3.921 visninger
|
Oprettet:
Størrelse på hydrauliktank. {{forumTopicSubject}}
Som nogen af jer ved, har jeg bestilt ny bil.
Der skal jo monteres hydraulik, men på den nye bliver det lavet så jeg også kan køre tip.
Hvor stor en hydrauliktank skal jeg bruge, så jeg har olie nok til begge dele, og det er altså hvor stor tanken skal være, og ikke så meget hvor meget olie der skal med???
Jeg er nemlig lidt nysgerrig efter hvor meget skabsplads jeg skal gå og drømme om
dec 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 1 Emner: 26 Svar: 1.098
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Lastbiler: 1 Emner: 11 Svar: 84
hvem skal bygge bilen op??
Er det volvo i Vejle eller Grindsted du har købt eller?
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Det er der hagen er, jeg er ikke helt klar over hvor mange liter der skal til de forskellige. Der skal også være lidt luft i sådan en hydr.tank så det kan udvide sig når det bliver varmt.
Men jeg synes nemlig ikke den jeg har nu er i nærheden af de 220 som jeg har hørt man skal have til WF..
Det bliver vogngården i Grindsted der skal lave den smule opbygning der nu skal laves.
dec 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 1 Emner: 26 Svar: 1.098
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 37 Svar: 599
Hvad bilværk har du købt? og hvad med den "gamle"?
aug 2011
Du skal da ikke drømme om skabsplads.. Hvis det er en boogie bil kan der lige være en 750L tank i den ene side, og en kombineret 550L/200L diesel / hydraulik i den anden side. Båndstrammere, værktøj & snekæder må du ligge ind i sideskabene
dec 2010
Det bliver en Volvo.
Og jo, jeg skal have værktøjskasse. JEg skal fandme ikke have bånd, værktøj, og hvad jeg ellers har af skrammel til at ligge i mine sideskabe. Måske lidt værktøj, men så heller ikke mere da. Sideskabene er i min verden til de småting man ofte bruger i hverdagen, handsker, jakker osv.
aug 2011
Jeg har altid haft handsker, båndstrammere & værktøjskasse i venstre, og snekæder i højre.. og så meget diesel som muligt mellem akslerne. Kom sig af jeg gerne skulle nå tilbage til Hirtshals, inden der sku tankes (eller Padborg, da jeg kørte fast på Nord-Italien).
Har du valgt en FH500 så? I-Shift bliver du glad for, hvis du ikke har prøvet det endnu.
Den helt nye kan vel ikke bestilles endnu?
dec 2010
Men nu synes jeg også sideskabene på sådan en DAF er lidt dårligt indrede/tilgængelige, så det kan jo være det bliver bedre i den nye.
Jeg har kørt en lille smule med i-shift, og var ikke et splitsekund i tvivl... Jeg skal ikke have manuel gear i en volvo - jeg synes det går alt for træls. Desuden døjer jeg lidt med min skulder, og så er jeg godt træt af alt det skiften gear heroppe.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 1 Emner: 2 Svar: 39
Størrelse på hydrauliktank.