{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

micky J
micky J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

HJÆLP TIL EURO TRUCK 2 :) {{forumTopicSubject}}

Hej står og har købt en mac pc har købt euro truck simuator på steam.... jeg trykker og der står det spil er kan ikke spilles på plat formen ;? hvad gør man hjælp geren tak skriv privart

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL EURO TRUCK 2 :)
  • #1   7. maj 2014 Man dropper det MaC lort og skifter den ud med en rigtig computer smiley

Eller man køber en ny version som passer til den...

Jeg har hørt rygter om at man skulle kunne smide Windows på sådan en skrammelkasse også, men hvordan aner jeg ikke, og har selv svært ved at tro det da Apples produkter generelt er meget lukket for alt der ikke er halvspist æble på...

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#2   8. maj 2014 he he he har lige smidt 13.000 for den så det lidt trist plus købt spillet kan spille den det på alle andre pcer bare ikke min mac smiley

der må da være noget og gøre

• #3   8. maj 2014 Apple er generelt noget møg når man kikker på muligheden for "samarbejde" mellem de forskellige platforme... beklager, men hvis du insisterer på at beholde den, du har jo 14 dages fuld returret smiley så skal du have nyt spil...

Igen, har jeg hørt RYGTER om muligheden for at kører med 2 styresystemer på en MAC også, men om det kun er rygter og hvordan man gør, aner jeg ikke et klap om... smiley

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#4   8. maj 2014 Hvad mener du med nyt spil kan det være fordi jeg købte spillet på en normal pc af den ikke virker på min Mac platform

• Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 51
    #5   8. maj 2014 Alt kan lade sig gøre.
    Du kan lægge Windows ind på din Mac, så du mister dit OS X styresystem, hvilket ville være dumt, da den eneste "rigtige" grund til at købe en Mac, er at det netop er et andet styresystem.
    Du kan også "dual boot" den, således du kører med 2 styresystemer, i dette tilfælde OS X og Windows, du vælger hvilket styresystem du vil benytte dig af ved opstart.
    OBS! Begge de ovennævnte muligheder vil muligvis fjerne garantien på din Mac

Hvis jeg var i dine sko ville jeg kontakte Steam og finde ud af om der er en Mac version tilgængelig, og så forklare situationen overfor dem, de plejer at være flinke.

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge computeren til, men hvis det er til at spille på, ville jeg nok have overvejet situationen en ekstra gang, nej vent, jeg ville ikke have været i tvivl, Mac har en frygtelig tendens til at blive meget varme utrolig hurtigt, derfor anbefaler jeg KUN pc'er med Windows til spil.

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#6   8. maj 2014 Okay vil prøve og skrive til dem.. Mac pc'en er købt til af jeg har en forretning hvor jeg kan køre dankort automaten in over smiley og lave regnskab og diverse ting. Spiller ingen spil udover jeg syns det et fedt og hyggeligt spil så det er lidt en skam jeg ikke kan på min Mac

• #7   8. maj 2014 Lasse forklarede det pænt godt... smiley

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#8   8. maj 2014 Det lyder bare forbesværligt smiley

• Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

#9   8. maj 2014 Det er under ingen omstændigheder for besværligt at skrive til Steam, de plejer at være håndterlige.
    Det er i hvert fald mit råd.
    At begynde at dual boot den er alt for dumt når du bruger dit styresystem, og når det kun er for et spil smiley

• #10   9. maj 2014 Lasse
    Ifølge dansk købelov kan din reklamationsret aldrig falde på hardwaren selvom du ændre på softwaren.
    Men producentgarantien bortfalder helt bestemt

• Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

#11   9. maj 2014 Okay Kim, jeg var ikke helt sikker, det var også derfor jeg skrev "muligvis" smiley

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#12   11. maj 2014 Har måtte ud og købe en ny anden bærbar så jeg kan spille smiley nogen som spiller mulitiplayer eller forstand hvordan man gør er total nybegynder i det

• #13   11. maj 2014 Her lytter jeg selv med, for så vidt jeg ved kan man ikke spille multiplayer....

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#14   11. maj 2014 Har set masser af video på youtube folk som spiller multiplayer?

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#15   11. maj 2014 er det der going east noget værd og købe oven i når man bare har eurotruck simulator 2

• #16   11. maj 2014 Hent disse kort http://www.promods.net/setup.php

Så får du Scandinavien med også... Going East er ikke en skidt ting, synes jeg ikke men om det følger med Promods udvidelse ved jeg ikke, jeg har selv det hele...

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#17   11. maj 2014 her er link til en gruppe på facebook hvor de køre multiplayer og er fra danmark

https://www.facebook.com/groups/878587402158488/?notif_t=group_r2j_approved

• #18   11. maj 2014 Tak tak, har lige ansøgt, så må vi se om jeg kommer ind.. smiley

• micky J
    micky J Tilmeldt:
    maj 2014

#19   11. maj 2014 Self gør du det

• Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

#20   11. maj 2014 Multiplayer er bare en beta test, har ikke selv prøvet det, og gør det heller ikke før/hvis der kommer en endelig version smiley

Kommentér på:
HJÆLP TIL EURO TRUCK 2 :)

Annonce