{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scania køle/fryse skab
  • #1   31. jul 2011 Jeg har også et kombineret skab i min, og man skal virkelig ramme den rigtige temperatur før det ikke fryser i køleskabet eller tør i fryseren... Mener min står på 5... Og så er det vigtigt at den plade imellem de 2 afdelinger lukker rimelig tæt. Det gør min ikke, og jeg arbejder lidt i at få den til det. Så nej, Scania har ikke regnet det ret godt ud. Men ideen er god og det har potentiale, og jeg er glad for frys-selv-is her i varmen. Jeg synes også at det er smart at man ikke skal ud af bilen for at komme i køleskabet...

Man kan også få et skab uden fryser, og der er også lidt bedre plads til maden, men jeg er ikke meget for at undvære fryseren her i varmen, men is er det eneste jeg bruger den til, så man kunne nok godt klare sig uden.

• #2   31. jul 2011 Med hensyn til at det tør, så slukker min først efter 23 timer, eller hvis det bliver kritisk med batterierne. Så den kan sagtens holde sig natten over, indtil man skal på arbejde igen. Men weekenden over, da er man nødt til at tømme skabet, eller starte bilen hver dag, så man er sikker på at der kommer lidt strøm på bilen, for ellers slukker skabet jo bare alligevel....

• #3   31. jul 2011 okay min står på et og så måske skal den højere op. og må lige tjekke om det er tæt. men ville helst af med det fryse halløj smiley

• #4   31. jul 2011 Ok. Jamen som sagt ved jeg at nogle af mine kollegaer har et lidt større køleskab, men så ingen fryser.

Kommentér på:
Scania køle/fryse skab

Annonce