Scania R560 2013
17.241 visninger
|
Oprettet:
Scania R560
Årgang:
2013
Motor:
V8
Hestekræfter
560
Maks vægt
26.000 kg
Antal Aksler
3 akslet. Twinsteer mellemaksel
Opbygning
Opbygget hos Scania Hammelev. Standart Scania sideaflukning. Fuld dørk. 540 liters tank i venstre side. Adblue tank og værktøjskasse i højre side. Stor kofanger bagpå. Lygtebom under topspoile med 6 baglygter incl. blinklys og stoplys. Trux lygtebøjle med 2 rotorblink og 6 hella fjernlygter. Fuld luft på alle aksler. 4 arbejdslamper, 2 på dørkpladen og 2 på kofangeren. Hollænder solskærm malet. Galgebro malet.
Lyd og billede
Stort Alpine anlæg.
Styling
Fælgindsatser på alle hjul incl. org. Scania bolthætter.
interiør
Fuld plysset hos BJ Autopolstring i Padborg. Hvidt læder, sort læder og rødt busplys. Røde gardiner med hvide frynser. 25 røde dioder med lysdæmper. Lampeskærm med rød lys mellem indvendige solskærme. Spejl på bagvæg med rødt lys og 2 lampeskærme med lys. 4 hvide spot. Overkøje rykket frem over forrude og 4-serie skabe på bagvæg.
Ekstra tilbehør
Firma stafferinger.
Bemærkninger
Bilen vil kunne blive set på de Danske veje.
Kommenter gerne jeres mening om bilen :)
Kommenter gerne jeres mening om bilen :)
Scania R560
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 143 Svar: 574
Har kikket lidt på en 2012ér.. også R560. .. når "den gl dame" snart skal på pension.
men jeg kan ikke få det til at passe ,at en 2012 skulle være en 4ér...
dec 2010
Følger: 152 Følgere: 128 Emner: 4 Svar: 18
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Lastbiler: 15 Emner: 22 Svar: 192
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
jan 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Lastbiler: 1 Emner: 7 Svar: 166
dec 2010
Følger: 42 Følgere: 41 Lastbiler: 6 Emner: 44 Svar: 380
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
dec 2010
Følger: 42 Følgere: 41 Lastbiler: 6 Emner: 44 Svar: 380
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
Morten W: Uha, de kører mange mange forskellige ting
dec 2010
Følger: 42 Følgere: 41 Lastbiler: 6 Emner: 44 Svar: 380
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Lastbiler: 4 Emner: 71 Svar: 864
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 13 Lastbiler: 1 Emner: 6 Svar: 45
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 23 Lastbiler: 7 Emner: 2 Svar: 8
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 93
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Lastbiler: 1 Svar: 45
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Lastbiler: 3 Emner: 1 Svar: 69
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
Ja for vi kører jo satme ikke andet en landevej og motorvej.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
En mellemaksel er desuden klart at foretrække hvis man ikke kører ret meget med akslen nede. Men så snart akslen er nede, ligger boogiebilen bedre...
Men lige til jeres behov, ville jeg også have valgt en mellemaksel
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Lastbiler: 1 Emner: 12 Svar: 94
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Lastbiler: 1 Emner: 12 Svar: 94
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 20 Lastbiler: 2 Emner: 1 Svar: 8