse I MORGEN. Det var så også det der blev gjort. jeg kørte til Rotterdam om aften (på kort 2) Fik mig en god nattesøvn. jeg fik først læs omkring middag, men så var jeg jo også frisk. Mit retur læs skulle så bare være i Køge inden 5, Valby ingen tidspunkt og Ishøj inden kl.7. Der sluttede min tur for dem

Denne fantastiske oplevelse forgik bag rattet af en Iveco Stålepisser, All Blacks 450 hk. Med Karate gear...

Det var en prøvelse som første gang man kører eksport men det gik. og ser tilbage på det som en oplevelse som LANGT fra har skræmt mig fra at køre eksport. Men jeg kommer ALDRIG til at køre for den speditør igen. det er stensikkert...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Truck N´ Roll´s greatest vol 1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce