{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.395 visninger | Oprettet:

Søren C
Søren C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Leasing eller leje???? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...

Jeg vil lige høre jeres mening om man skal lease eller leje en lastbil???

tallene ser sådan ud:
Hvis man lejer:

Leje: 14.000 kr
Startomk: 13.348 kr
depositum. 1 md. leje
Leje incl: syn, vedligeholdelse, service og dæk.
Også er der jo lige det at hvis tingene ikke skulle gå som man regner med aflevere man den bare tilbage.

Ved Leasing:
Udbetaling: 75.000
Md. ydelse: 2 akslet: 8.000
3 akslet: 10.200
også er man bundet i en periode og hvis jeg ikke husker forkert er den periode på 2 år...

Hvad ville i vælge???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leasing eller leje????
  • #1   6. feb 2011 ...Leje....Uden skyggen af tvivl....

• #2   6. feb 2011 Jeg er med Michael K her. Leje, der er slet ingen tvivl så usikkert som markedet er for tiden og har været længe.

Hvis du er bare en smule uheldig med den bil du leaser, så bliver det langt dyrere når du har betalt vedligehold og dæk. Faktisk er det jo muligt at leje en 3 akslet bil endnu billigere end det der - Men det er afhængig af mærke.

• #3   6. feb 2011 Hov jeg glemte helt, at hvis du leaser, så skal du afskrive din udbetaling over leasing periodens løbetid, det beløb skal du tillægge ydelsen pr. mdr. Og så er leje allerede billigere.

• #4   6. feb 2011 jeg ved man kan leje en fattigmands boggie bil ved MAN i kolding til 11500 med alt inklusiv.har en kammerat der har en derfra nemlig og mere giver de ikke.har sågar set det på skrift

• Søren C
    Søren C Tilmeldt:
    feb 2011

#5   6. feb 2011 Jeg er glad for at der er så mange der synes at leje er det bedste... det var også det jeg ver mest til... de priser jeg har fået er fra DLU jeg har fået en tilbud på en 3 akslet MAN TGX26.440 XLX eller en Iveco Stralis 500HK på 13.250, men det lyder som om at jeg skal høre direkte ved MAN...

Hva med forsikringer??? hva ligger man ca. på om året???
    Jeg ved godt jeg bare ku gribe knoglen og ringe rundt men kunne godt at høre lidt priser så jeg har lidt at gå efter

• #6   6. feb 2011 søren c ring til peter ved man i kolding hvis du skal have den pris jeg nævner det der de har lejet deres nemlig

• #7   6. feb 2011 Hyler

Den pris du nævner, det er en standard MAN Rental pris for en 3 akslet 440 med næst største hytte. Min vognmand har fået 4-5 stykker tror jeg og efter sigende er der flere på vej. Og den pris er nemlig alt incl. Og så vidt jeg husker må vi køre 150.000 om året.

Og de gutter der har fået, de siger at den kører fint sådan en og det er ellers Scania og Volvo folk.

• #8   6. feb 2011 Søren C

Der er ingen tvivl om, at DLU ikke er de billigste, det har de aldrig nogensinde været.

Hvis du alligevel overvejer at smide over 13.000 for en Stralis, så kan du lige så godt tage Scania med i dine overvejelser - En 3 akslet R480 Topline koster lige knap 15.000 alt incl. Og en R500 med ordentlig opbygning koster 15.500. Jeg snakkede med Scania så sent som i fredags. ;-))

• #9   6. feb 2011 ja det skal nok passe det en 440 kan jeg ikke huske men den er ren standart ja.men hvad hvis man skal starte op er det jo en billig løsning da man kender sine udgifter.jeg også normalt scania mand men må sku sige jeg overrassende tilfreds med min 2 akslet 400 hk tgx'er

• #10   6. feb 2011 Claus B

En 3 akslet DAF 460/510 SCC kan lejes for lige i omegnen af 14.000 ved Lastas - Så det er ikke så slemt, hvis man da kan leve med, at være bundet til service ved Lastas!

• #11   6. feb 2011 Hvad jeg har hørt så skal man holde sig lidt fra de R480, de trækker vist som de blinde de slås... Har en kammerat havde en R480, og den var han IKKE imponeret over, han fik en TGX 480 efter den og den virkede noget bedre har han sagt, så skal der stå Scania på blokken, så ville jeg nok bruge de 500 mere om måneden og få en 8 benet i stedet for...

