3.004 visninger
|
Oprettet:
regler for containertømning {{forumTopicSubject}}
hej
jeg bor i en bebyggelse ,som har genbrugsplads, som ligger i bebyggelsen, hvor en vognmand regelmessigt tømmer containerne .
det jeg tænker på er om der findes regler for afhentning og returnering disse containere.
i det sidste stykke tid er de blevet tømt kl 0511,hvilket jeg mener er for tidligt da det jo er tæt bebyggelse.
hvis der er nogen der kender reglerne ,må i gerne svare eller linke til reglerne ,(har selv søgt men kan ikke finde nogle konkrete regler.
vh mik57
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 368
Syntes det er helt i orden der bliver tømt på disse tider når der ikke er folk på pladsen det gør arbejdet nemmere for chauffør
dec 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
dec 2011
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Men det jo småting , de passer jo bare deres job, og helt iordenmed mig de ikke skal komme hjem kl lort om aften fordi der bor et par få emsige beboerer
dec 2011
der må da findes et regelsæt som man kan forholde sig til
det er absolut ikke en kritik af hverken vognmand eller chauføren
sep 2011
Jeg har selv kørt om natten og flere gange skulle jeg havde en meget stor rulle gaffa tape med for at holde min mund lukket, når HR og FRU Danmark kom og brokket sig over der kom varer til deres butik så de kan handle når den åbner den.
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
dec 2011
og det er da fint med jeres synspunkter , jeg spurgte om der er regler,og se i har jeres egne.
dec 2011
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Men kig i din lokalplan, der står MÅSKE noget, men temmelig sikkert ikke noget du kan bruge til noget, da industriområdet jo nok hører under en anden lokalplan. Derudover så er det nok bedre at rette henvendelse til Teknisk forvirring i din kommune. De skal nok sende dig videre til en stak forskellige mennesker der kan fortælle dig alt det du ved i forvejen...
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Men gør som Morten L K skriver... måske bliver du klogere...
apr 2011
Emner: 2 Svar: 163
kan sq godt forstå du er noget utilfreds med at blive vækket så tideligt, og du er sikert ikke den eneste i bebyggelsen.
alt efter hvordan og hvorledes pladsen er opført kan det være der ligger en intern aftale om hvad tid der må larmes - evt forhør dig på jeres ejendomskotor.
dec 2011
kan se at det ikke er almen viden med sådanne regler , men prøver i morgen at gå de veje i har foreslået. håber jeg finder ud af noget .
apr 2011
dec 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Lastbiler: 5 Emner: 27 Svar: 1.052
Selvfølgelig skal der da være plads til spørgsmål der stiller sig kritisk overfor dele af vores arbejde, og det eneste manden spørger om er om der findes regler for tidspunkt for tømning.... Hvis der ikke er nogen regler i hans nærområde kan han jo enten flytte eller lære og leve med det, men er der regler er det jo sådan det er....
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Lastbiler: 4 Emner: 71 Svar: 864
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
Man kunne også bare tage en snak med pladsen, om de tider de får tømt containere. I sidste ende bliver de bare sure kællinger hvis man går helt uden om dem og de får et brev om at beboere ikke kan få deres skønhedssøvn en par gange om ugen
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 99
dec 2011
"Indsamlingen skal ske på hverdage i tidrummet kl. 6.30 -16.00. Kommunen kan dog tillade, at afhentningen begynder kl.06.00 i de centrale bydele, eller hvor særlige trafikale forhold betinger det."
sep 2011
dec 2011
apr 2011
regler for containertømning