{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Station 2 i mandags {{forumTopicSubject}}

Hey
Så nogen af jer Station 2 i mandags?

En ven har fortalt mig, der var noget om taxier i Silkeborg, hvor de bla. afslørede en taxi med 170kmt på Kejlstrupvej, hvor der må køres 60kmt.
Og noget med at de ville holde fokus på taxa i Silkeborg, eller var det på landsplan? indtil efter påske?

Jeg skal køre tor-fre-lør denne uge, og ons-tor-fre-lør i påsken, så ville da godt lige vide hvad det var der blev vist / sagt.. har nemli fået ét klip, og vil helst ikke have flere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Station 2 i mandags
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   28. mar 2012 Jeg så det men kan ikke huske at de snakkede om at de vil holde kontrol på den område men mon ikke de holder kontrol efter de afsløringer der kom frem, på en måde kunne men ønske der kom tachcograf i hyrevogne også

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #2   28. mar 2012 så må du bare overholde loven også skulle du ikke få nogel klip så er det problem løst

• Per M
    Per M Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #3   28. mar 2012 Det var vist primært KBH de viste klip fra men ellers gå på sputnik.dk

• Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

Emner: 1 Svar: 189
    #4   28. mar 2012 Havde lige set afsnittet her i dag, og de havde været ude og køre med 14 vogne i kbh og omegn, og i 11 eller 12 tilfælde var der problemer med farten.. Og at i Østjylland snakkede de óm at politiet havde holdt lidt mere øje med taxierne.. Men de havde lavet en rimlig brøler i programmet.. En af turene var fra Roskilde til Kbh, og viste de på Gps-dataen, at den var oppe på 150 km/t, hvor de sagde det var indefor vejarbejdet omkring Roskilde med 80 km/t-zone.. Men Billedet på gpsen viste afkørelsen ved hedehusene/tåstrup Transportcenter, hvor der var 110 km/t-zone..

• #5   29. mar 2012 Nu har jeg set det på Sputnik, og der var noget om taxa, men det var fra Nordjylland det hele..

Michael;
    Du har ret, men det er dælme svært at få sådan en Merc E-klasse til at køre så langsomt.. især når man er på ren provisions-løn!.
    Feks. på Borgergade her i Silkeborg, som er en af hovedvejene til/fra centrum, er der 40kmt begrænsning.. og så er 52kmt nok til et klip.. og det føles jo som man kryber afsted i sneglefart så

• #6   29. mar 2012 Finn D Kør ordentligt så er du fri for at have de bekymringer smiley

TruckerBenny A
    tachcograf i hyrevogne = så er der ikke noget der hyrevogne mere, fordi så kan det slet ikke betale sig mere.

• #7   29. mar 2012 Der ER kontrol med taxaerne i disse uger!!

• #8   29. mar 2012 Rene N... Jeg kører da også stærkt, men vi er jo på provision...
    Men kører maks 30% for stærkt inde i byen...

• #9   29. mar 2012 Henrik S så er det godt jeg sjælent kører med Taxa, fordi jeg vil ikke betale for at de sætter mit liv på spil, og så er jeg ligeglad med om i er på provision eller andet, og uanset hvilken kørsel erfaing i taxachauffør har, har i ingen ret til at overtræde færdselsloven.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #10   29. mar 2012 Finn D.

Er du sikker på det var station 2 du så ? det lyder mere som politirapporten for der var de nemlig med Henrik Salk fra nordjyllands politi på taxakontrol

• #11   30. mar 2012 Har lige fået at vide jeg var med i programmet.. Kørte den sort hvide passat nogen der ved hvor jeg kan se det

• #12   30. mar 2012 Men det er nu over et år siden det blev optaget

Kommentér på:
Station 2 i mandags

Annonce