Men som nystartet vognmand der vil jeg også til hver en tid sige leje, det er mindst risikabelt...

• #12   6. feb 2011
    * Mr. Nobody - Admin for NordjyllandsGruppen *
    kan så oplyse det meget forskelligt hvordan de trækker.feks ved jeg munken ude fra optimere ikke har problemer med at følge ders 500'er med hans 480'er så det kan man hvis ikke generalisere

• #13   6. feb 2011 æ Hyler > Okay, ja hvad ved jeg det nyeste jeg har Scania jeg har kørt var en 2004 164/480.... ;op

• #15   6. feb 2011 Service og reperations aftaler, kan da efterhånden også sagtens betale sig idag ? Så kommer der heller ingen overraskende udgifter der..

• Søren C
    Søren C Tilmeldt:
    feb 2011

#16   6. feb 2011 Jeg takker jer alle for jeres meninger og vender stærkt tilbage hvis jeg har andre spørgsmål...

• #17   6. feb 2011 Johnny....

Jeg er ikke uenig i at det er en god ide med et aps, men du får aldrig et leasingselskab til at lave en kontrakt med et nystiftet aps uden du selv skal kautionere for bilen, og så er fidusen ligesom væk der....

Den med ridse i instrumentbrædtet er selvfølgelig en udgift, men det skal altså være ret slemt før du bliver krævet et nyt, og det ville uden tvivl også trække prisen ned på en leasingbil hvis du bliver nødsaget til at levere den tilbage....

• #18   6. feb 2011 Nobody

Nu inden du dømmer R480 ude, så er det lidt vigtigt at du fortæller hvor gammel den der du snakker om er. De første 480'er var med den gamle 12 liter Turbo Compound motor akkurat som den der sidder i en 124/470 og det er lidt en smart konstruktion, men desværre ikke videre holdbar. Sådan en første generations 480'er yder også "kun" 2250 NM. Og det er en Euro 4

Hvis du køber en af de nye, så er en 480'er en 13 liters motor med EGR og variabel turbo men UDEN TurboCompound. Den yder 2.500 NM akkurat som en R500, vejer mindre og overholder Euro 5 UDEN Ad-Blue.

En TGX 480 yder "kun" 2.300 NM, så mon ikke det har været en første generations 480'er.

Jeg snakkede som nævnt tidligere med Scania som sent som i fredags og jeg fik beskeden, at en "gammel" 480'er da var en ok fin bil, men at den ikke tåler sammenligning med den nye.

Min vognmand har i øvrigt 2 R480 af den gamle model og de trækker fint og har ikke fejlet det store motormæssigt. Men ellers har det været en lidt blandet fornøjelse.

• #20   6. feb 2011 Johnny og Michael

Når nu der stort set ikke er mulighed for at lave kreditor beskyttelse i et nystiftet ApS, hvorfor mener i så det er bedre?

Den billigste og mindst risikable måde at starte på er, at leje en bil hvor man ikke er bundet op på en alt for lang periode og så køre det i personform og så i øvrigt ha' karakter og åndsnærværelse nok til, at stoppe med det samme det begynder at køre af sporet og inden man står med ubetalte regninger for en formue.

Den eneste umiddelbare fordel ved et selskab er, at man ikke kommer til at hæfte personligt for moms og for virksomhedens skat. Til gengæld kan man trække et evt. underskud fra i sin personlige indkomst hvis man lukker med underskud i personform, det kan man ikke med selskabet underskud.

Skal man endelig lave noget i selskab, så er det lige så godt at vælge et SMBA, der er ingen kapitalkrav og det koster kun nogle få tusser at etablere det.

• #21   6. feb 2011 Johnny

Måske modstanden mod ApS løsningen bunder i dårlige erfaringer. ;-))

Uanset hvad en revisor mener, så vil hans vurdering være af ren regnskabsteknisk karakter - Han kan jo ikke garantere dig, at du ikke skal kautionere personligt for alle kreditter f.eks..

Det er klart, at man kan opnå kreditorbeskyttelse i et ApS HVIS man har en STOR egenkapital eller store ubelånte aktiver - F.eks. hus med stor friværdi. Har man ikke det, så er ApS ved at være spild af energi, det har alt for mange konkursryttere ødelagt for længst.

• #22   6. feb 2011 Johnny....

Slap sgu da af mand.....Har du haft en dårlig dag...?

