Afh. af en "lille" pakke i Odense for mig. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, er der mon en der kunne tænke sig at hjælpe mig lidt, Der er en ramme øl til den der gider...
Min kæreste har fortalt mig at vi skal have købt noget tæppe, noget der hedder sisal, og der hvor vi har fundet det billigst er et firma i Ikast, men deres leverandør eller lager eller hvad det nu er, ligger i Odense, og vi kan spare fragten ved at afhente i Odense.
Det jeg tænker på, er nu om der er en der har mulighed for at afhente det i Odense SV og så smide det af på Transportgruppen i Taulov i "vores" box (Box 90) så kan jeg selv tage det med videre derfra..
Udfoldet fylder det 4*1 meter, men det bliver naturligvis rullet sammen, så det fylder 1 meter i længden, men hvor meget det fylder i i bredden/tykkelsen ved jeg dog ikke, men det kan sgutte være meget...
Giv lyd..
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 459
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
Morten J > Ja det skulle man mene, men nej vil man afhente så skal det være i Odense SV og ellers skal det sendes...
Dennis V, har du muligheden for at smide det til Taulov en aften? Så skal jeg sørge for at du får en ramme "rugbrød" for det...
Det er ikke bestilt endnu, bliver det nok i næste uge regner jeg med, så det kan afhentes ugen efter...
feb 2011
sep 2011
Følger: 2 Lastbiler: 1 Emner: 28 Svar: 141
Men at 200 kr er for meget for fragten - selv for en chauffør - tjooh så kan man vel godt forstå at vi bliver udkonkurreret at de meget billigere chauffører østfra.
maj 2011
Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
feb 2011
^heller ikke der
dec 2010
Dennis V > Det lyder satme bare super, vi kan lige tage den videre korrespondace i privaten...
thomas G > Jeg har aldrig sagt at nogle skulle køre fra den ene ende af landet til den anden for mig, jeg har venligt spurgt om der er en der har muligheden for at hente det og smide det til Taulov for mig, intet andet... Og at du ikke gider hjælpe mig det er der jo intet at gøre ved, men ærligt har du ikke noget til emnet så drop dit hellige pis og fis af...
Det jeg skal give i fragt er med garanti ikke den pris som sælger skal give, og det er der den kobler af for mig.. Jeg er også af den klare overbevisning at transporterhvervet skal (over)leve på firmaerne og ikke på de private...
Men igen, sådan er vi forskellige...
Din kommentar omkring "Fjolserne i Taulov" den må stå for egen regning, bevares vi kan hurtigt blive enige om at Transportgruppen er en meget mærkelig forretning, men dem der arbejder der på de tidspunkter jeg kommer, dem har jeg som udgangspunkt intet at udsætte på...
M L K > Nej det er de ikke, eller det vil sige lidt er de, de kommer hver aften med gods til de forskellige boxe, og bruger desuden pladsen til omkoblinger, det er det jeg ved umiddelbart, men nej som udgangspunkt er de IKKE med i Transportgruppen mere...
sep 2011
Følger: 2 Lastbiler: 1 Emner: 28 Svar: 141
Jeg synes det er fint med hjælp herinde - skulle du ha' kørt et tæppe på Sjælland havde jeg ville hjælpe dig U/B som kollega. Men synes bare ikke 200 kr er galt når man går den "officielle vej".
Men du er jo også jyde ikk' ?
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 43
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 17 Lastbiler: 9 Emner: 21 Svar: 599
maj 2011
Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
feb 2011
dec 2010
Men nej jeg er som Kunz skriver tilflytter, men jeg er meget vel integreret på det område der hedder økonomi, så jeg er blevet kæmpe nærig, det er dels den jyske integration og så efter næsten 3 års arbejdsløshed at jeg ikke vil betale mere end højest nødvendigt for en given vare...
Og tak for tilbuddet om transport til/fra øen hvis det var
Thomas G > Undskyldning accepteret...
Dennis V > ja og du er satme bare en ven i nøden...
dec 2010
dec 2010
5.280,- + moms for højt anslået 5 timers arbejde, det kunne sgu ellers være fedt...
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 100
dec 2010
Skal vi nu ikke lige forholde os til det du skrev. Du kunne ikke forstå hvorfor et tæppe kostede det samme som en palle. Det var det jeg svarede på.
Men jeg vil sige at skal man have en palle fragtet så tror jeg næppe det kan gøres meget billigere, og så er det nok næsten ligegyldigt hvor langt den skal. Som jeg skrev så er det tiden der skal bruges på afhentning og levering af pallen der koster. Selve kørslen koster selvfølgelig også, men det er ikke det store i forhold til.
Nu hiver du selv et eksempel op af hatten. Som jeg lige kan regne med frem til er det 33 paller á 160+moms. HUSK lige på at de 33 paller skal hentes ved 33 forskellige kunder. Og i værste fald leveres ved lige så mange. Det tvivler jeg squ alligevel på du kan nå indenfor 5 timer, selv om kunderne så ligger som perler på en snor
Men jo, 33 tæpper var måske hurtigere at hente og levere set ud på et helt læs, men det er nok ikke den store forskel.
dec 2010
dec 2010
Og nej, det gør han ikke. Transportgruppen skal jo også tjene deres del, og skal det over terminal, så skal der jo også lægges en skilling til drift af dette, samt afskrivning af bygninger og materiel.
Men derfor så kan vi da godt blive enige om at det er mange penge, men når man sætter det op som det skal, så er det nok ikke dyrt.
Afh. af en "lille" pakke i Odense for mig.