Kørekort D2... hvor? {{forumTopicSubject}}
I foråret blev der indført mulighed for at kunne tage kørekort til "mini-bus"... (D2) .. og dengang ringede jeg rundt til de lokale køreskoler i syd og sønder jyll... for at høre ad om nogle af dem, havde påtænkt at få det på "menu-kortet"... dengang blev det afvist...
Er der nogle som har kendskab til steder som er begyndt at undervise i det?? Evt. pris...??
D2 skulle være til Busser indtil 12 pers.
Så alm. mennesker også kunne få gavn af mini bussernes billige vægtafgift, og så det blev lettere for mennesker at tage kortet, uden at skulle være nervøs for, at skulle på glatbane med en stor dobbeltdækker, hvis de viste, at de kun fik brug for at kører med en VW transporter.. f.eks. ..
jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
Da jeg tog mit CE kort snakkede de om på køreskolen at teori osv er det samme til D1 og D, så de synes det var fjollet at de også skulle tilbyde D1 når eleverne alligevel skulle det samme igennem. Om det så er blevet sådan, tør jeg ikke sige.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
Jeg er ikke i tvivl om teorien er den sammen... det er selve kørerprøverne og kørertimerne... som er problemet.
Kørekort D2... hvor?