Det er hver gang man ikke er enig med dig og heiler hver gang du skriver noget du bliver pigesur og stamper i gulvet... Kom nu ind i kampen og vær saglig istedet for det der børnehavefis....Du er jo underviser, så du burde da kunne håndtere situationer hvor folk ikke er enig med dig....Altså for fanden da....

Jeg har ikke en skid imod aps´er, tværtimod er jeg fortaler for dem...Mine tidligere selskaber har været aps, og det kan jeg så være glad for da lortet gik konkurs....det ændrer bare ikke ved det faktum at du ikke får et leasingselskab til at financiere en lastbil til et nystiftet aps uden du selv kautionerer, og mener du det modsatte stifter jeg et aps i morgen og køber alle de lastbiler du kan sørge for jeg får financieret uden personlig kaution....I dare you....Kom med guldkornene eller drop det tøsepis der...

Morten....

Der er stadig fordele ved aps den dag du står i en situation at banken lukker kassen i...Det behøver ikke være fordi firmaet går dårligt, men du kan komme i bekneb med din likvide beholdning....Alle de regninger der ligger i firmaet når det lukker hænger du ikke personligt på, bortset fra dem du har kautioneret for....Det gør du hvis det er personligt ejet, og det kan virkelig være en del du skal af med så....

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 33
    #23   6. feb 2011 En leje bil vil være at foretrække til en start,f.eks kan den lejes ved dlu med forkøbsret,dvs lejen fratrækkes ved køb
    Men er der nogle problemer undervejs,så kan du jo bare aflevere den,en leaset bil hænger du på i leasingperioden
    Så,skal du igang,så lej den først,derefter kan du jo se hvordan det går
    Og glem aaaaaaaaaaaaalt om aps,blabla,bankerne ser rødt når de hører om vognmand,aps osv,det kan du godt glemme,det kræver så stor udbetaling og de vil kræve at du skriver personligt for gælden,så glem det,tidsspilde

Brian

• #25   6. feb 2011 Johnny....

Jamen du må da fortælle hvorfor du mener din mening er bedre end vores....
    Det er FAKTA at du ikke får en kassekredit i banken uden personlig kaution, og det er FAKTA at du ikke får et leasingselskab til at financiere en bil uden personlig kaution....Hvis du stifter et aps og leaser en bil over 3 eller 4 år så hænger du personligt på den hvis det går galt....Brækker lortet ned er det af egen lomme der skal betales, for slet ikke at tale om manglende omsætning mens bilen holder stille, og det holder de færreste nystiftede selskaber til....Derfor ville det mest økonomisk forsvarlige da til enhver tid være at starte op i en lejet bil hvor du kender dine faste omkostninger til den sidste krone....

• #26   6. feb 2011 Pedersen....

Jamen den personlige form er altid det nemmeste at starte op med, da der bliver set med mildere øjne på et personligt ejet firma end et selskab....Jeg er dog stadig fortaler for aps, da du ikke hænger på andet end det du har kautioneret for hvis skuden synker...
    Og så lige til dig Morten....det er ikke helt rigtigt du ikke får personlig skattefradrag i et aps...De 125.000 du har brugt til at stifte selskabet for får du fradrag for....Det har jeg ihvertfald fået...

• #27   6. feb 2011 Brian A

Tak for opbakningen, var sgu ved at være bange for, at det kun var mig der havde den oplevelse med ApS.

Johnny

Jamen kære ven, det jeg skriver, det skriver jeg netop udfra ERFARINGER - Praktiske erfaringer vel at mærke og ikke en masse teoretiske betragtninger. Hvis vi skal tage den i teoriens verden, så har du så uendelig meget ret, det er der ingen tvivl om - Men nu er det bare den praktiske verden vi lever i og de råd du giver her i tråden og som du har givet tidligere omkring ApS, de hører en svunden tid til.

Derfor henvender jeg mig til dig, det giver jo ingen mening, at skrive til trådstarter, at jeg synes du er helt hen i skoven - Det ville være malplaceret og pænt dårlig stil ikke at skrive direkte til dig, når/hvis jeg mener, at det du poster ikke holder vand.

Så lad være med at føl dig personligt forfulgt hvergang der er nogen der ikke er enige med dig. Det er ikke en voksen mand værdigt.

