{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

Måske kan i hjælpe mig lidt.? {{forumTopicSubject}}

hey håber i måske kan hjælpe mig lidt for har ik så meget forstand på af skulle købe bil igen hehe ( Min anden bil ) er i gang med af kigge på ny bil ( Brugt ) det er en Vw Passat Variant 1,9 TDI med 100 Hk modelår er 2003 og den har gået ca. 250000 og har følgende udstyr

•alu.
•fuldaut. klima
•fjernb. c.lås
•fartpilot
•kørecomputer
•startspærre
•sædevarme
•højdejust. forsæde
•el-ruder
•el-spejle m/varme
•cd/radio
•armlæn
•bagagerumsdækken
•kopholder
•splitbagsæde
•tågelygter
•airbag
•abs
•esp
•servo
•tonede ruder
•lev. nysynet
•service ok
•træk

er det for meget af give 114900 kr for den..? Håber i kan hjælpe mig..:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske kan i hjælpe mig lidt.?
  • #1   31. mar 2011 Hej # Waui #

Ved du hvor langt den har kørt, det har nemlig også meget at sige, men umiddelbart vil jeg ikke sige det lyder tosset, jeg selv gør dog det at hvis jeg f.eks havde fundet den der passat, søger jeg på modeller magen til andre steder, og ser hvad priser nøjagtig den model står til, andre steder. Så kan man udelukke om den følger markedet, eller om den er for dyr, smiley

• #3   31. mar 2011 Du skal droppe den, 100 hk er ALT for lidt.... du vil kede dig halvt ihjel inden du kommer op på 80 km/t...

Må jeg forøvrigt anbefale dig at tage et kik på en Skoda Octavia i stedet for... der får du mere bil for pengene, kvaliteten er den samme, og den vil typisk være billigere set over-all...

• #4   31. mar 2011 munken den har gået 250000 km

allan det er Variant den hedder kan du bruge det til noget.?

* Mr. Nobody *
    nu har jeg en Astra G 1,6 75 HK og har enligt ikke brug for mere hvis det er men nu skal jeg ud og prøve kører den der i morgen så vi må se hvad der sker..!

ps. det er ved en forhandler..!

• #5   31. mar 2011 Variant betyder bare det er en st.car, ligesom caravan gør på Opel'sk... ;o)

Men den Astra du har med 75 hk kan du på ingen måde sammenligne med den Passat der, der er stor forskel på dem mht vægt, vindmodstand og gearing... men prøv den og find ud af hvad du vil have... :o)

• #7   31. mar 2011 Allan > Det vil jeg give dig helt ret i...

• #8   31. mar 2011 Hmmm

Nu kan jeg ikke huske hvor stor moment sådan en 100 HK TDI har, men det er vel omkring 250?

Hvis det er tilfældet og man ikke kører totalt Johnny-Grillbar, så er det længe fint. Jeg har en Citroen C5 1.6 HDI med 110 Hk / 240 Nm - Den vejer over 1.500 kg TOM ! Og det går sgu fint. Bevares, jeg vinder ingen lyskrydsdueller, men den kan snildt holde 150-160 på motorstien og så er det vel godt nok til de fleste.

• #9   1. apr 2011 Hehe jeg syntes du ska købe min Passat i stedet for smiley

• #10   1. apr 2011 Skal vi bare sige jeg ikke har en Brian fod (kun en gang imellem :P)

Jesper fortæl fortæl,!:)

• #11   1. apr 2011 så bliver det sq den bil hvis banken giver grønt lys..! smiley ( snakkede med dem før idag og der var de posivtive..:) og det var før jeg kendte prisen )

i kan se billeder af far's nye vogn her..:D der er ik så mange lidt til en start..!

og de tager bilen i bytte også skal jeg give 90000 kr ekstra..:D

• #12   1. apr 2011 Er det bare mig, eller mangler der ikke et link til de billeder???

• #13   1. apr 2011 http://www.facebook.com/album.php?aid=50469&id=1352880306#!/album.php?fbid=1976868025360&id=1352880306&aid=117862

hehe ups..:)

ellers kan i se den her..:D

(link fjernet)

hehe min fejl..:D

• #14   1. apr 2011 Den ser da fin ud!

• #15   3. apr 2011 Jeg har selv en Passat 05 ( http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=201685 )
    Og de køre skide godt! Prøv evt at se om du kan få den lidt billiger. Og med hensyn til hestene kan du få den chippet, har selv kun 101hk og vil kun have flere når jeg Køre på påhæng.

• #16   4. apr 2011 Nvz
    den ser rigtig godt ud din..:D

Jaa vil lige se om jeg ikke kan presse ham lidt endnu hvis jeg får lov af banken i morgen hvilket de lød til i fredags af det godt kunne lade sej gøre..:D så krydser fingere..:D

ja har godt hørt det med chip..:D og har hørt den så skulle trække bedre end hvis 130'eren hvis man satte den op til 130Hk..:D ( Hvis man kan chippe den helt derop?) og jeg er i kontakt med en lige nu om nogle 19" fælge til bilen...:D (link fjernet) dem her..:D og han har så 5 så der kan blive smidt en bag i bil som reseve hjul.::D

• #17   4. apr 2011 Fælge kan jeg godt Li. Med hensyn til tuningen burde det være muligt. Du kan evt kigge på landberg.dk de er supper proffe med hensyn til chiptuning. smiley
    Og du må lige huske at skrive om du får lov af banken smiley

