{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frode laursen
  • #1   31. jan 2014 Hva er der med jer der hedder Nicolai.

http://www.lastbilgalleri.dk/forum/Generel-Diskussion/5832-lastbil

Man skulle jo næsten tro at det var samme person med en ny profil, men her er et link til en der spørg lige så uvidende som du gør, for ik særlig længe siden.

• #2   31. jan 2014 nå nå Søren N
    det hede jeg ikke se det må du undskyld

• #3   31. jan 2014 Hehe. Det er skam helt I orden, men nogen gange er folk virkelig dårlige til li at søge I forum inden de skriver.

• #4   2. feb 2014 Hvad mener du med hvordan de er at køre for er det om de er flinke eller er det penge vi snakker om for det er ligeså ringe som alt andet skal du selv køre bilen og er klar på en løn der hedder max 25000kr før skat pr md er det fint men skal du have en chauffør på bilen og betale efter bogen skal du betale for at køre der spørg RNR transport fra juelsminde der kørte der med nogle biler både dag og nat det gav så godt at han måtte aflevere biler igen ved lastes men skal jeg give dig et godt råd så tag plader af bilen og find dig en avisrute det vil du tjene flere penge ved og de er pisse flinke

• Ayman E
    Ayman E Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 3 Svar: 1
    #5   9. okt 2018 Hej all
    Jeg er en mand på 48 år. Jeg bor i Esbjerg. Jeg kommer oprindeligt fra Syrien. Jeg har boet i Danmark i 5 år. Jeg er uddannet lastbilchauffør og har jeg har stor interesse for faget. jeg har arbejdet med Frode Laursen ca. 6 måneder, hvilket jeg var meget glad for. Vedr: Jeg ønsker at køber en trækker bil for selvstændig arbejde med DK. Forde Laursen, så jeg søger som en vognmænd til samarbejde, fordi jeg kan ikke at få vognmand kursus, kan du rådgivning mig.

Kommentér på:
frode laursen

Annonce