{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Kørekort D2... hvor? {{forumTopicSubject}}

I foråret blev der indført mulighed for at kunne tage kørekort til "mini-bus"... (D2) .. og dengang ringede jeg rundt til de lokale køreskoler i syd og sønder jyll... for at høre ad om nogle af dem, havde påtænkt at få det på "menu-kortet"... dengang blev det afvist...

Er der nogle som har kendskab til steder som er begyndt at undervise i det?? Evt. pris...??

D2 skulle være til Busser indtil 12 pers.

Så alm. mennesker også kunne få gavn af mini bussernes billige vægtafgift, og så det blev lettere for mennesker at tage kortet, uden at skulle være nervøs for, at skulle på glatbane med en stor dobbeltdækker, hvis de viste, at de kun fik brug for at kører med en VW transporter.. f.eks. ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort D2... hvor?
  • Venning
    Venning Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #1   29. okt 2013 På mit kørekort hedder lille bus D1, og stor bus D.

Da jeg tog mit CE kort snakkede de om på køreskolen at teori osv er det samme til D1 og D, så de synes det var fjollet at de også skulle tilbyde D1 når eleverne alligevel skulle det samme igennem. Om det så er blevet sådan, tør jeg ikke sige.

• #2   29. okt 2013 Sorry... det er muligt jeg har taget fejl med hensyn til fejlen om D1 eller D2.

Jeg er ikke i tvivl om teorien er den sammen... det er selve kørerprøverne og kørertimerne... som er problemet.

Kommentér på:
Kørekort D2... hvor?

Annonce