• #18   4. apr 2011 Hey igen..:D
    så fik jeg snakket med banken idag...:D
    og fik godkendt mit lån så skal hente bilen på Onsdag..:D og fik ham også 5000 kr ned i pris så det er sq dejligt..:D

• #19   5. apr 2011 Feedt!! Tillykke med det smiley håber du bliver glad for bilen

• #20   6. apr 2011 Så er bilen hentet hjem..:D og fik mig også en lille glædelig overraskelse..!

for da jeg kiggede papirende igemmen i bilen fandt jeg ud af at den motor der ligger i har gået lige under 100000 km. mindre end selve bilen har..:D og det havde forhandler glemt alt om og han sagde også til mig af prisen skulle så have været højre end den var..:D så har en motor der kun har gået en ca 150000 Km..:D

• #21   7. apr 2011 Hvis motoren spinder som en mis har du lavet en super fed handel!!! smiley

• #22   7. apr 2011 Tillykke med familieforøgelsen... og super fedt at den har fået skiftet dikke-værket, så kan du forhåbentlig beholde den lidt længere... kører den ellers godt og alt det der?

• #23   7. apr 2011 Nvz

jeg kan ikke hører nogle mislyde ved motoren..:D synes den går rigtigt godt..!

hehe ahrg rolig nu Nobody ..! det skulle gerne vare et par år endnu med famileforøgelsen..:D hehe det er noglelunde planlagt hvornår det skal værer..:D hehe og ja den kører godt af det jeg nu har fået kørt i den ..! men i morgen skal mig og kæresten ud på en længere tur en tur til ålborg..! og hente 19" sommerfælge..:D for har fået afvide den ikke må sænkes så vil jeg sq have nogle ordenlige fælge på..:D hehe men en små 600 km i morgen skal blive godt af se hvorn den tager det..:D

• #24   7. apr 2011 Hold nu kæft mand, det er sgu da bilen der er familie-forøgelsen... ;op

Og god tur.. lyder lækkert med 19" alu.. de er dyre i dæk, så ved du det... ;op

• #25   7. apr 2011 # Waui # :
    Øh du siger den ikke må sænkes? Hvem Siget det og hvorfor?

• #26   7. apr 2011 Siget = siger

• #27   8. apr 2011 Nvz

Det siger kæresten,! Men så må jeg gejle den på alle andre måder Hehe

Har tænkt på om jeg skal smække nogle mørke for Og baglygter også mørke sideblink,!

Hvorn tror i det ville se ud..?:)

• #28   8. apr 2011 # Waui #: haha min kæreste siger sjovt nok det samme. Så store fælge og med hensyn til mørke forlygter skal du kun gøre det hvis bilen er mørk i det i forvejen kunne desværre ikke se billederne af den på min Tlf. Men med hensyn til baglygter kan du få nogen ret fede diode baglygter til dem nu. Også er det ellers chrom tageæling og chrom lister på siden ligesom w8 modellerne. Og evt få indfarvet sorte lister på bilen hvis den er med det. Og tonet ruder smiley

• #29   8. apr 2011 Det med de mørke lygter vil se hammer fedt ud, bare sæt i gang... ;o)

• #30   8. apr 2011 Du må også lige få den smidt ind på bilgalleri smiley

• #31   8. apr 2011 Nvz

hehe bilen er sort..:D

Nobody
    hehe lyder godt men skal lige have sparet lidt penge sammen min konto er lige blevet tømt lidt ( Kæresten skal til london..!!! ) hehe..:D

og kan så også fortælle af jeg har tilbage lagt små 590 km idag for af hente sån 5 stk fælge hjem..:D (link fjernet) så glæder mig til af få nogle nye dæk på også få dem på.:D

• #32   8. apr 2011 Porsche klon fælge ;o) Det skal nok blive godt på den, personligt havde jeg nok valgt en BBS LM kopi fælg, men det er jo smag og behag... :o)

• #33   8. apr 2011 porsche klon må jeg have lov og være her..;) hehe

det er split fælge..:D

• #34   9. apr 2011 Jo jo, men de ligner da lidt de gamle Fuchs fælge man kunne få til Porsche 911 tilbage i, var det 60'erne eller 70'erne?

;o)

Men ikke negativt ment, tror de vil klæde den skide godt... :o) Glæder mig til billeder af den, med mørke lygter, nye fælge og en fed toning af ruderne...

• #35   9. apr 2011 Uhhh. Glæder mig sgu til at se bilen med de fælge er selv på jagt efter nogen nye fælge. Og synes bare ikke jeg er særlig tiltrukket af bbs smiley så er ogSå ude i noget stil som samme fælgevalg som dig smiley

• #36   9. apr 2011 Nobody
    der er allerede tonede ruder i..:D hehe det ser sq godt ud..:D og det med lygter og div. bliver nok nød til af vente lidt nu skal jeg først have dæk til fælgene..! har kig på nogle der hedder "High performer" nogle der kender til det mærke.?

hehe det er også dejligt med nye fælge..:D

• #37   9. apr 2011 Hvis jeg skal give dig et godt råd så køb nogen kvalitets dæk, du kan evt købe hancok dæk hvis det skal være lidt billiger. Men kig på dækonline.dk

• #38   9. apr 2011 Jeg kan varmt anbefale Nanknag NS-2 dem ved jeg også flere af OP-gutterne kører på...

De er ikke de bedste i vådt føre, men ellers er de nu ganske gode synes jeg... :o)

Kommentér på:
Måske kan i hjælpe mig lidt.?

Annonce