Michael K

Du har ret, det med de regninger der evt hænger hvis man pludselig skal lukke havde jeg ikke taget med i mine tanker - Men jeg synes stadig selskab er noget bøvl når/hvis vi snakker en mindre forretning. Der er også en masse fordyrende ting i den forbindelse - Lovpligtig arbejdsskade forsikring og pis og papir fordi man pludselig selv er at betragte som lønansat medarbejder.

Pedersen

For 4 år siden og nok endda for 2 år siden ville jeg sværge til et selskab - Det er slut nu. Så længe vi snakker en mindre forretning så vil jeg til enhver tid vælge at starte i personform, det gør også banker, leasingselskaber, olieselskaber osv knap så nervøse som tiderne er.

Og skal det være selskab, så tror jeg, at jeg ville satse på et SMBA fordi der ingen kapitalkrav er!

• #28   6. feb 2011 ApS = A prøver Sgu.....

Måårten> Mindes det var en årgang 2008 men er ikke sikker, han havde den fra ny og jeg er 99% sikker på det var i 2008...

• #29   6. feb 2011 Michael K

Hvis det med fradraget for egenkapitalen holder vand og du evt har noget på skrift, så kom lige frisk, for så skal min mor sgu ha en ordentlig sjat tilbage i skat.

Den mulighed har vi end ikke overvejet og i forbindelse med jeg selv var ved at overveje et selskab var det ikke noget min revisor nævnte - Han snakkede udelukkende om muligheden for fradrag ved konkurs i forbindelse med personform.

Men det ville være glædeligt hvis det er som du siger.

• #30   6. feb 2011 Nobody

Hvis det er en 2008 så er det en turbocompound er jeg ret sikker på. Det er en 470'er i forklædning, den har 2.200 NM og 480 2.250 NM.

Men Brian A der er her i tråden kan måske gøre os klogere, han har da såvidt jeg husker mindst en af de der 480'er der!?

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

#31   6. feb 2011 Jeg har haft aps,det er temmelig besværligt,f.eks er du tvunget til at betale skat af din egen løn,er man sig selv,så kan man udskyde skatten og bruge det som kassekredit,derefter afskrive på en bil(hvis man har tjent penge)og derved begrænse sin skattebetaling
    Fradrag for de indskudte penge i et aps er først fradagsberettet den dag de er tabte,altså konkurs

At starte idag med aps og kassekredit og ingen personlig hæftelse,det kan slet ikke lade sig gøre idag,ideen er sådan set godt nok,den holder bare ikke vand

Brian

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

#32   6. feb 2011 Jeg har en 480 euro 4,480 hk og 2250 nm,den kører sgu fint,den nye er som skrevet en 13 liters med 2500nm,den er desværre bare dyrere end en R500

Brian

• #33   6. feb 2011 Brian

Hvis et selskab tvangsopløses, men ikke ender i en konkurs, hvad så med de indskudte penge? Er de så bare tabt, eller er de så også fradragberettigede - De er jo uanset tabt?

• #34   6. feb 2011 Brian

I forbindelse med 730 demo fik jeg godt at vide, at en 480'er nu var dyrere end en 500, men hvis jeg vil leje en ved Scania Rental, så er en 480'er billigere - Det er sgu da en mærkelig politik.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

#35   6. feb 2011 Er egenkapitalen tabt og selskabet opløst,så kan de fratrækkes i skat

Brian

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

#36   6. feb 2011 R500 er en bedre bil,den er jo gennemprøvet,desunden,lej en MAN,jaja,jeg er scaniamand,men en man 480 kan lejes for 11500 ink alt,så kan jeg altså også kører man

Brian

• #37   6. feb 2011 Morten....

Jeg skal prøve og undersøge det men hvis jeg husker rigtigt skal selskabet have en vis alder før den kan lade sig gøre, og der er muligvis noget med hvordan det er strikket sammen....Den måde jeg gjorde det på var at jeg stiftede et holdingselskab, og så stak et ben ud fra det....Men skal lige undersøge det i morgen...

• #39   6. feb 2011 Johnny

Det må du virkelig rundstykke.

Hvis/når jeg poster noget forkert, så sætter jeg da pris på, at folk retter mig og fortæller hvorfor jeg er forkert på den - Faktisk er det sådan det virker i stort set alle emnerne herinde - Lidt ligesom hvis man sidder og snakker sammen.

Der er jo ingen der har anfægtet det juridiske i det du poster - Overhovedet - Der i mod er der nogen, her i blandt mig, der flere gange har skrevet, at det du poster kun holder i teorien, netop fordi en masse platugler forlængst har misbrugt systemet.

