galle... personbiler uden lys bagpå... (risiko for anstødeligt sprog) {{forumTopicSubject}}
Er jeg virkelig den eneste der syndes politikerne og lovgivningen har fejlet I STOR STIL... ved at tillade de nyere personbiler at kører rundt, KUN med kørerlys foran???
Jeg har været hysterisk de sidste par dage, i regn og slud... når man bliver overhalet af sådan en psykotisk nar-hat... i lin fine nye bil, som syntes det er under hans/ hendes værdighed, lige at række hånden frem og tænde for lyset....
150m så er de væk i rengvejr... så kan man ikke se dem.. og hvis det så oveni købet er skumring.. ja så er den da helt gal....
Det kan fandeme da ikke være rigtigt at vi skal betale gigantiske bøder for at have FOR MEGET lys.. og sådan nogle FJOLSER kan kører rundt og føle sig selvfede, uden mulighed for at en ambulance eller andet hurtig kørende køretøj, kan nå at opdage dem i tide.. bare fordi regeringen syndes det er en fed ide at lave en stupid lov....
De må fandeme galme tage sig sammen... skal der lig på vejen inden de får hovedet ud af røven på naboen??
Undskyld min harme og mit sprog... men sådan noget "***" som er fint på tegnebordet... det duer bare ikke i praksis....
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 71
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 21
nov 2011
Følger: 29 Følgere: 26 Lastbiler: 6 Emner: 16 Svar: 91
Og ja det er meget lidt, men du sparer jo faktisk også brændstof ved ikke at have det bag på tændt....
Iøvrigt, står der jo faktisk på skiltene (og har altid gjort) f.eks. når du kører ind i DK syd fra eller kommer af en færge at lys foran er et krav, og ikke bag på, iøvrigt har det jo været sådan i andre lande i mange år!!!
Jeg syns det er fint at man kan køre uden lys bag på når der ingen grund er dertil, men de idioter der ikke tænder for det når det er nødvendigt skal self lige ha et bette skub ha de mange tons
dec 2010
Følgere: 25 Lastbiler: 1 Emner: 22 Svar: 453
Man spare på benzin regning og det er et kæmpe plus og det er dk som komme til at rette sig efter bilfabrikaterne
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
De ter ikke noget DK har bestemt, det er et EU-direktiv efter ønske fra bilfanrikanterne i deres iver efter at spare på CO2 regnskabet... intet andet, bevares jeg kan da også få et chok en gang i mellem over at der lige pludselig er en bil, men så er det da heller ikke værre... hvad tror i at man gjorde før kørelys blev lovkrav???
Kom nu ind i kampen, snup en kiks og smil til verden, for den dør af grin af dig, dig og mig...
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 17 Svar: 355
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Meen, jeg synes nu ikke det er det store problem. Så synes jeg det er værre med dem som ikke har deres lys i orden, og fx mangler både nær- og positionslys i en lygte...
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 51
Jeg er mere imod tyskernes idé om, at de ikke køre med lys i dagtimerne.
feb 2011
Emner: 1 Svar: 189
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Lastbiler: 1 Emner: 12 Svar: 94
Ironi kan være anvendt >)
nov 2011
Men jeg kan stadig ikke se problemet, hvis du har god kørelys på Lastbilen (fremad) og du ellers holder dine øjne på vejen istedet for et fjernsyn eller evt, computer, så burde du virkelig ikke have et problem med at se nogen foran dig ...
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 246
Prøv at komme ud i trafikken når det står ned i stænger, er diset og halvmørkt. Så kan jeg love dig for at du bliver overrasket over, hvor tæt du skal på, før du opdager sådan en bunke fransk lort med 100 km/t i midterbanen, og uden baglys.
Næsten dagligt bliver jeg overhalet i Sverige, af pisæsker, hvor føreren ikke har tændt lyset, selvom det er så godt som mørkt. KUN fordi der er nogle aber der synes, at deres wannabe Audi-kørelys ser åååh så smart ud.
nov 2011
Audi kører lys ser ud af helveds til
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 246
Hold nu bare til højre, Jimse. Du er lige opskriften på sådan hjerneblødninger jeg referere til.
nov 2011
2. Nææh, jeg læser bare hvad du skriver , og svarer på det med et bette smil på læben (derfor smileyer)
Til højre, så kommer man jo aldrig fremad ??
galle... personbiler uden lys bagpå... (risiko for anstødeligt sprog)