{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.004 visninger | Oprettet:

mikael r
mikael r
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

regler for containertømning {{forumTopicSubject}}

hej
jeg bor i en bebyggelse ,som har genbrugsplads, som ligger i bebyggelsen, hvor en vognmand regelmessigt tømmer containerne .
det jeg tænker på er om der findes regler for afhentning og returnering disse containere.
i det sidste stykke tid er de blevet tømt kl 0511,hvilket jeg mener er for tidligt da det jo er tæt bebyggelse.
hvis der er nogen der kender reglerne ,må i gerne svare eller linke til reglerne ,(har selv søgt men kan ikke finde nogle konkrete regler.
vh mik57

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler for containertømning
  • #1   27. dec 2011 Hmm har du tænkt over det inden du flyttede ind der kunne forkomme larm for sådan plads.... Så meget kan det heller ikke larme.
    Syntes det er helt i orden der bliver tømt på disse tider når der ikke er folk på pladsen det gør arbejdet nemmere for chauffør

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#2   27. dec 2011 pladsen er kommet efter indflytning, og jo det larmet meget når de bruger graben til de hårde hvidevarer ,som jo dumpes i den tomme container.

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#3   27. dec 2011 og genbrugspladsen har kun åbent 2 dage om ugen onsdag kl 17-1830 ,og søndag kl 13-16

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   27. dec 2011 sådan er det bare ærgeligt ærgeligt.. Vores flaskecontainere blir sommetider tømt kl 6 om morgen, Det scu heller ikke en behagelig støj..

Men det jo småting , de passer jo bare deres job, og helt iordenmed mig de ikke skal komme hjem kl lort om aften fordi der bor et par få emsige beboerer smiley

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#5   27. dec 2011 o jeg syns da også at chauførerne skal kunne komme tidligt hjem,men syns det er lidt unfair at jeg skal vækkes kl 0510 af den grund,
    der må da findes et regelsæt som man kan forholde sig til

det er absolut ikke en kritik af hverken vognmand eller chauføren

• #6   27. dec 2011 Jo mikael det er kritik/ brok og jeg kan blive så muggen over sådan noget, for hvis man skal tage hensyn til alle så ville verden gå i stå.

Jeg har selv kørt om natten og flere gange skulle jeg havde en meget stor rulle gaffa tape med for at holde min mund lukket, når HR og FRU Danmark kom og brokket sig over der kom varer til deres butik så de kan handle når den åbner den.

• Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #7   28. dec 2011 Er det ikke lidt dumt at spørge om sådan en ting på en side der omhandler lastbiler og deres gøren, mange her inde er jo igang på de særeste tidspunkter osv... 5 om morgenen er måske træls for dig og andre synes at det er træls at nogen larmer ved 21-22 tiden for det er jo også sent..... find dig i det, og bliv vant til det.....

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#8   28. dec 2011 næ det syns jeg ikke . det ku jo være der var en der vidste det.
    og det er da fint med jeres synspunkter , jeg spurgte om der er regler,og se i har jeres egne.

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#11   28. dec 2011 nå men må søge efter reglerne et andet sted,hvis konsekvensen er at verden går i stå, og man må flytte,så

• #12   28. dec 2011 Altså i min verden er det lidt småligt at pive over den slags, men nu sover jeg også uden problemer...

Men kig i din lokalplan, der står MÅSKE noget, men temmelig sikkert ikke noget du kan bruge til noget, da industriområdet jo nok hører under en anden lokalplan. Derudover så er det nok bedre at rette henvendelse til Teknisk forvirring i din kommune. De skal nok sende dig videre til en stak forskellige mennesker der kan fortælle dig alt det du ved i forvejen...

• #13   28. dec 2011 Jeg synes det er et meget relevant spørgsmål...

Men gør som Morten L K skriver... måske bliver du klogere...

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 2 Svar: 163
    #14   28. dec 2011 ellers er det at ringe til 114, de kan enten fortælle dig om støjreglementet, eller sende dig vider til den rette myndighed.

kan sq godt forstå du er noget utilfreds med at blive vækket så tideligt, og du er sikert ikke den eneste i bebyggelsen.

alt efter hvordan og hvorledes pladsen er opført kan det være der ligger en intern aftale om hvad tid der må larmes - evt forhør dig på jeres ejendomskotor.

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#15   28. dec 2011 Morten L. K , * Mr. Nobody * , Kim B, tak for jeres positive indlæg .
    kan se at det ikke er almen viden med sådanne regler , men prøver i morgen at gå de veje i har foreslået. håber jeg finder ud af noget .

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

#16   28. dec 2011 smid lige din viden herinde, når denne er der :o)

• #17   28. dec 2011 Syntes sgu osse i er lidt hårde gutter....

Selvfølgelig skal der da være plads til spørgsmål der stiller sig kritisk overfor dele af vores arbejde, og det eneste manden spørger om er om der findes regler for tidspunkt for tømning.... Hvis der ikke er nogen regler i hans nærområde kan han jo enten flytte eller lære og leve med det, men er der regler er det jo sådan det er....

• #18   28. dec 2011 Det lige som med sne....der det bare omvendt. Alle vil være først på ruten så derea vej er rydtet for sne kl 5 om morgen...meeeen alle kan ikke værer først....man kan kun starte og slutte et sted jo...:-)

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #19   28. dec 2011 Nogen steder har de fået det indført at han først kommer halv 7. Men det i samarbejde med pladsen og vognmande .

Man kunne også bare tage en snak med pladsen, om de tider de får tømt containere. I sidste ende bliver de bare sure kællinger hvis man går helt uden om dem og de får et brev om at beboere ikke kan få deres skønhedssøvn en par gange om ugen

• #20   28. dec 2011 Jeg har kørt Revas i Viborg og der er det tidligst kl 07 der må tømmes på genbrugspladsen, dog er det kun i Møldrup det skal overholdes, der bor nemlig en lige ved siden af pladsen, de andre 5 steder er det intet problem, der kan det foregå i døgndrift...;-)

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#21   23. jan 2012 Så kom der svar ang tømningen af container.

"Indsamlingen skal ske på hverdage i tidrummet kl. 6.30 -16.00. Kommunen kan dog tillade, at afhentningen begynder kl.06.00 i de centrale bydele, eller hvor særlige trafikale forhold betinger det."

• #22   23. jan 2012 Så må du gå ud at brokke dig til de arme chauffør .......

• mikael r
    mikael r Tilmeldt:
    dec 2011

#23   23. jan 2012 nej der indskærpes over for vognmanden, at de aftalte afhentningstider skal overholdes.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

#24   23. jan 2012 så burde der jo lige være 1 times søvn mere der >o)

Kommentér på:
regler for containertømning

Annonce