Men fair nok, jeg vil prøve at huske, at du ikke er meget for, at vi skriver direkte henvendt til dig.

• #40   6. feb 2011 Brian A

Tak for svar. Jeg kan se på det hele, at min mor højest sandsynligt har et potentielt stort fradrag liggende, det skal der graves yderligere i.

• #41   6. feb 2011 Johnny...

Arj hold nu op.....Et debatforum betyder altså man debatterer de indlæg der kommer...

Hvis alle kom med hvad de syntes var den bedste ide ville trådstarter sgu da ikke blive klogere, kun mere forvirret....Det gælder da alle emner...

Du skal lade være med at høre det blues musik hvis det giver dig en dårlig dag... smiley "laver hippietegn"

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2011

#42   6. feb 2011 Der skal ansøges for fradrag ved skat,det skal en revisor klare for jer,det er slet ikke noget man selv kan klare

Brian

• #43   6. feb 2011 Brian A

Ok, tak - Det vil vi undersøge. et fradrag på kr. 125.000 er da ikke helt ligegyldigt.

• #45   6. feb 2011 Johnny

Hør nu her, inden du Skyder mig i skoene, at jeg svarer på noget forkert, så fortæl mig lige hvor Søren har spurgt om noget som helst om selskabsform. Han har udelukkende spurgt om han skal leje eller lease en bil og det er rent faktisk hvad jeg har svaret på - endda med konkrete priser ved konkrete forhandlere.

Hvor er det lige du mener jeg fejler?

Det er DIG og DIG alene der bringer debatten om virksomhedsform på banen og derfor er det vel meget naturligt, at jeg retter mit indlæg mod netod dig OG Michael K - Hvis du gad kigge ordentligt efter, så havde du jo set, at jeg skrev til både dig OG en anden bruger i det samme indlæg. Så hold dog op med at føle dig så forfulgt.

I øvrigt er det jo hamrende ligegyldigt, at du og/eller andre kender min holdning til selskaber - Det er jo ikke det samme som at det er tilfældet med alle brugere her - Altså er det ganske relevant, at jeg bidrager med min ERFARING og viden hvor den har relevans og i det her tilfælde får den netop relevans da du poster dit første indlæg i tråden.

For ser du Johnny, sjovt nok, så poster du det samme om selskaber hver gang - Du tager intet som helst af det vi andre poster til efterretning, så faktisk, så er det DIG der poster noget faktuelt forkert, på trods af. jeg tidligere i en lang og triviel debat med dig prøvede på at forklare dig, at der er uendelig langt fra den rent juridiske og teoretiske betragtning du følger om selskaber kontra personform og så til hvordan virkeligheden er i dag og har været de sidste 5-7 år efterhånden.

Faktisk, så er hele meningen med sådan et forum her, at vi kan udveksle meninger og ERFARINGER ikke mindst - Men sjovt nok, så anerkender du ikke praktisk erfaring men udelukkende teori hentet i en bog og lige så længe det fortsætter lige så længe vil jeg rette dig hvis det er et emne jeg ved noget om - Det kan du bide dig selv i næsen på.

Jeg ser slet ingen grund til, at andre skal gå i gang med at skrue deres virksomhed forkert sammen hvis de dyrekøbte erfaringer nogen af os har høstet kan være med til, at forhindre dette.

Og slutteligt Johnny, så udstiller du jo, at det ikke handler om det jeg poster men om min person, Brian A skriver akkurat det samme som mig, og det er bare top dollar, men med det samme jeg poster noget, så er du i defensiven og har paraderne oppe - Det er altså ikke videre seriøst! Jeg lever fint med din tilgang til min person, men husk på, at det kan gå ud over dem der søger info her!

• #46   6. feb 2011 Bare lige sådan af ren nysgerrighed, hvad koster en R500 kontra en R480 så? Hvis vi tager som udgangspunkt i 6x2 og Topline...

• #47   6. feb 2011 Nobody

Som jeg husker det, så er forskellen 15-20.000. R500 er billigst.

• #49   7. feb 2011 Måårten> Ja hvis ikek lige det var fordi en R480 var uden AdBlue og en R500 er med så vilel det jo i den gradvære oplagt hvad man burde vælge. Men igen, så kan der vel nok købes en del AdBlue for 15-20.000 DKK...

