{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.392 visninger | Oprettet:

job {{forumTopicSubject}}



Chauffør til natkørsel.
MICK HANSEN, HANDEL & TRANSPORT ApS
(Arbejdspladsen ligger i Ikast-Brande kommune)
Vi søger chauffører til natkørsel. Erfaring med køledistribution er en nødvendighed.

Udkørsel fra Vejle og Nr. Snede.

Kun henvendelse fra chauffører med erfaring i kørsel med trækker/trailer.


Kørekort
B, C, BE og CE

Ledige stillinger
1
Annoncemenu
Søg jobbet
Flere annoncer på samme arbejdsplads
Tip en ven om jobbet
MICK HANSEN, HANDEL & TRANSPORT ApS
chauffør
Vigtige datoer
Offentliggøres den:
25-01-2011

Ansøgningsfrist:
26-01-2011

Ansættelsesdato:
Ansættelse hurtigst muligt


Virksomheden tilbyder:
Ansættelsesform:
Fast ansættelse


Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid (37 timer)


Kontaktpersoner
Disponent Flemming Jeppesen
75770072 (Arbejde hovednummer)
75770672 (Fax)
flemming@handelogtransport.dk

Arbejdsgiver
MICK HANSEN, HANDEL & TRANSPORT ApS

Malervej 4

8766 Nørre Snede

Danmark

Tel 75770072

Fax: 75770672

e-mail info@handelogtransport.dk

Hjemmeside: (link fjernet)

Ansøgning
skriftligt eller via e-mail: flemming@handelogtransport.dk





Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  job
  • #1   25. jan 2011 Synes kun der er natarbejde i omløb for tiden - Pudsigt!

  • #2   25. jan 2011 ja der meget af det.men hvis det efter overenskomst er det vel enlig ikke så ringe

  • #3   25. jan 2011 Hyler

    Næææ, det er det vel ikke - Altså hvis man er typen for hvem penge betyder alt. Jeg ville visne og langsomt dø hvis jeg skulle køre fast nat. Bare sidde der i mørket og så sove når alle andre er vågne - Nej tak du, heller ikke til overenskomsten.


  • #4   25. jan 2011 nej jeg skulle heller ikke nyde noget men der jo nogen der siger det en vannesag

  • #5   25. jan 2011 Det er nu dejligt at kører nat. Men jeg kører så også 14 dage dag og 14 dage nat.. Så der er lidt afveksling i det..

  • #6   25. jan 2011 Har prøvet at køre både dag, aften og nat. Har altid arbejdet i dagtimer, men da jeg kom ind til Post DK, startede jeg med at arbejde ca.14.00-21.30. Det gik fint de første par år, men så fik jeg børn og blev træt af det. Så prøvede jeg at køre aften hold. Det var ca.19.00-02.30, men så gik det bare ud over parforholdet i længden. Der var ikke plads på deres morgenhold så jeg stoppede, da der allerede dengang var snak om nedlægning af Odense afdeling, som nu er en realitet. Det kan sagtens gå i skiftehold, eller et par ture i ny og næ, hvor man ikke kommer hjem, er nødt til at køre nat eller kommer sent hjem. Men kører fast nat, det skal jeg ikke igen... Men ellers lyder det da som et fint job.

  • #7   25. jan 2011 icemann det kunne jeg slet ikke.så skal man stille om hele tiden nej inten eller og så heller dag

  • #8   25. jan 2011 Faktisk har jeg kørt taxa om natten, det var fint nok for mig, men det stank i forhold til familien, så ville hun hellere ha' at jeg slet ikke var hjemme hele ugen.

  • #9   25. jan 2011 Da jeg kørte ved VTS kørte jeg Aften/nat, men da varjeg også single så det gjorde ikke så meget, i dag ville jeg helst ikke, så vil jeg hellere ligge ud... Ellers vil jeg allerhelst køre nat, der SÅ mange goder og fordele ved at arbejde når alle andre sover, man skal f.eks. ikke tage fri for at komme til (tand)lægen eller andre ting, alting er meget nemmere.... og så er lønnen jo typisk bedre...

  • #10   26. jan 2011 Det har sine fordele at have fri når alt andet har åbent. Det skal der slet ikke være tvivl om. Men så skal man også køre ren nat. At køre aften med slut om natten er trist. Så er man på arbejde når alle andre har fri, og så sover man enten om natten eller om dagen når alle andre er på arbejde. Hvis man arbejder ren nat, så kan man sove om dagen, og være sammen med familie og venner om aftenen inden man tager på arbejde.

  • #11   26. jan 2011 Thomas F> Helt enig, det mest ideelle er at møde mellem 22:00 og 02:00 (kører man for Arla kan man godt strække den helt til klokken 04:00 ;o) ) så har man aftenen med familien, og kan sove om dagen og klare diverse lægebesøg etc. om eftermiddagen...

  • #12   26. jan 2011 nu har jeg kørt aften/nat i 12 år.har haft mødetider fra kl 19,20,20.30,21 og kl 23.den kl 23-08 var helt klart den bedste.møder kl 20 nu og har fri melle 05-06.passer mig nu fint nok,og kæresten klager ikke.pengene er selvfølgelig bedre,men er nu ikke altafgørende for mig.har også boet sammen med mine unger mens jeg kørte aften/nat og har heller aldrig været et problem.det er først et problem hvis man ikke kan sove om dagen.nogen kan klare det.andre kan ikke..

  • #13   26. jan 2011 jan N

    Det er jo ikke noget problem at klare det. Personligt har jeg og min krop det fint med at kører aften/nat. Men det går stadig ud over familielivet. Det var den eneste grund til at jeg stoppede.


  • #14   26. jan 2011 det er også det jeg mener.nogen fam kan klare det andre kan ikke. kan godt mærke på min krop at jeg trænger til forandring.derfor jeg gerne vil ud og køre om dagen igen.også for at se mere af danmark og møde andre mennesker igen..

  • #15   26. jan 2011 Jeg kører 14 dage nat, for at kunne hjælpe til derhjemme. Og 14 dage dag for ikke at blive mere tosset end jeg allerede er..

    Min kæreste og børne er tilfredse.. Så det kan kun gøre mig glad. Og så er der flere penge i at kører nat..


Kommentér på:
job

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce