{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.921 visninger | Oprettet:

Størrelse på hydrauliktank. {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer ved, har jeg bestilt ny bil.

Der skal jo monteres hydraulik, men på den nye bliver det lavet så jeg også kan køre tip.

Hvor stor en hydrauliktank skal jeg bruge, så jeg har olie nok til begge dele, og det er altså hvor stor tanken skal være, og ikke så meget hvor meget olie der skal med???

Jeg er nemlig lidt nysgerrig efter hvor meget skabsplads jeg skal gå og drømme om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på hydrauliktank.
  • #1   19. mar 2012 jamen hvis du har liter, er det så ikke bare og regne en tank ud???

• #2   19. mar 2012 jeg mener da jeg fik min bygge den gang, at de sagde 200 liter hydralik hvis det skal være til 2 streng, men er ikke helt sikker smiley
    hvem skal bygge bilen op??
    Er det volvo i Vejle eller Grindsted du har købt eller?

• #3   19. mar 2012 Steven:
    Det er der hagen er, jeg er ikke helt klar over hvor mange liter der skal til de forskellige. Der skal også være lidt luft i sådan en hydr.tank så det kan udvide sig når det bliver varmt.
    Men jeg synes nemlig ikke den jeg har nu er i nærheden af de 220 som jeg har hørt man skal have til WF..

Det bliver vogngården i Grindsted der skal lave den smule opbygning der nu skal laves.

• #4   19. mar 2012 synes jeg har hørt 250liter

• #5   19. mar 2012 Min Daffi har 2 strengs hydraulik, og den tank var på ca 200L. Vi bruger den ikke mere, så den er bygget om til diesel, men Bülow der opbyggede bilen, kørte både tip & WF

Hvad bilværk har du købt? og hvad med den "gamle"?

• #6   19. mar 2012 Morten;

Du skal da ikke drømme om skabsplads.. Hvis det er en boogie bil kan der lige være en 750L tank i den ene side, og en kombineret 550L/200L diesel / hydraulik i den anden side. Båndstrammere, værktøj & snekæder må du ligge ind i sideskabene smiley

• #7   19. mar 2012 Arg Finn... Vi er jo nogen der skal have katalysator på og adbluetank, så jeg nøjes med 700 eller 750 liter i originaltank i venstre, og så bliver der hydraulik og skab i højre. batterierne kommer hen i bag.

Det bliver en Volvo.

Og jo, jeg skal have værktøjskasse. JEg skal fandme ikke have bånd, værktøj, og hvad jeg ellers har af skrammel til at ligge i mine sideskabe. Måske lidt værktøj, men så heller ikke mere da. Sideskabene er i min verden til de småting man ofte bruger i hverdagen, handsker, jakker osv.

• #8   19. mar 2012 Det er jo smah og behag smiley

Jeg har altid haft handsker, båndstrammere & værktøjskasse i venstre, og snekæder i højre.. og så meget diesel som muligt mellem akslerne. Kom sig af jeg gerne skulle nå tilbage til Hirtshals, inden der sku tankes (eller Padborg, da jeg kørte fast på Nord-Italien).

Har du valgt en FH500 så? I-Shift bliver du glad for, hvis du ikke har prøvet det endnu.
    Den helt nye kan vel ikke bestilles endnu?

• #9   19. mar 2012 Det er nemlig lige hvad det er, og et spørgsmål om prioritering smiley
    Men nu synes jeg også sideskabene på sådan en DAF er lidt dårligt indrede/tilgængelige, så det kan jo være det bliver bedre i den nye.

Jeg har kørt en lille smule med i-shift, og var ikke et splitsekund i tvivl... Jeg skal ikke have manuel gear i en volvo - jeg synes det går alt for træls. Desuden døjer jeg lidt med min skulder, og så er jeg godt træt af alt det skiften gear heroppe.

• #10   19. mar 2012 Det var også vognsmeden i grindsted der lavede min tank. Den rummer knap 240 l. og det er nok til tip og wf. Min er gemt inde i det originale skab da der jo ikke er så meget plads på en pusher.

Kommentér på:
Størrelse på hydrauliktank.

Annonce