{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.800 visninger | Oprettet:

Afløserjob søges (randers egnen) {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver til jer herinde på lastbilgalleri da jeg ønsker et job i ny og næ som chauffør, jeg har lige erhvervet mig stort kørerkort kat. C og skal igang med hængerdelen her 11/2. Jeg har tidligere kørt for GLS distribution og ved Postillonen som kurer, dog var dette i kassevogn og liftbiler, men har mange kørertimer i ryggen og ved hvad kundeservice.

Til daglig er jeg selvstændig erhvervsdrivende og driver Aqua Power hvor mine hovedopgaver er Algebehandling af tage, fliser og facader, samt jeg har nogen faste vinduespudser kunder.

Med min egen virksomhed ved jeg hvor vigtig det er at hver mand yder det optimale i virksomheden så hjulene kan kører rundt.

Jeg har drevet egen virksomhed fra 2001 og så haft lidt arbejde indeni mellem.

Jeg er idag 29 år, bosiddende i Randers Nordby. Jeg bor sammen med min kæreste jeg har været sammen med i snart 2 år.

I forbindelse med mit kørerkort kat. C har jeg også taget EU bevis og fået undervisning i at kører mest muligt økonomisk.

Da jeg er helt ny med stort kørerkort, men mange timers erfaring med kassevogn/liftbiler er jeg meget gerne villig til at tage med en anden chauffør 1-2 dage uden det skal koste noget, så jeg kan se lidt med ved en af jeres erfarne chauffører.

Jeg vil rigtig gerne kører grus, sand, jord, container smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afløserjob søges (randers egnen)
Kommentér på:
Afløserjob søges (randers egnen)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce