1.602 visninger
|
Oprettet:
Uddanelse.. {{forumTopicSubject}}
Hej LG. jeg er en dreng på 15 snart 16 der skal til og gå ud af folkeskolen. Jeg er født ind i en "trucker" familie. så derfor hiver det også i en når man er ude og køre med nogle af dem. jeg har fået tilbudt og få et stort kørekort når jeg bliver 18. men der er jo et lille stykke tid til og ved ikke rigtig hvad jeg skal gå og lave når skolen slutter om et par måneder. så ville høre jer her på LG om i havde nogen ideer eller evt. ting man kunne gå og lave så man ikke bare skal gå og fedte røv. Mikkel
Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 106
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 6 Svar: 145
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Lastbiler: 1 Emner: 3 Svar: 59
Og så er der også mulighed for at videreuddanne sig som kørselsdisponent eller lagerchef
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 45
Det er en hel ny uddannelse og det er det aller første hold der starter op.. den tager 2,5 år, og kan ligestilles med en alm. mekaniker uddannelse. altså du kan blive synsmand eller læse vider, når du har taget den uddannelse.. nu har jeg værret mekaniker inden for lastbiler og alm. personbiler, siden jeg gik ud af folkeskolen for 6år siden, men fik aldrig gjoirt min personvognsmekaniker færdig. så nu prøver jeg som trailer mekaniker.
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 29
Uddanelse..