• #50   7. feb 2011 Mener man det seriøst, kan man fandme køre det personligt....

Og nu startede jeg selv for godt et halvt år siden...
    Forsikring fik jeg til en god pris pga skadesfri kørsel og rabat gennem DTL.
    Bilen overtog jeg leasing på. Men jeg vil klart anbefale at leje som nystartet. Og som morten S skriver, så vær for helvede mand nok til at stoppe inden der er alt for mange ubetalt regninger. Når nu muligheden for forholdsvis nemt at bakke ud er der.
    Og ja, kan man leve med at køre man, så er det en fornuftigt bil at leje...

Og skal vi så ikke lige for én gangs skyld slå fast, at ved lastas er der ikke noget der hedder service.. og nej, heller ikke serviceaftale... eller jo, du skal bare selv servicere køretøjet indtil du liiige får tid til at komme forbi deres værksted i Hedensted.... Det kan jo ikke være rigtigt man skal køre med en sprunget vandpumpe fra stockholm til hedensted, eller hvad??

• #51   7. feb 2011 Johnny

Du kommer simpelthen her og vil revultionere måden man bruger et debatforum på - Cool nok. Sender du lige en PB når de nye regler træder i kraft?

Ja, du har ret I TEORIEN - Har du meget svært ved at kende forskel på teori og praksis?

Og ja, kapitalkravet er sat ned, tror du selv, at banker og andre kreditorer føler deres tilgodehavende bedre sikret så - Det er et simpelt ja/nej spørgsmål.

Faktisk gider jeg slet ikke debatten med dig, du kan slet slet ikke håndtere, at vi ikke alle bukker og skraber når du beærer os med et indlæg med et råd i. Lagde du mærke til, at jeg overfor Michael erkendte, at der var noget jeg havde overset hvorefter jeg gav ham ret? Det gør slet ikke ondt at erkende, at man ikke altid har 100% ret i første hug - Du skulle prøve det Johnny.

Og der udover, så bør du nok sætte dig ind i hvordan sådan et forum her fungerer, i stedet for at gå så meget op i hvem der skriver hvad til hvem, for ser du Johnny, dem der har interesse for den pågældende emne, de læser ALLE indlæg og derfor kan man godt skrive direkte henvendt til hinanden. ;-))

• #52   7. feb 2011 Nobody

Det handler jo ikke kun om penge. Ad-blue tanken fylder på bilen. Du skal bøvle med at fylde på den osv.

Alene det at skulle huske at tanke hvor der også er Ad-blue er nok til at jeg allerede hader det. Der hvor jeg normalt tanker er der nemlig ingen Ad-Blue- Lorte opfindelse!

• #53   7. feb 2011 Selvfølgelig skal man da skrive til hinanden, det er jo ikke kun til trådstarter man kan skrive, i så fald vil jeg som kongen af "kom-så-langt-væk-fra-emnet-som-overhovedet-muligt" sige MANGE gange undskyld... ;o)

Måårten> Ja AdBlue er IKKE guds gave til folket, langt fra... har gudskelov kun kørt i en uge en bil med AdBlue, og det var IKKE en succes...

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #54   15. feb 2011 Hvis det skal være billigt, er det også en mulighed at lease en brugt lastbil.
    Vi har netop lanceret en hjemmeside, hvor man kan få hurtigt overblik over bl.a. brugte lastbiler:
    http://leasingborsen.dk/search/view?category_node=54579123-2995-11e0-8ee0-dc154d734f0a

Vi har lavet en video-guide til, hvordan man gør her:
    http://leasingborsen.dk/info/om-leasingborsen/overtag-leasing/

Mvh.
    Peter

• #55   15. feb 2011 Jeg vil helt klart anbefale dig aat leje en bil. Du kan få en scania R500 til 14500 med hydraulik. Og billigere uden hydraulik jo. Du kan ikke holde en bil kørenede for den pris du kan leje en til. så leje. helt sikkert.

• #56   15. feb 2011 Carsten J

Jeg har lige debatteret lejepris på Scania med min vognmand. Hvor har du fået de priser der henne. Han påstår nemlig, at det er dyrere!

• #57   16. feb 2011 Måårten æss

Det var scanias sælger i esbjerg der sagde det

• #58   16. feb 2011 Carsten J

Ok, fint nok.

Kommentér på:
Leasing eller leje????

Annonce