{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frode laursen
  • #1   24. jan 2012 Altså jeg har hørt at det godt kan lade sig gøre og få det til at rende rundt med en bil måske to.

Men jeg har også hørt at dem der starter stort op de lukker hurtigt igen,

• #2   24. jan 2012 kommer jo an på om du vil giftes med dem, for det er jo ikke lige til og ta deres aftaler med bil, diesel og forsikringer med andre steder hen.

• #3   24. jan 2012 Det har sagtens ku lade sig gøre. Men hvis jeg var dig, ville jeg li vente at se hva der sker nu hvor de har mistet alt det pap kørsel. Det i hvert fald et lidt usikkert tidspunkt at starte op på!

• #4   24. jan 2012 Ved at man kan leje en scania G400 med fuld service og dæk for 9000kr/mdr......

• #5   24. jan 2012 Det kan godt lade sig gøre.. men som søren siger, har de mistet noget kørsel, så ville nok også vente og se tiden an

Men dine bedste chancer er nok hvis du vil kører netto

• #6   24. jan 2012 det er rigtigt de har mistet det papkørsel. Kan sige så meget at de har MEGET svært ved at holde det de lover mht. aftaler om km. men hvis du er pjattet med ed køre aften/nat og hele weekenden så er der da lidt at køre med.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #7   24. jan 2012 Hvem pokker har stjålet det dra dem..?

• Anders j
    Anders j Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 40
    #9   24. jan 2012 Dennis J.
    Kører du Netto siden du kan sige man kan kører det??
    Tror du er noget forkert på den, for de gode turer med mange km i er optaget:)

• #10   24. jan 2012 Nu kender jeg ikke til hvor meget papkørsel Frode havde... Altså hvor mange biler det beskæftigede. Men mig bekendt havde SCA ikke ret meget at lave for bare meget kort tid siden... Så tvivler på det har været så meget...

Og derudover mon så ikke også Thorkil finder ud af det...

Er der nogle der ved hvad sådan en 3-akslet R500 med fuld service og dæk koster hos dem om måneden?

• #11   24. jan 2012 Er det ikke noget med Frode har fået netto kørsel i Jylland og noget kohberg brød?

• #12   24. jan 2012 pappet er væk men så kom Netto i jylland, Imerco, Nielsen og Sørensen, nye kontrakter på Skanol og Statoil osv. osv. Så det skal nu nok gå smiley

• #13   24. jan 2012 Øhhhh... Hvor er det lige kæden hopper af for mig??? FL har da kørt netto jylland i snart et år, eller hvad?

Og det pap er vel noget de har mistet her for forholdsvis nylig, eller hvad???

• Johnny  L
    Johnny L Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 49
    #14   25. jan 2012 David de der Scaniaer til 9000 kr dem kommer du bare med en 6- 8 stykker af til mig smiley de taqger en ca 10.000.- uden dæk og service.

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #15   25. jan 2012 Frode overtog Netto omkring 20 januar sidst år, det tror jeg passer emget godt Morten

• #16   25. jan 2012 Ka det med netto er et år nu, men pap'et er rimelig nyt. Og ret mig hvis jeg er forkert på den, det er vidst kun noget med omkring 6-10 læs om dagen. Så PEDERSEN, nej det var ik så galt. Et par tusinde læs om året!

• #17   25. jan 2012 Johnny L-- jeg VED at min vognmand gir 9000kr med service og dæk for den G400 vi har lejet ved FL...

• #18   25. jan 2012 Anders J

Har kørt netto.. medmindre det er lavet om siden jeg kørte, så er der ingen der har gode turer.. Der fik man forskellige turer både gode og dårlige og dermed var ingen turer fast optaget

Men skal ikke kunne sige om det er blevet lavet om siden

• #19   25. jan 2012 Jeg var da ude og kører med en vognmand her for ikke så længe siden og han har/havde? 2 biler der kørte Netto fast og det var til de samme områder, og så tror jeg nok han nævnte noget om at på de travle dage der blev der da kørt over 100 læs ud om dagen fra netto i Brabrand, men jeg vil godt lige understrege at det altså ikke var ham der kørte alle læssene ud,

han kørte 2 læs ud i døgnet pr bil.

• Anders j
    Anders j Tilmeldt:
    nov 2011

#20   25. jan 2012 Dennis:) De fleste lange ture, ture med modul ligger på faste biler. Derfor er det rigtig svært at komme ind og kører ture med mange km i. Den bil jeg kører ligger på ca 400-450 km pr tur.
    Netto ligger på ca 45-60 tr i døgnet--100 tr sker kun op til påske, og andre meget store hellidage.

• #21   25. jan 2012 Steven skrev:

> kommer jo an på om du vil giftes med dem, for det er jo ikke lige
    > til og ta deres aftaler med bil, diesel og forsikringer med andre
    > steder hen.

Bil & forsikringsaftaler gennem Frode kan jeg ikke udtale mig om.
    Men vi fik dieselkort gennem Frode, da vi trak for dem, og dem kunne vi frit beholde da vi holdte med at trække for dem.
    De er uden sikkerhedsstillelse, ingen kreditloft, og løbende mdr + 30 dage.
    Du ved selv hvor svært det er for en lille vognmand, at få sådanne vilkår på dieselkortene (og væsentligt).

• #22   25. jan 2012 h H skrev:

> er der nogen der ved om det er helt hul i hovedet at lease en
    > trækker hos frode og køre for ham,,,,,!!!!!!

