{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halogen pøre eller Diode
  • #2   17. jun 2011 tja, kommer an på om du kan få en diode indsat som spreder lyset ordentligt... den helt store fordel ved dioder er at det ikke bruger ret meget strøm, dvs det ikke påvirker dieselforbruget... hvis du skulle lave meget at det vi ser i dag, som er lavet med dioder, med pærer istedet så er det ligefør der skal større generator til ( overdrivelsen fremmer forståelsen ) men det er jo logik i sidste ende, jo mere strøm du bruger, jo mere skal generatoren lade, og det går i sidste ende ud over brændstoføkonomien.. men ja, det er jo smag og behag...

• #3   17. jun 2011 Du har jo selv svaret på dit eget spørgsmål!! :o) Det vigtige er hva du kan lide, og ikke hva andre kan lide..

• #4   17. jun 2011 Kommer helt an på bilen, men i bund og grund er jeg nok temmelig old school hvad det angår, så glødepærer og IKKE i hvid... AL markeringslys som ikke peger bagud skal være gul/orange...

Men igen kommer det an på dytten, er det en gammel 4 serie eller ældre, eller en FH'er version 1 eller ældre, så er vi over i noget glødepærer, de nyere biler der er typisk pænest med dioder, men igen det afhægner af resten af bilen...

• #5   18. jun 2011 ja pænt med begge og det er i sidste ende hvad du kan li, og ikke hvad andre kan li, for hvad hjælper det du har en bil andre kan li, men du syns er grim.

• #6   18. jun 2011 jeg ville bare høre hvad andre osse kan li bare for at se om folk er gået helt over til diode hehe smiley

• #7   18. jun 2011 ja min har hvide dioder i front og alt bliver holt i hvidt i for gult i side og bagud rødt alt i dioder

Kommentér på:
Halogen pøre eller Diode

Annonce