Hvis du selv måtte vælge ?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Jah jeg står jo og skal begynde i lærer ved Andreas Andreasen den 1 december, og vi skal have lagt de sidste ting på plads med skole jeg har bare et mindre problem for jeg kan ikke bestemme mig hvilke ting jeg gerne vil have af certifikater..
Jeg er sat på til EU kvali 2 som jeg mangler..
og så ADR og så mangler jeg 3 uger mere og jeg må helt selv vælge hvilket kursus /kurser jeg vil på jeg skal bare have 3 ugers skolegang mere udover det jegm angler,..!!
Nogle der kan hjælpe hvad har i erfaringer med og hvad fortryder i at i måske ikke har fået ?
Jeg har "kun" forvogn - hænger samt truck-certifikat på nuværende tidspunkt
Hilsen Mie
dec 2010
Følger: 20 Følgere: 18 Lastbiler: 4 Emner: 19 Svar: 494
dec 2010
Følger: 94 Følgere: 101 Lastbiler: 4 Emner: 44 Svar: 832
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
dec 2010
Følger: 56 Følgere: 55 Emner: 60 Svar: 1.283
Men faktisk god ide med temp. gods.!
har aldrig hørt om den tyske adr det må jeg prøve og undersøge nærmere
feb 2011
Emner: 1 Svar: 189
dec 2010
Følger: 20 Følgere: 18 Lastbiler: 4 Emner: 19 Svar: 494
feb 2011
Emner: 1 Svar: 189
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Hvordan kan kran være kedeligt??? Der er da masser af brugbar information når man tager kran.
dec 2010
Der findes vist også et kursus i kørsel med 25 meter, det kunne måske også være en idé? Ikke at det umiddelbart er nødvendigt, jeg har da klaret mig fint indtil videre, men kunne da have været rart at komme på bare for at lære lidt mere om det...
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
Når du nu skal ind hos AA, så ville temperaturfølsomt gods nok være helt fornuftigt. Der er mere i det emne end man lige umiddelbart skulle tro. Jeg har i hvert fald fået en masse relevant viden de sidste par dage.
Vi havde besøg af en fra thermotransit som brugte 8 timer på at brokke sig over østaber og folk der ikke kan finde ud af at fylde diesel på tanken meget hyggeligt, og vi skal så på besøg dernede mandag.
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 23 Lastbiler: 1 Emner: 22 Svar: 97
Jeg synes man skal bruge de certifikater man tager og ikke bare tage dem for sjov . Så amu kan tjene penge..
god weekend
dec 2010
Henrik V > Har du flere dumsmarte bemærkninger så hold dem lige for dig selv eller følg op på fakta inden du begynder at spille king-pop-smart....
Jeg fik kran som led gennem min uddannelse, det var fandeme ikke fordi jeg ville have det... Ville hellere have haft et buskort eller MC-kort ;o)
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Hvordan betjeningen af en kran kan være kedeligt, det fatter jeg simpelthen ikke. Alle hydrauliske maskiner kræver, at man har bare lidt mere end en gennemsnitschauffør mellem ørene og det der DET der gør dem spændende!
Din oplevelse af, hvad det at køre kran er på AMU kan du da ingenlunde sammenligne med virkeligheden - Du skal jo ha været fantastisk heldig for, at ha stiftet bekendstskab med en ordentlig kran på AMU
dec 2010
dec 2010
Følger: 56 Følgere: 55 Emner: 60 Svar: 1.283
jeg må selv vælge mine kurser pga jeg er EGU elev men mine kurser er ikke AMU kurser jeg skal på teknisk skole eller EUC lillebælt og tage mine kurser!!
Hvis du selv måtte vælge ??