Vi havde ikke leaset bil hos Frode, men kom med vores egen.
    Vi holdte for et års tid siden, fordi det gav for lidt.
    Også fordi chaufførene HADEDE Netto-kørsel.

Der er rigtig mange af Frodes fremmede vognmænd, som har fravalgt Netto-kørsel helt.

• #23   25. jan 2012 jamen jeg havde også kort ved anco, men det var da også lukket hurtigere end jeg ku nå og sige farvel til dem i telefonen, og det er til trods for at de jo skyldte mig 120000kr for den måned jeg gik ud af, så jeg var da lidt overrasket over at det ikke virkede kl17 og jeg havde sagt farvel til den kl12 den samme dag. jeg holder mine egne kort, så ved jeg hva jeg har og holde mig til.

• Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #24   25. jan 2012 Altså frode mister deres pap 1,3 og 6-10 læs er lige at underdrive en smugle. Ved de nætter jeg tager pap med over til faxe står der ca 15-20 læs der er klar til udkørsel næste dag bare i taulov og mon ikke der er endenu mere i grenå? Og alt det de flytter rundt til et andet lager i grenå giver vist temmelig godt. Hørte de snakkede om det i snit har lagt på 50 læs pap pr dag for alle afdelingerne

• #25   25. jan 2012 Hehe okay. Det var også kun hva jeg havde en ide om fra den gang vi kørte engang imellem.

Men det er i hvert fald en træls post at miste!

• Johnny  L
    Johnny L Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 49
    #27   25. jan 2012 David. Så har vi bare fået lov at betale det var godt nok også 480. Bad luck.

• Anders j
    Anders j Tilmeldt:
    nov 2011

#28   25. jan 2012 Tubi R.
    Netto kørslen er frode ikke afregnet pr time. Det er pallepriser!
    Coop er timepris for frode.
    Men næsten alle vognmænd er afregnet pr km+stoppris.
    Netto kørslen er rigtig godt kørsel, det er ikke være end at kører alt muligt andet.
    Ang bil til leje ved frode så er det nok den bedste forretning at leje en g400 til 9000 pr mdr. Og så skravet som en aldi bil er nok lift overdrevet. Det er en standard g400. Men fuck da det vil man tjene penge er det nok det rigtige at gøre!!

• #29   25. jan 2012 Anders J - Så det blevet lavet om siden jeg kørte netto .. Dengang fik vi storte set aldrig læs til det samme område 2 dage i træk, der var god blanding mellem ture til fyn og langeland og så de gode til jylland (Fra netto køge) dengang var der også meget få der kørte netto med modul! Hvor mange butikker har i så ca. på en tur nu ?

• #30   25. jan 2012 Dennis:
    Jeg må indrømme jeg også har set den samme vognmand køre den samme netto flere dage i træk smiley

• Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #31   25. jan 2012 de billige biler det er da kun du år. de er billige men så stiger de en del når året er gået. Og hvis man vil ud af aftalen inden der er gået et år koster det x antal kr ekstra for hver måned man har haft den. Sådan gør de hvert fald med volvo daf osv. Ved en daf stiger fra 10 om måneden til over 13

• #32   26. jan 2012 Steven:

Jeg har også haft Statoil kort ved Anco, og det lukkede de også.. ligesom dig, har jeg siden det, haft mine egne kort, for ikke at være afhængig af en speditør.
    Dem jeg fik gennem Frode kan ikke sammenlignes med Anco-kort.

• #33   26. jan 2012 Nvz - Jamen i har da nok ret, sådan var det bare ikke da jeg kørte netto, men er så også 1 ½ år siden smiley Vidste bare ikke det var blevet lavet om...

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #34   26. jan 2012 Jeg arbejder på Coop, og de folk jeg snakker med at vognmænd der trækker for frode er på KM penge samt stop pris!

• Anders j
    Anders j Tilmeldt:
    nov 2011

#35   27. jan 2012 Dennis
    Jeg kører fast modul og det ligger på ca 4-7 butikker pr træk alt efter hvilken dag i ugen det er. De vognmand der kører netto lige nu har for det meste faste ture. Så trækker man ekstra biler ind nogle dage i ugen da palle antallet variere. Men hovedsagligt faste ture til faste vognmænd.
    Alle vognmænd der kører coop/Netto får afregnet km penge+stoppris. Man kan være heldig at få en tur inde i Århus på timepris.
    Frodes afregning er ved Netto pr palle og ved Coop pr time!
    Men man bliver ikke rig af at kører for frode!

• #36   28. jan 2012 Anders J - 7 butikker ? puha.. Vi havde som regel kun 2-3 da jeg kørte netto.

• #37   28. jan 2012 Mig bekendt er det da kun Netto Årslev hvor frodes vognmænd har faste ture. Netto køge er jo nonfood.

• Anders j
    Anders j Tilmeldt:
    nov 2011

#38   30. jan 2012 Ja det er kun i årslev. Husk de 4-7 butikker er jo også med modul sæt 52 -55 pl alt efter hvor meget der er stablet.

Netto køge ferskvarer kører frode jo heller ikke!

• #39   31. jan 2012 Kunne heller ikke helt forstå at det skulle være blevet lavet om i køge uden jeg havde hørt eller lagt mærke til det.. smiley

Kommentér på:
frode laursen

Annonce