{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.557 visninger | Oprettet:

Uddanelse.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på LG igen smiley har snakket med mine forældre og kigget lidt på ug.dk og er kommet frem til en uddanelse, men vi er desværre ikke helt sikker på om man skal være 18 eller om jeg kan begynde på den efter 9. klasse smiley Smider et link til uddanelsen så kunne være folk var/har eller kender nogen der er på den som kan hjælpe os/mig lidt her smiley m.v.h Mikkel Schæffer.

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/transportoglogitik/vejgodstransportuddannelsen.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddanelse..
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   16. jan 2012 Der står noget om at hvis du går i 9. eller 10. klasse så skal du søge via et link http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/transportoglogitik/vejgodstransportuddannelsen.aspx#fold5

• #2   16. jan 2012 årh det havde vi sku ikke lige lagt mærke til smiley tak smiley

• #3   16. jan 2012 Hvad vil du med den uddannelse?

altså nu ved jeg godt jeg kirtisk, men der ingen fremtid inden for det fag.

alt efter hvad man kører med selvfølgelig.

• #4   16. jan 2012 Hej Mikkel
    Jeg er selv igang med at tage uddannelsen og jeg fik af vide at Euc i Næstved at jeg sagtens kunne starte efter 9 klasse men så må man ikke lave alle de ting som de andre laver. De siger at man skal starte så man bliver 18 i mens man går på skole da det kommer an på om du får læreplads og såen smiley håber det kan hjælpe.
    Og renhed

• #5   16. jan 2012 Og rene ved at tage uddannelsen som chauffør åben en del døre da du får man kurser på skolen

• #6   16. jan 2012 Lau H ja det ved jeg godt jeg har selv uddannelsen men alt efter hvad man har tænkt sig at bruge den til så er der umiddelbart ingen fremtid i det da alle øst landene tager over og jeg tror ikke på det bliver bedre hvad stillinger til dansk chauffør angår, nogen sinde det er ødelagt, og jeg ved ganske vist heller ikke hvor meget i de nye der er på vej ind branchen får lov til at prøve under jeres uddannelse.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #7   16. jan 2012 Rene, nu åbner chaufføruddannelsen så også op for Andre uddannelser. Du kan ende som speditør hvis du lyster. Det en fin indgangsvinkel hvis du ikke er skoletræt og træt af at sidde på skolebænken.

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #8   16. jan 2012 Og der skulle: hvis du er skoletræt.

Ps. Selvfølgelig er der job til ham. Hele den hype med at østaber overtager skal nok vande ud igen. Der vil altid være danske chauffører.

• #9   16. jan 2012 Ja ja Kenneth C bliv du bar i den tro, så får du dig jo bare en overraskelse når tid er.

Jeg mener man kan lige så godt indse inden for visse transporter er der ingen fremtid.

• #10   17. jan 2012 René - der vil med 99% sikkerhed altid være nicher for danske vognmænd og chauffør, ting hvor østeuropæerne ganske enkelt ikke kan udfører opgaverne tilfredsstillende eller ligeså økonomisk.
    Nu har jeg kørt en del distributionskørsel og jeg gad godt se den polak, litauer eller makedoner der skulle kører 40 stop i et givent område på Fyn og nå hjem samme dag.
    Eller den østeuropæiske kranfører der skal kommunikere med en montør eller ganske enkelt kører trucking ved nogle af de kunder selv så store speditører som DSV har der kun vil modtage DANSK talende chauffører. Så selvom chancerne og mulighederne er små for at få job, så findes det trods alt endnu! smiley

• #11   17. jan 2012 Ja ja lille ib det var en vigtig detalje du skrev der til sidst ENDNU smiley

• #12   17. jan 2012 jeg er sku alligevel enig med Lille ib smiley Han har fat i noget smiley

• #13   17. jan 2012 Rene

Du har sq da rigtig fået ja hatten på idag smiley

• #14   17. jan 2012 Allan K

haha ja da selvfølgelig har jeg da det,

men jeg mener stadig at vi lige så godt kan indse det før eller siden, men det er op til folk selv hvad de vil mene.

• #15   18. jan 2012 Jeg vil sige på nogen punkter har du ret, men er ret sikker på der stadig vil være danske chauffører det er ikke al kørsel de kan gå ind og overtage..

• #16   18. jan 2012 Nej Allan K det har du ret i, men vi skal bare huske de bliver også bedre til de forskellige ting;)

Kommentér på:
Uddanelse..

Annonce