2.094 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
- Skift af udløbs ventil i toilet 850 kr.
- Samle Ikea sofa 800 kr.
- Tilslutning af induktionskogeplade 650 kr.
- motorsav vil ikke starte 700 kr.
- Skiftning af tilkalket ballofix 700 kr.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
apr 2011
Emner: 2 Svar: 163
men jeg synes sq det er for meget at I danske lastbilschaufføre bliver klantret for at være skyld i alle danmarks ulykker...
de sidste MANGE ulykker, både fatale, alvorlige og små ulykker har det været en eller anden tosse af udenlandsk oprindelse.... kunne være man skulle smide dem på kørekursus inden de kom ind i danmark!!
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 3 Svar: 85
Det er dybt tragisk for alle involverede parter i denne sag. Der er jo ikke nogen almindelige mennesker der passer der job, der ønsker at slå nogen ihjel. Eller for den sags skyld blive slået ihjel.
Jeg kan kun give Allan ret - dog skal det siges at der ikke kommer ret mange danske lastbiler uden for Danmark mere som der gjorde engang.
Jeg synes da også det er synd at vores land skal oversvømmes af udenlandske lastbiler med udenlandske chauffører. Men nu er de her, så må vi jo finde en måde at være bedre til dette arbejde end de er, istedet for at gå og brokke os over alle de dårligdomme der har ramt dette erhverv. Der er jo ikke nogen der gør noget alligevel - og når det så er, så er der ikke nogen der tør støtte op om det.
Endnu en dødsulykke med lastbil involveret :-(