{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.602 visninger | Oprettet:

Uddanelse.. {{forumTopicSubject}}

Hej LG. jeg er en dreng på 15 snart 16 der skal til og gå ud af folkeskolen. Jeg er født ind i en "trucker" familie. så derfor hiver det også i en når man er ude og køre med nogle af dem. jeg har fået tilbudt og få et stort kørekort når jeg bliver 18. men der er jo et lille stykke tid til og ved ikke rigtig hvad jeg skal gå og lave når skolen slutter om et par måneder. så ville høre jer her på LG om i havde nogen ideer eller evt. ting man kunne gå og lave så man ikke bare skal gå og fedte røv. Mikkel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddanelse..
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   6. jan 2012 Har du overvejet at blive chaufførmedhjælper ?

• #2   6. jan 2012 Ja fortsæt med noget skole, eller bliv fejedreng på et lastbilværksted eller lignende. Så lærer du forhåbenligt lidt mere om lastbiler/biler osv...

• #3   6. jan 2012 mekaniker uddannelse er ikke en dårlig ting at have i ryggen smiley

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #4   6. jan 2012 Du kunne jo tage uddannelsen som chauffør

• #5   6. jan 2012 Du kan evt tage mekaniker eller lager & logistikoperatør uddanelsen som jeg selv er igang med.. Altid godt med en anden uddanelse på hånden hvis man en dag skulle blive træt af at være chauffør. Selvom det lyder usandsynligt smiley

Og så er der også mulighed for at videreuddanne sig som kørselsdisponent eller lagerchef

• #6   7. jan 2012 Du kunne også blive Trailer-mekaniker.. Jeg skrev under på min uddannelseskontrkt igår, starter på skole d.6. feb. på vejle tekniskskole...
    Det er en hel ny uddannelse og det er det aller første hold der starter op.. den tager 2,5 år, og kan ligestilles med en alm. mekaniker uddannelse. altså du kan blive synsmand eller læse vider, når du har taget den uddannelse.. nu har jeg værret mekaniker inden for lastbiler og alm. personbiler, siden jeg gik ud af folkeskolen for 6år siden, men fik aldrig gjoirt min personvognsmekaniker færdig. så nu prøver jeg som trailer mekaniker.

• #7   8. jan 2012 Siger tak for alle de gode bud:-) regner med og tage grundskolen som lastvognsmek også tage den derfra:-)

Kommentér på:
Uddanelse..

Annonce