{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Hjælp til lys i front på MAN TGS {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Har købt nogle orange lygter som jeg skal ha i fronten på min lastbil.. 2 i selve fronten og så 4 som skal side nede i trinbrædtet ved nr pladen..

Men men men... hvor skal jeg tage strøm fra for at gøre det så rigtigt som muligt? for det med bare at stjæle det i p lyset i en eller begge lygter er jo lidt noget fusk!!! men har jo den store strøm boks unde under motorhjælmen. der inde må man da kune finde et godt sted at tage strøm fra, altså der hvor p-lyset osse får fra tænkte jeg, men er det til det? og hvis ja nogle der så lige ved hvor der inde man skal tage strøm?

Der må jo være en/flere kloge her inde som ved lidt om det hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til lys i front på MAN TGS
  • #1   25. feb 2012 for og gøre det beste er det ind og koble det på inde bag ved sikkringerne så lvaer du ikke lort i den

• #2   25. feb 2012 Ja og det den store sorte boks ude foran ikke også? Har ikke haft åbnet den endnu, så ved ikke hvordan det ser ud inde i den jo. Men hvordan tager man strøm der? Sidder den nogle små bolte man kan løsne og så sætte en rund kabel sko med hul i på sin ledning og så sætte med ind over? smiley

Kommentér på:
Hjælp til lys i front på MAN TGS

Annonce